Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 22.540 | 460 | 47,70 | 49,10 | 0,00% |
Gorgija, unatoč statistikama o porastu indeksa, atlantska je izgubila oko 80 milijuna prošle godine i sada 30 milijuna u 1H. Osim toga još nije kraj godine, a trenutno je trend negativan. Na te rezultate sam mislio i u prethodnom postu na koji mi je k pax replicirao da nemam znanja jer ne gledam vozarine nego samo rezultate atlantske. E pa njihove vozarine i rokove ne znamo, ali su na dobrom su putu da ponove rezultat iz prošle godine, i ovih današnjih 2% daje malo vjetra u leđa. [emo_palacg]
Još da nadodam jednu sitnicu, u prvoj polovici 2012. je atlantska imala dobit 1,7 milijuna, a na kraju godine gubitak 79,925.265,04. Vjerojatno su na dobit utjecale prodaje nekoliko brodova, ali svejedno je rezultat duboko potonuo u drugoj polovici godine. Pitam se hoće li i sada biti tako.
Jedina je razlika što ovaj put u drugu polovicu kreću s odskočne daske od 30 milijuna gubitaka umjesto 1,7 milijuna dobiti, i naravno, uz negativan trend vorazina.[emo_vrtimise]
Sama uprava atlatnske poručuje da neće biti velikog rasta vozarina kao što je bilo 2007.
što se tiče toga da neće biti vozarina kao 2007/8, siguran sam da se u tome svi slažemo. ali da bi ATPL ostvarivala dobit iz vozarina na onoj razini iz 2008 ili oko 300 kuna po dionici danas bi ionako bilo potrebno da se vozarine stabiliziraju samo tamo negdje gdje su u prosjeku bile 2003-2006 tj. oko 25000. zahvaljujući većoj bulkerskoj floti, smanjenju rashoda i aprecijaciji dolara prema euru/kuni. a rekao bih zapravo i da nije realno očekivati ni tih 25000, ali da je sigurno realno da će se u roku od 18-24 mjeseca stabilizirati negdje bliže 25 nego današnjih 8.
što se tiče toga da neće biti vozarina kao 2007/8, siguran sam da se u tome svi slažemo. ali da bi ATPL ostvarivala dobit iz vozarina na onoj razini iz 2008 ili oko 300 kuna po dionici danas bi ionako bilo potrebno da se vozarine stabiliziraju samo tamo negdje gdje su u prosjeku bile 2003-2006 tj. oko 25000. zahvaljujući većoj bulkerskoj floti, smanjenju rashoda i aprecijaciji dolara prema euru/kuni. a rekao bih zapravo i da nije realno očekivati ni tih 25000, ali da je sigurno realno da će se u roku od 18-24 mjeseca stabilizirati negdje bliže 25 nego današnjih 8.
[/quote]
Na burzi je sve moguće, pa i to da je trenutačno S&P 500 over 1700, stoga ne isključujem mogućnost i vozarina od 100.000 u narednih 5 godina. Godine 2002. nitko nije vjerovao da će vozarine za panamaxe 2007 doći na 25.000, a dosegle su 100.000, možda se to dogodilo jednom u stoljeću ali “nikad ne reci nikad”. Ovdje će teći med i mlijeko za uporne i strpljive.[emo_smijesak]
Rasploženje će se promjeniti već krajem godine.
misliš, promijenit će se nabolje ili nagore? nabolje se već promijenilo početkom godine [emo_cool]
sve je moguće, ja se samo radije držim onog dijela budućnosti za koji se mogu predvidjeti kretanja ponude i potražnje. meda i mlijeka bit će i na vozarinama od 20000. a ako se usput dogodi i nešto što potjera dionicu do ATH, neću se buniti. samo trenutno ne vidim drugog kandidata za to osim afrike, a ako nešto znam o africi onda to da je sama bogata rudom i da se tamo u rudnike već jako investira, tako da teško da će se ponoviti kineski scenarij.
Atlantska plovidba pokriva gubitak sa zadržanom dobiti iz prethodnih godina
http://www.zse.hr/userdocsimages/financ/ATPL-fin2013-1H-NotREV-K-HR.pdf
Kakvo je stanje ovdje što kažu brojke.
Većina koliko je meni poznato. Nemam motivacije da sad tražim konkretnu brojku ali vi me slobodno demantirajte ako nije tako. Vidi se i iz zadnjih narudžbi koje su stizale proteklih godina kakve brodove naručuju. Većina su panamaxi, imaju i nešto supramaxa i mislim da ih oni drže da ne potonu još dublje prema 100 milijuna. Zatim 2 teškaša za "penziju" iz prve polovice 90-ih, mislim da je i jedan handy, a i ranije sam pisao da je oko 7-8 brodova staro oko 20g i da bi ih trebali prodati.
Sve u svemu, loš portfelj brodova za današnje prilike. Prema BRS orderbooku je do kraja 2014. još preostalo oko 350 panamaxa za isporučiti. Za usporedbu pogledajte portfelj pacific basina, za to treba "znanje".[emo_palacg]
@vranjo
1) panamaxa je 9/19 znaci manje od pola flote. To su ice class panamaxi koji zaradjuju vise po defaultu
2) ovaj broj panamaxa koji navodis za isporuciti do kraja godine nije tocan. Prema novom RS PLatou izvjestaju os 02.08.2013 ukupno je u knjigama (orderbook) 276 panamaxa do kraja 2014. Stvarno broj ce biti jos daleko manji
Ako imalo pratis onda znas da je broj novogradnji na navozima povijesno mali,brodogradilosta (u kini pogotovo) masovno se zatvaraju, kazu da ih barem trecina nece prezivjeti
Sve sto se sada ugovara se u (namjerno) ugovara za 2015 i 2016.godinu
2014.ce biti godina velikog obrata. Biti ce puno veci porast demanda nego supplaya. Iskoristivost flote ce dosta skociti, a time i vozarine
1) Samo 9 panamaxa i još ice class, eh? Uz takav “impresivan” portfelj, pitam se kako su uspjeli napraviti 80ak milijuna gubitaka u prošloj godini i do sad 30 milijuna u ovoj. Tvrtka koja radi sa handy-ima posluje pozitivno, a supramaxi također imaju odlične vozarine. Da možda gorivo ne curi van iz onih 8 brodova starih blizu 20-ak godina?
2) Broj panamaxa koji sam naveo je točan (koliko i svaki drugi). BRS orderbook se updatea svakih par dana za razliku od platoua koji vidiš jednom mjesečno u reportu. Za tebe nepovoljniji broj si proglasio netočnim.
http://www.brs-paris.com/index.php?page=drybulk
Da će masovno propasti brodogradilišta i otkazati se narudžbe su pisali i 2012. za 2013. pa se ništa posebno nije dogodilo. Očekujem da će iduća godina biti malo bolja, ali svejedno uz gubitak. U nekoliko prethodnih godina su izgubili tolike milijune, to neće uspjeti tako skoro nadoknaditi.
http://www.dryships.com/pages/report.asp
Optimistično.
http://www.dryships.com/pages/report.asp
Gdje su nestali optimisti kad će oporavak, ili ovdje slijedi sudbina građevinara.
Nije nagovor na kupnju ili prodaju.
http://www.dryships.com/pages/report.asp
Gdje su nestali optimisti kad će oporavak, ili ovdje slijedi sudbina građevinara.
Nije nagovor na kupnju ili prodaju.
evo mene malo da svratim .
kako sam davno već rekao, ozbiljniji oporavak 2.polovica 2014.do tada čekanje .