ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

htjedoh reći – na kraju fešte se pjenezi broje. a fešta u dubrovniku je tek sad u punom jeku. to naravno ne može prevagnuti u ukupnom poretku, ali unosi svjež novac i bitno uljepšava cijelu sliku.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

pa turizam je ok. solidna dobit u predsezoni. Q2 je prošle godine bio u plusu oko 4 mil, a ove godine oko 6,5 mil. u skladu s tim i gubitak od turizma u H1 sad samo 1,5, a prošle godine je bio preko 4. pa ako je prošle godine na kraju ukupna dobit bila oko 6, ove bi mogla biti oko 10 mil. ali to je sporedno, važnije je kada će prihodi po brodu prijeći 12000 usd dnevno pa da počnu zarađivati, da li za 6 mjeseci ili više.

ipak su došli i novi brodići, pa je i amortizacija poprilično povećana u ovom razdoblju,,, kakav bi bio rezultat da je ostala na prošlogodišnjoj razini 🙂

Baltic Dry-indeksen synker 0,7 prosent til 1.067 poeng tirsdag.

Capesize 11.691 dollar (-0,8 prosent)
Panamax 8.546 dollar (-1,4 prosent)
Handysize 7.795 dollar (- 0,3 prosent)
Supramax: 9.574 dollar (- 0,4 prosent)

Par komentara na ATPL izvješće 1H2013:

AOP 016 -Predujmovi za materijalnu imovinu –povećano za 40 mio kuna =>pretpostavljam da je to učešće za ona dva handy-a ugovorena u 4.mj. (s obzirom da je ovo presjek na 30.06. i dalje se vodi i onih 155 mio kuna za ona 2 otkazana panamax-a)
AOP 017-Materijalna imovina u pripremi-povećano za 45 mio =>pretpostavljam da ovdje vode ulaganje u ATLANT centar

AOP 086 Dugoročne obaveze prema bankama=> povećane 62 mio kuna
AOP 096 Kratkoročne obaveze prema bankama=>smanjene 86 mio kuna

Generalnio nije to tako loše. Obaveze prema bankama smanjuju, a cash pozicija nakon što dobiju povrat iz Kine za panamaxe će biti vrlo jaka.

Kad se ATLANT centar završi i počne prodaja prostora onda će obaveze prema bankama ići dodatno dole, a cash pozicija i prihod gore.

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

svi smo strahovali od brodoloma, gubitak valjda se ne može smatrati iznenađenjem. brodoloma nema nigdje na vidiku, dakle oboružati se strpljenjem i čekati da vozarine dođu barem na neke podnošljive razine.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Investmir

Što se sekiraš čeka se već 5 godina, bdi oko 1000, danas opet rone vozarine, ode još jedna godina,nižu se novi minusi, optimistično zar ne.
Nije nagovor na kupnju ili prodaju dionica.

INVESTMIR

5 godina je već prošlo, a sljedćih 5 s obzirom na okolnosti u ovome sektoru je teško pretpostaviti, za sada vidimo samo mrcvarenje i gubitke.

Should You Invest in Shipping Companies?

Patience is the key word while investing in the shipping companies. The stocks are at all-time lows and have the ability to yield attractive returns if investors are willing to be patient. I believe above mentioned companies are on the right path and we will see substantial increases in stock prices over the next 18-to-24 months. The global economy is making a slow but steady recovery and the pace should increase over the next two years. We are seeing a slight support in charter rates, which will be further improved once the economic recovery gathers pace.

http://beta.fool.com/ishtiaqahmed/2013/07/30/should-you-invest-in-the-shipping-companies/41398/

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!


……Za atlantsku nema žurbe, čekat će nas ovdje ili vjerojatno i niže.[emo_palacg]


Klasika.
Nisu htjeli kupovati na 200, cekali da ide jos nize…
Nece kupovat na 300 i nesto….jer eto ici ce to nize
Kad skoci na 400 i nesto onda ce rec, nisam lud sad kupovat..ide to opet na 300
Onda kad predje 500, 600 bljuvat ce se vatra i pricat kako je to precjenjeno, kako samo ludjaci kupuju itd
Kad dodje na 800-900-1000 pocet ce kupovat jer eto to mora ici na barem 2000

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

pa naravno da je mrcvarenje i gubitci. zato je i cijena tu gdje je. za nekoga neivestabilno, za nekoga prejeftino da bude propušteno.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

http://www.dryships.com/pages/report.asp

New Report

Close