ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 23.12.2024. u 01:11
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
42,78
1.626
38
42,50
43,00
-1,16%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

kormilar@ cim se ti bavis tudjim ulaganjima i trazis veceg gubitnika od sebe ..nebudes ni kune zaradio…

http://reports.platou.com/FixtureReport/Pages/BulkFixtures.aspx
mrva pomak u plus

"Nikad čovjek ne može da kaže onoliko mudrosti koliko može da prešuti gluposti" top spameri 1 serislav 2 zorangutan 3 trial

…turizam bi u Q2 mogao odvući u plus ako brodovi budu na razini Q1 i možda bude knjižena koja prodaja pos. prostora Atlanat centra..sad mi se to čini čak kao izgledno, ali vidjet ćemo

Vratimo se temi. Ovaj članak odlično objašnjava trenutno stanje na dry bulk tržištu.

http://www.hellenicshippingnews.com/News.aspx?ElementId=1078867b-7f0c-4d1d-aaac-8852659bb866

Ukratko, da prerpičam što kaže analitičar Intermodala za hellenic shipping. Cijene brodova malo su porasle jer su Grci navalili kupovati kod Kineza. Kinezi ne pune zalihe koliko se očekivalo jer se ravnaju po prognozama slabog rasta za iduće desetljeće, zato je slab izvoz ruda iz Brazila, a i sezona žitarica ove godine brzo završila. Kina je najveći krivac za ovu situaciju i nema naznaka da će uskoro biti bolje, rast uvoza im je prošle godine bio 12%, a u prvom kvartalu 2013. samo 6%. Panamaxi i capeovi jako loše stoje, ne pokrivaju ni operativne troškove a i orderbook je nakrcat novih narudžbama.
Kako kako nema nade na vidiku za brodarsko tržište i to dočarava na primjeru panamaxa sa zaključenim ugovorom na 3 godine za 9500 dolara na dan. Još dulje od 2015., ha? [emo_ooooo]

…does this mean we reached the bottom and that the only way from here on is up?”, Bassakos wondered.
According to him, “current FFA figures, do not support such a stance, since all
sizes but capes are quoted at below USD 10,000. To further support the FFAs curves,
a recently acquired 2005 Japanese built Panamax was sold for US$ 17.75m and was immediately
fixed upon delivery for 3 years at US$ 9,500/day – a clear sign of no faith in the upcoming market”, he concluded.

Ovdje je potencijal zarade od 1000 % u roku od 3 godine.
Atlant centar vrijedi oko 240 kuna/dionica,to ukljucuje i mali kredit kod pbz.
-Stara zgrada vrijedi oko 100 kuna po dionici,jer nema ni kune kredita
-Hilton imperial vrijedi 30-ak mil eura-kredit 7 mil=23 mil=170 mil kn=120 kn/dionica
Hotel lapad vrijedi 20-ak mil eura -kredit 6 mil=14 mil=100 mil kn=70 kn/dionici.
-LAUS CC I 4% LUKE DUBROVNIK oko 20 kuna/donici
Znaci da NEBRODARSKI dio atlantske vrijedi oko 550 kuna po dionici
a cijena cijele ATPL na zse 300-ak kuna.
A NEBRODARSKI DIO ATPL cini oko 20 % vrijednosti

Još jedan članak izašao objavili na hellenic shipping, baš su se nanizali

http://www.hellenicshippingnews.com/News.aspx?ElementId=2eed721a-25ca-48d5-b306-4517f4d24ea1

Uglavnom kažu kako vlasnici brodova nevoljko spuštaju cijenu, ali nema im druge kad je tolika ponuda brodova.

“However, [vessel] owners are not ready to lower their rates,” the source added. “They believe that these fixtures [done at lower freight rates] were not on spot basis but were fixed under some long-term contracts.”
Even on time-charter basis, Panamax vessels were getting fixed at about $6,000-6,500/day, the source said. A vessel owner was asking $7,000/day from the west coast of India to China for a Panamax as the ship was close to the load port, but the India-based source was hopeful of negotiating the rates further lower to about $6,500/day.

Prognoziraju daljnje slabljenje vozarina za panamaxe, i primjer slabljenja vozarine za panamaxe u Južnoj Americi, Indiji.

OUTLOOK WEAK
Activity in the Pacific basin continues to soften while fixtures out of the east coast of South America [ECSA] are holding their volumes, Greek shipbroker Intermodal said in its weekly note on Tuesday. “The outlook for June dates for the EC S America grain market remains negative and fixture numbers being talked in the market have decreased further from the
previous week,” broker Braemar Seascope, however, said in its weekly note on Thursday.

Eto, molim Kormilara za komentar. Po mogućnosti ubaci malo IGH-a i 2009.[emo_palacg][emo_plazi][emo_palacg]


Vratimo se temi. Ovaj članak odlično objašnjava trenutno stanje na dry bulk tržištu.

Kako kako nema nade na vidiku za brodarsko tržište i to dočarava na primjeru panamaxa sa zaključenim ugovorom na 3 godine za 9500 dolara na dan. Još dulje od 2015., ha? [emo_ooooo]

…does this mean we reached the bottom and that the only way from here on is up?", Bassakos wondered.
According to him, "current FFA figures, do not support such a stance, since all
sizes but capes are quoted at below USD 10,000. To further support the FFAs curves,
a recently acquired 2005 Japanese built Panamax was sold for US$ 17.75m and was immediately
fixed upon delivery for 3 years at US$ 9,500/day – a clear sign of no faith in the upcoming market", he concluded.

U čemu je problem, uložiš 18 milja dolara keša i imaš zagarantirani povrat od 9.500 dolara dnevno na tri godine (Charterer plaća bunker), gdje to ima, samo kod kamatara. Taj brodar po meni igra na sigurno, nema tu spektakla u zaradi ali čeka bolje dane i imati će kad “ubirati”.

ovo je vama oporavak vozarina ????? smjesni ste momci…

http://www.mareforum.com/MARE_FORUM_ISTANBUL_PRESENTATIONS_2013/YU%20JIANG_Lisarain.pdf

"Nikad čovjek ne može da kaže onoliko mudrosti koliko može da prešuti gluposti" top spameri 1 serislav 2 zorangutan 3 trial


U čemu je problem, uložiš 18 milja dolara keša i imaš zagarantirani povrat od 9.500 dolara dnevno na tri godine (Charterer plaća bunker), gdje to ima, samo kod kamatara. Taj brodar po meni igra na sigurno, nema tu spektakla u zaradi ali čeka bolje dane i imati će kad "ubirati".

Po tebi dakle problema nema, zašto je onda analitičar koji govori za hellenic shipping tako pesimističan? Možda i on “druka”. Vjerujem da čovjek zna o čemu govori i ima računicu koja je visina vozarina potrebna za pokriće operativnih troškova i eventualno kredita. No najviše želi ukazati na to da se ne očekuje u sljedeće 2-3 godine značajniji porast vozarina iznad 10 000 dolara, pa se dugoročno ugovara ova cijena. Evo atpl konkretno ne može plaćati financijske rashode uz vozarinu koju je imala u prvom kvartalu, vidi se u izvješću da im to stvara popriličan gubitak.

Nebrodarski dio ATLANTSKE vrijedi 550 kn po dionici
+ 188 mil kn na racunu=130 kn po dionici
Znaci bez brodova ATPL vrijedi 680 kuna/dionici

10 June 2013

Baltic Dry Index (BDI)    +3   815
Rates

BCI (Cape index) BPI (Panamax index) BSI (Supramax index)
INDEX 1359 7 766 2 890 1
SPOT 4 TCE AVG (USD) 5571 77 6092 14 9307 16
YESTERDAY (USD) 5494 6078 9291
YEAR AGO (USD) 4227 7503 10461

Analitičari inače i pišu za ovakove. Kod nas je poznat Erste po “kvalitetnim analizama”. Prave informacije koje određuju smjer i budućnost daleko su od očiju i ušiju “sposobnih ulagatelja”. Najgore je kad se takva istina panično plasira u cilju rješavanja vlastitih dubioza, ali ako netko misli da će time srušit dionicu na “svoju cijenu” taj ima ozbiljnih problema sa razumijevanjem ove igre a precjenjivanjem svojih mizernih sposobnosti vodi ga samo u jednom smjeru.[emo_palacd][emo_palacd][emo_palacd][emo_zacudjen]

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!

Kormilar

Što su promašili Erste analitičari ovdje, jesu li otišla na ispod 200, a to što je ničim izazvana nešto dignuta, to ne pomaže jer je uteg ovdje niske vozarine i višak novogradnji, zato je opasan ovaj sektor, gomilanje velikih gubitaka iz godine u godinu i stalno padanje prihoda zna se gdje može odvesti.

New Report

Close