Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 21.266 | 434 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
zaglavili smo na 3 glave, u stanju smo mirovanja. Vrijeme je za Jadranske susrete Pag smo arhivirali, trenutno plovimo po Kornatima, 3G radi OK, krećemo prema jugu, pa da vidimo tu NAŠU novu zgradu. LP s Jadrana
Neš ti naše nove zgrade,pa ne vrijedi ni 200 kuna po dionici,ukljucujuci ostatak kredita.a cijena atpl 300!…ja ne vjerujem da ovo ostalo vrijedi 100 kuna!?
Eto i mene na krstarenju po mljetskom akvatoriju…
cxy2012
kolega ali to nema puno smisla, prognozirati oporavak za godinu dana a onda se za 6 mjeseci pitati kako to da ga još nema.
pa da, i ja sam se još onda čudio kako je kolega cxy2012 toliko optimističan i očekuje tako skori oporavak, a sad je još i razočaran što je BDI u 6 mjeseci skočio samo 50%, a i BPI je skočio dobrih 30%, makar je u tih 6 mjeseci flota panamaxa očekivano rasla po godišnjoj stopi od skoro 12% i po tome bi bilo logičnije da je 30% pao nego narastao. a tko zna što će biti dogodine kad priljev panamaxa padne na 5%, možda onda umjesto da skoči odjednom padne? [emo_naivan]
Moguće je i da pravi oporavak brodarskog,odnosno bulk sektora bude tek 2016-17.g.
I u tom scenariju je od naših brodara sigurna jedino Atlantska jer ima puno gotovine(uskoro jos 155 mil kn od povrata) i puno imovine van brodarstva koja posluje s dobiti.
Vrijednost te ostale imovine umanjena za obaveze je minimalno 600 kuna/dionica.
Moguće je i da pravi oporavak brodarskog,odnosno bulk sektora bude tek 2016-17.g.
I u tom scenariju je od naših brodara sigurna jedino Atlantska
Naravno, a moguće je i da pravi oporavak počne već u sljedećih 6-9 mjeseci pa otpadne razlog zbog kojega su drugi brodari sada diskontirani pa polete više od ATPL.
pa naravno da je ova sića od 370 kom popapana
momci kako ide ? ocemo li probit 320 ili ronimo dalje ,treba puno novaca za probit liniju ,,a znam kako vam je znam …[emo_namigusa]
Gorgija
Mislim da bi slijedeca narudžba Atlantske mogla biti najekonomicniji handysize/handymax tipa B.Delta 43.000 tona,projekt finskog Deltamarin-a.
S nevjerojatnom dnevnom potrosnjom goriva od 18 tona a stariji brodovi te velicine trose oko 29 tona/dnevno.
To je 11 tona po danu manje x 600usd/tona=6600 usd/dnevno manji trosak za unajmitelja broda.
Pa se cudimo zasto brod jdpl te velicine Don frane bulic koji stoji na prodaji vec 1.5 godinu nitko ne zeli kupiti?
Ovi brodovi B.Delta 43 ce vecinu starijih te velicine poslati u rezaliste.
Baltic Dry-indeksen stiger 0,9 prosent til 1.149 poeng fredag.
Capesize 14.182 dollar (+0,9 prosent)
Panamax 8.725 dollar (+3,3 prosent)
Handysize 8.211 dollar (- 0,1 prosent)
Supramax: 9.376 dollar (- 0,5 prosent)