franjo, oprosti, ovo je totalno netočna info. jesi li radio ugovore veće od mil usd? znaš li što je bid bond? atpl ima pravo na obeštećenje (ovisi što i kako u tenderu stoji). atpl (ma nitko!) neće dati lipe ako škver nema osiguranje plaćeno tako da ovo što govoriš vrijedi za firmice i firmetinice, nikako za nekog tko može ugovoriti posao gradnje brodova. ipak atpl nije šibicar.
Pa moram priznati da nisam najbolje informiran o vrstama i kvaliteti kineskog osiguranja, ovako samo po sebi baš i ne ulijeva povjerenje.
Iz Hrvatske znamo kako stoje naplate potraživanja, firma završi u stečaju, ili predstečajnoj nagodbi, i pola toga se ne naplati ili se otpiše i naštampa dionice. Ne kažem da će to ovdje biti slučaj, ali svašta je moguće.
Evo čitam da je početkom godine, odnosno krajem 2012. bio veliki štrajk na tom brodogradilištu jer nemaju za plaće. Ne znam kakvo je stanje sada, ali općenito informacije koje dolaze iz Kine nisu obećavajuće. Da stanje nije redovno dovoljno govori i sama vijest da brodogradilište nakon produženja roka nije uspjelo završiti niti jedan od naručenih brodova. No to su samo nagađanja, vjerojatno si u pravu i novac stiže možda već sutra, a brodogradilište na računima ima milijune dolara.
[/quote]
Uobičajeno je da se takav posao pokrije bankarskom garancijom i to prvoklasne banke..tako da bi me jako iznenadilo kada bi se pojavio problem oko vraćanja predujma
VRANJO,ne lupetaj.
Povrat uplacenih oko 155 milijuna kuna je osiguran bankarskim garancijama kako je to opisao JETHRO…Nije Atlantska IGH i Belje…
To je samo 110 kuna po dionici,a dionica ni makac!?Zna li Warren Buffet za Atlantsku?da mu javi netko da postoji?
info je bio da je cijena za sva 4 broda bila 154 mil, dakle 38,5 po brodu. jel se zna koliko je bilo učešće ATPL i koliki se sad povrat očekuje? (hvala, sad vidim da je lapad gore napisao.)
ako se sada panamax s navoza u resaleu može dobiti za 29 milja, ušteda za ova dva broda je dakle 19 milja dolara. ili nekih 80 kuna po dionici. neka druga malo manje fiskalno odgovorna firma koja bi se htjela praviti važna sad bi to podijelila kao dividendu [emo_plazi]
Ovo je problem Atlanske, do kada i koliko još može izdržati voziti sa minusom sa ovakvim vozarinama, te nakon rasta dionice sa 200 na 300 i nešto, s obziorn da se vozarine loše i opet padaju, a godina prolazi gdje će cijena dionice to je pitanje.Nije nagovor na kupnju ili prodaju dionica.
VRANJO,ne lupetaj.
Povrat uplacenih oko 155 milijuna kuna je osiguran bankarskim garancijama kako je to opisao JETHRO…Nije Atlantska IGH i Belje…
To je samo 110 kuna po dionici,a dionica ni makac!?Zna li Warren Buffet za Atlantsku?da mu javi netko da postoji?
Možda se Warren Buffet predomisli ako mu javiš za atlantsku!?[emo_smijeh][emo_smijeh]
Warren Buffett Bearish On Shipping Industry
Javljaju mediji da u Kini nema novaca u bankomatima, ali ajd, valjda ima u bankama, makar nitko od nas tu garanciju nije vidio.
Koliko je ono milijardu i pol ukupnog duga podijeljeno po jednoj dionici?[emo_naivan]
Obično je učešće oko 10% vrijednosti ugovora i ne mislim da je bilo ispod toga jer je to bilo vrijeme velikih i skupih narudžbi gledajući iz današnje perspektive. Zanimljivo da se danas može participirati i sa samo 2.5% na puno manje iznose kao što se može vidjeti ovdje http://www.simic.net.cn/news_show.php?lan=en&id=127864
dionica ni makac!?
Obzirom na lošu kvalitetu kineskih bododova dobro je da su otkazali gradnju.
Direktor Kulaš
je danas na radio Dubrovniku rekao da odmah po povratu uplacenih novaca idu u pregovore o narudzbi dodatnih novih brodova u velikim drzavnim brodogradilistima,naravno u Kini.
Tu ima love za naruciti 10 brodova,nikad jeftinijih.
Kulaš ce od Atlantske napraviti najbolju firmu u RH.
Lapad
Sa koliko minusa voze sadašnji brodovi, čemu još novogradnji.
Obično je učešće oko 10% vrijednosti ugovora i ne mislim da je bilo ispod toga jer je to bilo vrijeme velikih i skupih narudžbi gledajući iz današnje perspektive. Zanimljivo da se danas može participirati i sa samo 2.5% na puno manje iznose kao što se može vidjeti ovdje http://www.simic.net.cn/news_show.php?lan=en&id=127864
ATPL je uobičajeno sklapala ugovore da brodove plaća u 5 rata po 20%, prva rata kod potpisa ugovora, druga kod polaganja kobilice etc., zadnja na dan preuzimanja. Btw, pogledajte tko ima vremena i volje surfati što radi konkurencija, npr.Transocean (naručuju novogradnje od love što su svojedobno prodali stare kante za basnoslovne iznose, staro za novo 1:1, čudo su od firme).
Gorgija,Mannu i ostali
Atlantska ce dobiti povrat oko 155 milijuna kuna jer su toliko iznosili predujmovi za ova 2 otkazana panamaxa.To piše u godisnjem konsolidiranom revidiranom FI za 2012.g.
Tada su samo ova 2 bila narucena.
A mozda i vise od 155 ako su izmedju nove godine i 30.06.13.jos nesto uplatili.