ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

http://finance.yahoo.com/quotes/DSX+DRYS+EGLE+EXM+FREE+GNK+nM+OCNF+SEA+QMAR+BHO+TRMD+ESEA+TBSI+TOPT+PRGN+GDOCF.pk+dnord.co+torm.co+gogl.ol+ceco.ol+bel.ol+jin.ol/view/v1

[emo_palacd][emo_palacd][emo_palacd]
usa raspad sistema

"Nikad čovjek ne može da kaže onoliko mudrosti koliko može da prešuti gluposti" top spameri 1 serislav 2 zorangutan 3 trial


Svih 7 ICE PANAMAX-a su u najmu kod MAKHMUDOVA a ex-Petka je kod Swiss Marine.
Makhmudov ce izvozit 50 milijuna tona ugljena godisnje x100-ak usd/tona=5 milijardi usd godisnje!!!
Pa što je njemu onda platiti ATPL 200-ak mil usd godisnje?pa to je samo 4% od prodaje ugljena zapadnoj evropi.

Ima li neki konkretan podatak/link o vozarinama? Ne misliš valjda da će im taj Mehmed plaćati veće vozarine nego što bi trebao i što ih plaća drugima koji lifraju njegov ugljen? Ako je ugovor na dulji rok, biti će veće od spota, to svi znamo. Znamo i da nema šale s Rusima, odmah zavrću pipe ako netko hoće manju cijenu plina. Cijela Europa i SAD traži alternativne pravce da izbjegnu poslovanje s Rusima ili da sa njima posluju što manje. Čak se niti s Kinezima ne mogu dogovoriti oko cijene plina, a trebali bi biti nekakvi partneri i saveznici. [emo_vrtimise]


gorgija
ne znam ni po koliko ni da li se je uopce nesto novo ugovaralo…makalu pise o 4 broda a kaze da ne zna koji su.
prije su u jednoj skupini bila 4 panamaxa dok nije prodana Petka pa su sad 3 ato su:ZAGREB 2008
MIHO PRACAT 2008
CITY OF DUBROVNIK 1995
a drugi dugorocni time charter ugovor nema veze s ovom prvom skupinom a cine ga:
AP ARGOSY 2012
AP JADRAN 2012
AP KONAVLE 2013
AP PELJESAC 2014

Brodovi u najmu za ruse trenutačno imaju vozarinu cca. 11500, što bi bilo super za nove panamaxe naručene po cijeni od 21-22 miljuna dolara, međutim ATPL je svojedobno panamax brodove naručila u Kini u peaku marketa i platila znatno više (prosjek 37) i to je veliki problem. Ipak, ostale vozarine za druge brodove su manje pa će i ovaj business sa rusima pomoći da gubitak na kraju godine bude manji od očekivanog. Vjerujem da će hotelski business u trećem kvartalu popraviti krvnu sliku firme, a šlag bi morala biti prodaja poslovnih prostora u novoj zgradi?!?
Lijepo je vidjeti da se i vozarine za cape size brodove oporavljaju, dok taj segment ne potegne up jače nema nam kruha i značajnijeg rasta dionice, bez obzira što ATPL nema te brodove. Uglavnom, nakon ljetne bonace, na jesen bi ovdje trebalo očekivati uzburkano more.

Moj vranjo na sta ti lici ovaj post,nikad gori.
4 ICE AP PANAMAX-a su ugovorena na dugorocni time-charter krajem prve polovice 2011.g.kad su SPOT vozarine za obicne panamax-e bile izmedju 15-20.000 usd/dnevno.
Nakon katastrofe nuklearke fukushima 2011 je njemacka odlucila zatvoriti SVE nuklearke,8 odmah a ostalih 9 do kraja desetljeca.

http://www.dryships.com/pages/report.asp

Brodovi u najmu za ruse trenutačno imaju vozarinu cca. 11500

daj malo specificiraj što misliš pod “trenutačno”, otkad imaju po tvojim informacijama takvu vozarinu? u prvom kvartalu je to što navodiš bio dnevni prihod po brodu za prosjek svih 18 brodova.

2 nova ice-class panamax-a AP KONAVLE i AP PELJESAC cija se isporuka ocekuje nisu narucena u nikakvom peak marketu nego 2010.g.za 32 mil po brodu a kako kasni isporuka vec preko 360 dana skver ce platiti velike penale ATLANTSKOJ pa ih ti brodovi nece kostat vise od 27 mil…pa je to odlican posao a ne problem.
A cak smiju povuci 155 milijuna kuna koje su vec uplatili za njihovu gradnju,ako ih odluce otkazati zbog velikog kasnjenja.

Evo i mene na kupnji na 288,53 kn. Pa eto, molim uvaženu gospodu da mi štogod proda. Hvala. [emo_smijesak]


2 nova ice-class panamax-a AP KONAVLE i AP PELJESAC cija se isporuka ocekuje nisu narucena u nikakvom peak marketu nego 2010.g.za 32 mil po brodu a kako kasni isporuka vec preko 360 dana skver ce platiti velike penale ATLANTSKOJ pa ih ti brodovi nece kostat vise od 27 mil…pa je to odlican posao a ne problem.
A cak smiju povuci 155 milijuna kuna koje su vec uplatili za njihovu gradnju,ako ih odluce otkazati zbog velikog kasnjenja.

Dva broda po 45 miljuna dolara i dva po 32= 154, prosjek oko 38, i kad odbiješ penale za kašnjenje jako puno, posebno za kinesku gradnju. Btw, kad bi oni mogli povući tu lovu ne bi puno čekali[emo_naivan].

Nije bitna pocetna cijena nego konacna na isporuci.
Penali na kinesku gradnju,sta bi to trebalo znacit?
Ne znas osnovne stvari u brodarstvu a volis voditi glavnu rijec.

http://www.dryships.com/pages/report.asp

26 June 2013

Baltic Dry Index (BDI)    +35   1125
Rates

BCI (Cape index) BPI (Panamax index) BSI (Supramax index)
INDEX 2061 102 976 17 944 7
SPOT 4 TCE AVG (USD) 13891 1010 7759 135 9875 73
YESTERDAY (USD) 12881 7624 9802
YEAR AGO (USD) 3826 7815 12852

New Report

Close