Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 74.725 | 1,525 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
krenulo je ..FREE je sljedeci kandidat..to je tek pocetak…inace bankroti.to vam je malo duzi proces…godinu do dvije…taman kraj 2014 god…negdje ocekujemo bottom
oporavak sektora ..[emo_vrtimise]
http://beta.fool.com/fanikel/2013/05/16/is-the-shipping-industry-ready-for-a-dynamic-comeb/34239/
evo malo štiva za Frančeska & co.:
http://www.hellenicshippingnews.com/News.aspx?ElementId=3f510048-d4ab-413b-8004-a26d929bfaf1
http://www.hellenicshippingnews.com/News.aspx?ElementId=50a2daf3-3918-41dc-9483-87dc77705524
http://www.hellenicshippingnews.com/News.aspx?ElementId=9b987e73-fcc4-4b48-bc93-2f296f2e6c3f
http://www.hellenicshippingnews.com/News.aspx?ElementId=9b89d8ea-b703-41a1-b4f4-fc2e99302b1e
Uz ovakvu “paljbu” falco, nije čudo što si najbitnijeg propustio objaviti. Radi se o BIMCO analizi (Baltic and International Maritime Council)za naredno razdoblje. Tu je sve objašnjeno.
http://www.hellenicshippingnews.com/News.aspx?ElementId=bb1f8d95-772f-4b8b-9834-c0a00773cd08
Najavljuju oporavak bulkera u DALEKOJ budućnosti. [emo_ooooo]
Rast BDI-a će ostati unutar zadanih okvira za ovu godinu, ne očekuje se proboj psihološke granice, dakle moguć je rast vozarina otprilike do onih razine gdje su bile početkom godine.
OUTLOOK
The Summer lull is creeping up on dry bulk shipping demand following
the successful South American grain season. Fortunately, solid demand is keeping spirits up in the dry bulk industry, while the severe extent of overcapacity is pushing the date for a full-blown recovery of earnings into a somewhat distant future
…
With respect to freight rates for Panamax and Supramax tonnage, they have lost ground since the beginning of March.
To sum up, our forecast for the coming 6 weeks: BIMCO holds the view that Capesize TC average rates are expected to remain subdued around USD 4,500-7,500 per day. Panamax is expected to stay in the USD 4,500-8,000 per day interval. For the Supramax segment, BIMCO forecasts freight rates in the USD 7,000-10,000 per day interval, whereas Handysize rates are forecast to stay at the interval of USD 6,000-8,500 per day.
O novogradnjama i scrapu:
SUPPLY
New dry bulk deliveries walk the anticipated line and have now reached 29 million DWT. Meanwhile, 11 million DWT have been sold for recycling, which brings the year-to-date fleet growth up to 2.8%. The inflow is seen primarily in the Panamax segment, where 136 (in 2012: 162) new vessels are keeping Panamax fleet growth high. Simultaneously, the Capesize segment only saw 48 (in 2012: 115) new vessels coming on stream, eventually easing some of the pain from the current overcapacity.
vranjo, a i ti isto selektivno citiraš [emo_namigusa] nisi naravno pejstao tvrdnju o pozitivnom razvoj situacije s orderbookom. evo recimo ako uzmemo jučerašnji feernleys i golden destiny za prvi tjedan lipnja, nove narudžbe nastavljaju jako opadati. što učini mjesec-dva klizanja BDI-a [emo_smijesak] po gdestinyju je čak u prvom tjednu lipnja 50% više tonaže scrapano nego što je novo naručeno. toga nije bilo od veljače. a što se tiče tog full-blown recoveryja koji je sve dalji, mislim da nitko ne bi ni trebao s tim računati. to bi značilo valjda ono kad cijene za panamaxe idu preko 30000. onda bi i lapadovih 1000% bili piece of cake. ok naravno da je moguće da i do toga dođe, ali na osnovi onoga što govore podaci i trendovi koje imamo ne može se očekivati. moralo bi doći ili konačno do onog jakog oporavka globalne ekonomije koji mnogi čekaju i najavljuju već tri godine ali se čini sve manje vjerojatnim. ili što bi bila uzbudljivija varijanta do nove recesije recimo sad pa do ljeta 2015 koja bi spriječila da se vozarine dignu više od 10-12k, održala scraping još 2 godine na sadašnjim razinama i ugasila new ordering. e onda bi poslije toga zbilja bilo ludilo [emo_cool]
Vranjo hvali more drž se kraja, ne budi lud ulagati u brodare. Ako ti udeš ja izlazim jer digod si ušo nije bilo dobro. Zasad ti odlično ide samouvjeravanje da ne uđeš, samo tako nastavi.[emo_palacg]
Eto kao prijatelju ti obećavam javiti kada ćeš početi sa kupnjom, kako ti veliš, lupanjem po asku. Garantiram ti uspjeh, barem prve dane dok ne kupiš sve.
Negdje sam nedavno pročitao kako je demolition bio puno intenzivniji 1980-ih godina u ovom stadiju ciklusa, tako da ovo što sada imamo nisu tako impresivne brojke ako se gleda iz šire perspektive. Bilo bi dobro vidjeti neki graf za te brojke ako negdje postoji. No imamo pad ove godine u odnosu na prošlu, to je već jasno. Što se tiče 2015., meni je sve manje izgledno da će tada doći do full oporavka, jer već sada imamo naručeno prema BRS orderbooku 173 broda za tu godinu. Ostaje pola 2013. i cijelu 2014. vremena da ga dodatno ispune i da se brojka popne na 500-600 brodova, ako ne i više uz neki grčki “nalet” kao što je bilo prethodnih tjedana. Nema sumnje da će se puniti 2014. za 2015., kad još i ovih dana neki naručuju uz isporuku 2014.[emo_vrtimise]
@vranjo, svaka čast i tebi i BIMCO-u ,oni su samo jedni od mnoštva analitičara. njihov komentar je trenutno negativan ,a moram ti priznat i da me baš briga, jer imam svoja očekivanja i držim se njih.
dalje, ako postaš sve negativno,onda je red da se prikaže i nečeg pozitivnog u shippingu,čisto radi objektivnosti ,osim ako ne želiš svojim linkovima potaknuti prodaju. onda te razumijem ,a ako je tako, i ne ide baš.
prema komentarima mnoštva analitičara koje non-stop postaš iz dana u dan , puno brodara bi već odavno bankrotiralo i prestalo bi se bavit ovim zanimanjem.koliko vidimo, gregi su počeli masovnije naručivat brodove kod kineza ( nisu samo cijene u pitanju), a i nije nešto puno brodara pošlo u stečaj ( možeš ih na prste nabrojat), scrapping prosječan ……što se tiče očekivanja , već sam napisao ovdje, druga polovica 2014. će biti “zanimljiva ” za shipping .a do tada copy/paste i pozz
Citirao bih je sve argumente, ali što se može kad je tolika bipolarizacija na forumu sa dugoročnima na jednoj strani i onima koji žele dobar ulaz s drugoj strani. Svatko linka i citira selektivno, pa ne možeš drukčije nego uzvratiti istom mjerom.[emo_smijeh][emo_palacg]