Burza je više lutrije nego znanje. Imao sam gotovo sve brodare i uspio sam izaći iz njuh sa 0. Niti sam gledao bdi, ni ugovore, ni dogovore. Čisti fundamenti i pogled u budućnost su za mene bili presudni.
Otkazali gradnju brodova, konačno dobra vijest.
ktr2 @ prevelik ego imas,,lako je virtualno..ako me razumijes ..dotad ignore..[emo_palacd]
@KTR10 2
Kakvih 1000 najskuplje što sam dao za atpl-r-a je bilo 470, i kupovao sam sve dok je padala – na kraju mi je prosjek bio 320
a kako će brzo kinezi vratiti taj novac? samo da ne bude za koji mjesec a panamaxima se cijene dotad već oporave za još nekih 20ak% [emo_zacudjen] a bilo bi i dobro znati otprilike koliki bonus ice program nosi na dobrom marketu kad su vozarine ionako preko 20k.
Nema govora ovdje o velikim penalima koje bi škver trebao platiti atlantskoj kako je lapad najavio. Meni se čini da mogu biti sretni ako uopće izvuku novac iz tog problematičnog škvera koji je očito u totalnom kaosu kad se ovako nešto moglo dogoditi. Znate kako u Kini imaju fantomske šoping centre, fantomske gradove, banke u sjeni, pa zašto ne i fantomski škver. Sad ga ima, pa ga nema.
Kad smo već kod Kine, pišu u novom platou da će upravo Kina biti glavni razlog odgode oporavka dry bulkera na koju se računalo 2014-2015. Rast Kine se očekuje oko 5% zbog čišćenja loših kredita, za razliku od očekivanih 7% ili neodrživih 10% kako je bilo u vrijeme kad su brodari “žarili i palili” na zse. Vozarine su 2013. prosječno 10% manje, zato nije ni čudo što ovaj kratki rast BDI-a nije nekima donio očekivane rezultate.
Kolega lapad je ipak bio donekle u pravu i zato svakako treba dobiti na kredibilitetu, a pritom mislim na najavu podjele 10% dionica koje drži AUDIO žrtvama komunizma. Definitivno info godine.[emo_palacg]
@falco
Vidi se koliko gospari imaju vjere u oporavak [emo_smijeh][emo_smijeh]…
Ajd ovaj potez im možda kupi još par godina plovidbe po nemirnim morima -samo pitanje je što papir kaže, ima li tu kakvi posljedica na budget gospara radi povlačenja narudžbi – kašnjenje i nije razlog da se dižu ruke od takvih ugovora;
bojim se da će bit – ok može nećemo vam napravit 2 panamaxa ali evo jedan capesize [emo_namigusa] – oporavit će se oni znate [emo_smijeh][emo_smijeh][emo_smijeh]….
e baš mi je drago da je vranjo kao jedini od bearova konačno spomenuo faktor rizika kine. kad čitam craiga, cxyja, zmajkija, pitam se u kojem svijetu oni to žive, već dva tjedna cijeli svijet diskutira da li će kina imati crash u stilu lehmana prije 5 godina, a oni to niti da spomenu. dečki pa nikad si ne budete uspjeli srušiti cijenu ako se malo ne počnete informirati. ono prije deset dana dok je bila panika ste sigurno mogli zakucati do 260-270 da ste se malo potrudili i prenosili dramu iz kine. a tu na ATPL ni traga tome. sad je malo kasno, panika je prošla, ali evo vam savjet, dajte pratite taj shibor pa ako opet skoči javite nam da se znaju ljudi iskrcati do 250 [emo_namigusa]
@vranjo
tu se neko zeza kakvih 10% – to trač ili pouzdana informacija…
Već vidim nekog mladca koji će dobit dar s neba jer eto su mu nona komunjare opelješili – on će sigurno znat cijenit tu dionicu i čuvat ko obiteljsko blago.
Koja dilema čuvat taj papir ili kupit bmw-a i u njemu vozat komade [emo_smijeh][emo_smijeh]
Nema govora ovdje o velikim penalima koje bi škver trebao platiti atlantskoj kako je lapad najavio. Meni se čini da mogu biti sretni ako uopće izvuku novac iz tog problematičnog škvera koji je očito u totalnom kaosu kad se ovako nešto moglo dogoditi. Znate kako u Kini imaju fantomske šoping centre, fantomske gradove, banke u sjeni, pa zašto ne i fantomski škver. Sad ga ima, pa ga nema.
…
]
franjo, oprosti, ovo je totalno netočna info. jesi li radio ugovore veće od mil usd? znaš li što je bid bond? atpl ima pravo na obeštećenje (ovisi što i kako u tenderu stoji). atpl (ma nitko!) neće dati lipe ako škver nema osiguranje plaćeno tako da ovo što govoriš vrijedi za firmice i firmetinice, nikako za nekog tko može ugovoriti posao gradnje brodova. ipak atpl nije šibicar.
a kako će brzo kinezi vratiti taj novac? samo da ne bude za koji mjesec a panamaxima se cijene dotad već oporave za još nekih 20ak% [emo_zacudjen] a bilo bi i dobro znati otprilike koliki bonus ice program nosi na dobrom marketu kad su vozarine ionako preko 20k.
do 30 dana.
franjo, oprosti, ovo je totalno netočna info. jesi li radio ugovore veće od mil usd? znaš li što je bid bond? atpl ima pravo na obeštećenje (ovisi što i kako u tenderu stoji). atpl (ma nitko!) neće dati lipe ako škver nema osiguranje plaćeno tako da ovo što govoriš vrijedi za firmice i firmetinice, nikako za nekog tko može ugovoriti posao gradnje brodova. ipak atpl nije šibicar.
Pa moram priznati da nisam najbolje informiran o vrstama i kvaliteti kineskog osiguranja, ovako samo po sebi baš i ne ulijeva povjerenje.
Iz Hrvatske znamo kako stoje naplate potraživanja, firma završi u stečaju, ili predstečajnoj nagodbi, i pola toga se ne naplati ili se otpiše i naštampa dionice. Ne kažem da će to ovdje biti slučaj, ali svašta je moguće.
Evo čitam da je početkom godine, odnosno krajem 2012. bio veliki štrajk na tom brodogradilištu jer nemaju za plaće. Ne znam kakvo je stanje sada, ali općenito informacije koje dolaze iz Kine nisu obećavajuće. Da stanje nije redovno dovoljno govori i sama vijest da brodogradilište nakon produženja roka nije uspjelo završiti niti jedan od naručenih brodova. No to su samo nagađanja, vjerojatno si u pravu i novac stiže možda već sutra, a brodogradilište na računima ima milijune dolara.