Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 74.725 | 1,525 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
Kormilar
…. gomilanje velikih gubitaka iz godine u godinu i stalno padanje prihoda zna se gdje može odvesti.
je strašno velike gubitke gomilaju u 1. kvartalu 🙂
pa šta ste tako zapeli za ATPL kad gomilaju velike gubitke i kompanija je u banani :))
Nebrodarski dio ATLANTSKE vrijedi 550 kn po dionici
+ 188 mil kn na racunu=130 kn po dionici
Znaci bez brodova ATPL vrijedi 680 kuna/dionici
a badava sve analize, to smo odavno zaključili da nema nikakve logike, tako da jedino preostaje polako kupovati kad je još stisnu po par komada i strpljenja do daljnjega
Ma, bit će jeftinjava ljeti; moraju ljudi nekako platiti GO (kad nema regresa itsl.)[emo_novac]
Nebrodarski dio ATLANTSKE vrijedi 550 kn po dionici
+ 188 mil kn na racunu=130 kn po dionici
Znaci bez brodova ATPL vrijedi 680 kuna/dionici
U čemu je problem, uložiš 18 milja dolara keša i imaš zagarantirani povrat od 9.500 dolara dnevno na tri godine (Charterer plaća bunker), gdje to ima, samo kod kamatara. Taj brodar po meni igra na sigurno, nema tu spektakla u zaradi ali čeka bolje dane i imati će kad "ubirati".
Po tebi dakle problema nema, zašto je onda analitičar koji govori za hellenic shipping tako pesimističan? Možda i on "druka". Vjerujem da čovjek zna o čemu govori i ima računicu koja je visina vozarina potrebna za pokriće operativnih troškova i eventualno kredita. No najviše želi ukazati na to da se ne očekuje u sljedeće 2-3 godine značajniji porast vozarina iznad 10 000 dolara, pa se dugoročno ugovara ova cijena. Evo atpl konkretno ne može plaćati financijske rashode uz vozarinu koju je imala u prvom kvartalu, vidi se u izvješću da im to stvara popriličan gubitak.
[/quote]
Ja sam pisao o konkretnom slučaju, sam si gore postao kako je neki brodar kupio panamax star 8 godina za 17.7 milja dolara (tu cijenu može postići samo brod izgrađen u Japanu) i odmah ga dao u time charter na 3 godine za 9500 dolara dnevno. Što misliš, bi li taj kupio brod da na njemu makar malo ne zarađuje? Osim toga, moraš znati da nisu isti operativni troškovi za brod plaćen 36 milja ili za brod od 18 milja dolara. Konačno, što misliš, zašto cijene novogradnji rastu, pomalo, ali ipak rastu?
Ovdje je potencijal zarade od 1000 % u roku od 3 godine.
Atlant centar vrijedi oko 240 kuna/dionica,to ukljucuje i mali kredit kod pbz.
-Stara zgrada vrijedi oko 100 kuna po dionici,jer nema ni kune kredita
-Hilton imperial vrijedi 30-ak mil eura-kredit 7 mil=23 mil=170 mil kn=120 kn/dionica
Hotel lapad vrijedi 20-ak mil eura -kredit 6 mil=14 mil=100 mil kn=70 kn/dionici.
-LAUS CC I 4% LUKE DUBROVNIK oko 20 kuna/donici
Znaci da NEBRODARSKI dio atlantske vrijedi oko 550 kuna po dionici
a cijena cijele ATPL na zse 300-ak kuna.
A NEBRODARSKI DIO ATPL cini oko 20 % vrijednosti
Mislim da ti 1000% nije baš realno, trebalo bi se previše toga poklopiti. Pusti NAV i slično, cijena će se kretati u skladu s vozarinama. Predviđaju se vozarine oko 20.000 u 2015. Sad da li će to zbilja biti 2015. ili što se meni čini vjerojatnije 2016. nije toliko bitno, bitnije je što se zbilja čini da je to plafon, kako nas svaki dan podsjeća Vranjo, novogradnje itd. Fakat ne vidim potencijala da bi se moglo u sljedećih bar 5 godina doći do većeg prosjeka od 20.000 dnevno, ako ne bude baš neke nove Kine. A to bi oprezno računato davalo EPS od vozarina oko 170-180 kuna, a kad dodamo recimo 3000 dnevno bonusa na ice class brodove (ako se dotad baš sav led ne otopi) i nekih 10 milja kuna dobiti od turizma EPS se penje na max 220 kuna.
E sad da bi se dionica prodavala po više od P/E 10 trebao bi se poklopiti i bull run na ZSE, a to je čista fantastika, prije će biti da za 2-3 godine nekih firmi iz grobexa više i ne bude a da se ostatak osim brodara i par spretnih izvoznika u prosjeku trži na oko pola današnje cijene. Tako da mislim da je na depresivnom tržištu realnije računati da će biti P/E oko 8, a moguće i malo manje, ako baš u to vrijeme u RH bude krvi po ulicama.
Pa tko voli nek izvoli [emo_cool]
Georgija koliki bi trebao biti EPS da neki pokriju dubioze sa drugih dionica na kojima su pogubili sve. Uzmimo hipotetički da sam kupovao IGH NA 14 999 i da prodam po sadašnjoj cijeni i kupim AP na 100 kuna što neminovno slijedi. Da pomognemo ljudima normalno da uračunamo neki ludi bull run kojeg sigurno neće biti. Mislim koliki bi EPS vinuo AP na 15 000 kuna?[emo_zacudjen]
Ja želim zahvalit vranji na informirajučim postovima, ne moram ni reć da mi je čovjek uštedio 50k kuna a kako stvari stoje bit će ta cifra i veća [emo_smijeh]…
ma jel to gorgija prodao pa druka dole ?
@ zmajki
he he gorgija samo kaže da treba biti realan a i da je za one kojima nije dosta zarada od 5-6 puta u 2 do 3 godine bolje zbilja da ovo prodaju i kupe INGR ili LKRI ili VART ili IGH ili neku drugu za koju će biti sigurni da će narasti 15 ili 20 puta.
@ zmajki
he he gorgija samo kaže da treba biti realan a i da je za one kojima nije dosta zarada od 5-6 puta u 2 do 3 godine bolje zbilja da ovo prodaju i kupe INGR ili LKRI ili VART ili IGH ili neku drugu za koju će biti sigurni da će narasti 15 ili 20 puta.
10 June 2013
Baltic Dry Index (BDI) +3 815
Rates
BCI (Cape index) BPI (Panamax index) BSI (Supramax index)
INDEX 1359 7 766 2 890 1
SPOT 4 TCE AVG (USD) 5571 77 6092 14 9307 16
YESTERDAY (USD) 5494 6078 9291
YEAR AGO (USD) 4227 7503 10461
Nakon 33 dana uzastopnog pada, konacno se sitacija popravlja
BPI je pao sa preko 1200 na samo 760 !! Dionica je izgubila cca 20% vrijednosti
Evo, danas FFA leveli pokazuju isto blagi rast…nakon duzeg vremena padanja
Nekoliko pozitivnih makroekonomskih vijesti danas…bdp raste vise od ocekivanja u UK, Japanu…