Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 7.595 | 155 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
febo: ” kaki ti je to avatar?” tko kaki?
mnogi kakaju, ebiga takav im je valjda horoskop
aj bok, za razliku od deimosa ja se dižem još ranije
ja se dižem još ranije
je, treba razvesti sav taj sladoled
Derbyshire: ” Dok americki brodari padaju na vrijednost 2xNAV zasto ATPL (i JDPL) ne bi takodjer isli na 2xNAV, sto bi znacilo poduplanje trenutne cijene dionice. Svi znamo dace se to desiti, samo je pitanje tko je koliko strpljiv.” Znači ako je NAV JDPL nekih 1.000,00 kn, ciljana cijena je 2.000,00 kn? Ma ja sanjam, sigurno sanjam. Ček da se uštipnem.
Ne sanjas…
fazan: ” Znači ako je NAV JDPL nekih 1.000,00 kn, ciljana cijena je 2.000,00 kn? Ma ja sanjam, sigurno sanjam. Ček da se uštipnem. ” nav kod brodova je varijabilna stvar jer nešto što danas vrijedi 100 sutra može vrijedit 80, 60, 40… naravno može i više od 100, sve je ovisno o marketu!
BDI index racuna se 23 !!! godine, a prije 2 mjeseca imali smo ATH u te 23 godine, stoga mi je nejasno da se prica o losem marketu, U te 23 godine imali smo hrpu ratova, politickih turbulencija, zatvaranja kanala, gospodaskih budjenja, itd…, a unatoc tomu SADA je vrijeme kada dry brodari zaradjuju vise negoli ikad u povijesti. ATPL je dozivila strmovit rast u zadnje dvije godine, ali jos ne ni priblizno onoliki koliki je trebala. I koliki hoce.
Vozarine za Panamaxe stvarno strmoglavo padaju.Ipak danas su raportirane neke interesantne stvari.
Npr:
Pole (73,409 dwt, 14/36L 15/34B, 1997-built) delivery Far East , redelivery worldwide, 5 years, $67,000 daily.
Ako nije greška (a sumnjam) , 11 godina star Panamax dobiva za T/C od 5 godina 50 % više od današnjih vozarina za isto razdoblje. Znači li to da charterer misli da će vozarine ići dolje ili gore ?Jedva čekam preuzimanje Zagreba.
Uvijek se navodi koliko je star brod, ali nisam još nigdje pročitao kako i zašto starost broda zapravo utječe na visinu vozarine. Ako netko ima neki link ili mu se da objasniti, bio bih zahvalan.
Kolege, ja sam privremeno izasao iz ATPL i JDPL. Dio sam otpustio u TISK prije 2 tjedna. Vidim bolju priliku i u nekim drugim dionicama. Mozda ce se stvar srediti do kraja mjeseca. Nalozi na prodaji su veliki i stopaju cijenu. Iznad 3400 kn ima jos vecih naloga [sad]
—
“Quick! The Borg are comming, look useless!”
Kolege, ja sam privremeno izasao iz ATPL i JDPL. Dio sam otpustio u TISK prije 2 tjedna. Vidim bolju priliku i u nekim drugim dionicama. Mozda ce se stvar srediti do kraja mjeseca. Nalozi na prodaji su veliki i stopaju cijenu. Iznad 3400 kn ima jos vecih naloga [sad] — “Quick! The Borg are comming, look useless!”
to je stvar vlastite procjene. ti veliki nalozi u trenutku će nestati kad dođe trenutak. e sad taj trenutak može biti sljedeći tjedan a može i za mjesec dana. meni paše kasnije jer se mislim još pojačati kad mi neke druge dionice odrade, ali siogurno ne želim izlaziti jer se hoću moći veseliti i ako krene sutra [thumbsup]
.Ipak danas su raportirane neke interesantne stvari. Npr: Pole (73,409 dwt, 14/36L 15/34B, 1997-built) delivery Far East , redelivery worldwide, 5 years, $67,000 daily. Ako nije greška (a sumnjam) , 11 godina star Panamax dobiva za T/C od 5 godina 50 % više od današnjih vozarina za isto razdoblje.
Odkuda ti to? To je greska, izgleda da se u onima u Loydu nije dalo objasnjavati:
Mozda se radi o slijedecem: Narucitelj uzme prod u pet godina TC, prve godine plati 67.000, druge 50.000, trece 30.000 itd… mislim da su takvi ugovori vec bili potpisani…
za one koji vole Drys
Full Speed Ahead at DryShips
DryShips (DRYS), a bulk shipper of dry commodities such as steel and coal, is projected to earn a hefty $20 a share in 2008, up from 2007’s estimated $9.18. Yet its shares, languishing at 63—down from 130 in October—trade at a price-earnings ratio of only 3.15. In 2006, when DryShips earned $2.18 a share, its p-e soared to 39. Part of the stock’s drop and meager p-e is DryShips’ $405 million purchase in December of a 30% stake in Ocean Rig, a Norwegian offshore driller. Critics worry that DryShips may be deviating from its core shipping, which is going strong. But Robert Johnson of Satuit Capital Management, of which DryShips is the largest holding, remains a bull. Ocean Rig will prove to be “a sterling investment in the next two years,” he says. The stock is now as compelling as it was last year when it stood at 50—on its way to 130, says Johnson. Given the company’s earning power and surge in global demand, mostly in China, he sees the stock at 100 in 18 months. Douglas Mavrinac of investment firm Jefferies Group (JEF) raised his 2008 profit estimate to reflect the stake in Ocean Rigs, to $20.24 a share. He rates the stock a buy, with a 12-month price target of 160. The impact will be greater in 2009 and 2010, he adds, when Ocean’s rigs operate under new contracts at higher day rates. The stock is ” extremely oversold,” says Mavrinac.