ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 25.11.2024. u 21:51
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
21.266
434
49,00
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Sa tim dijelom se samo ograđuje i želi reći da je njegovo mišljenje negativno, ali postoje i drukčija mišljenja. To što je star mu je prednost, a ne mana. Skupio je čovjek znanja i mudrosti tokom godina. Sigurno nije nagao poput onih mladih i neiskusnih Grka koji naručuju stotinu brodova u Kini. Srljaju prema naprijed, pa onda glavom u zid.[emo_bijesan]

da, bit će zanimljivo vidjeti tko je u pravu za 2013. znat ćemo točno za 5 mjeseci kad vidimo gdje je jesenski peak u odnosu na proljetni. evo ovdje je jedan od tih koji imaju suprotno mišljenje, samo ovaj ne misli da će pravi rast početi od septembra nego da je već počeo ovaj tjedan. naravno prema tome treba biti ekstremno oprezan jer ne vjerujem da je ikad sezonski odbijanac počeo već ovako rano pa teško da će i sada.

“It’s logical that they are going to start restocking now,” Philippe Van Den Abeele, London-based managing director of Castalia Fund Management (U.K.) Ltd., an adviser to a hedge fund trading freight swaps, said by phone today. Freight prices have started rising and will continue to do so this year because fleet growth is now slowing while demand is gaining, he said.

http://www.bloomberg.com/news/2013-06-12/ore-shipping-rate-climbs-most-in-five-weeks-on-demand-outlook.html

@zmajkić
kakve veze ima stanje na gledalici (bid – ask)?

napisao sam da mi ATPL nikada nije skupa, kupovao sam je na svim mogućim razinama, a nedavno na 286, neki dan na 300, kupit ću i na Vaših toliko željenih 200 ako dođe samo malo veću količinu. Nisam kvalificirani dioničar kako se mnogi kao ti ovdje prikazuju, ali znam zaraditi na dionicama. Nemam blage veze o TA, i sličnim sranj..a, kao recio Inverter i ne zanimaju me, imam svoju taktiku i tehniku i mogu ti reći da u ovoj žabokrečini odlično funkcionira.
ATPL mi je najviše pomogla u tome i stoga je najzastupljenija u mom skromnom portfelju. U stvari ona je okosnica mog portfelja. Nedavno je bila zastupljena sa malo manje od 1000 kom. Prodalo se 70% sa odličnom zaradom, sad se opet pomalo kupuje.
Možda sam u krivu?


Sa tim dijelom se samo ograđuje i želi reći da je njegovo mišljenje negativno, ali postoje i drukčija mišljenja. To što je star mu je prednost, a ne mana. Skupio je čovjek znanja i mudrosti tokom godina. Sigurno nije nagao poput onih mladih i neiskusnih Grka koji naručuju stotinu brodova u Kini. Srljaju prema naprijed, pa onda glavom u zid.[emo_bijesan]

naravno da ima i znanja i mudrosti, ali nije fighter, a takvih treba u shippingu, ovaj je obični foteljaš.a ovo za grke , jučer sam ti već rekao.

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

Imam dojam da neki analitičari sa preoptimističnim izjavama samo pogoduju kineskoj brodograđevnoj industriji. Ne treba biti direktno, ali to je posljedica širenja takvog stava, između ostalog među grčke brodovlasnike.
Kinezi su dobro odigrali svoje karte, privukli su Grke u Kinu da masovno naruče brodove. Grci su mislili da će za njih Kinezi jeftino graditi i poslije ih “hraniti”. Sličnu su grešku napravili Amerikanci i zapadne zemlje općenito. Sada vidimo da su ostali razočarani potražnjom iz Kine i krive Kinu što je izostao oporavak. Očekivali su previše za prvu polovicu godine, a sada se nadaju tome u drugoj polovici. Možda i bude malo bolje, ali već su Kinezi izgradili previše svojih “gradova duhova” poticanjem građevine a posredno i brodarstva. Milsim da će dobro razmisliti kako i za koga kreiraju potražnju, a Grci i Amerikanci bi mogli ostati na suhom.[emo_palacd]

Vranjo zašto gubiš vrijeme ovdje? Za tebe uistinu vrijedi poslovica Tko ima malo dukata……….Malo je takvih mudrih ulagača kao Vranjo.[emo_smijeh][emo_smijeh][emo_smijeh]

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!


Imam dojam da neki analitičari sa preoptimističnim izjavama samo pogoduju kineskoj brodograđevnoj industriji. Ne treba biti direktno, ali to je posljedica širenja takvog stava, između ostalog među grčke brodovlasnike.
Kinezi su dobro odigrali svoje karte, privukli su Grke u Kinu da masovno naruče brodove. Grci su mislili da će za njih Kinezi jeftino graditi i poslije ih "hraniti". Sličnu su grešku napravili Amerikanci i zapadne zemlje općenito. Sada vidimo da su ostali razočarani potražnjom iz Kine i krive Kinu što je izostao oporavak. Očekivali su previše za prvu polovicu godine, a sada se nadaju tome u drugoj polovici. Možda i bude malo bolje, ali već su Kinezi izgradili previše svojih "gradova duhova" poticanjem građevine a posredno i brodarstva. Milsim da će dobro razmisliti kako i za koga kreiraju potražnju, a Grci i Amerikanci bi mogli ostati na suhom.[emo_palacd]

pa nisu gregi baš takvi naivci….ulupati u zadnje vrijeme tolike milje u brodove …..

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

Baltic Dry-indeksen stiger nye 3,1 prosent til 873 poeng fredag.

Capesize 6.976 dollar (+ 10,7 prosent)
Panamax 6.637 dollar (+ 3,1 prosent)
Handysize 7.791 dollar (+ 0,5prosent)
Supramax: 9.363 dollar (+ 0,1 prosent)

to je stanje od jučer

http://www.dryships.com/pages/report.asp

A di je onaj kolega šta izvještava kad brodari rone?

sorry je krivo sam copy paste

New Report

Close