A povecanje udaljenosti putovanja je jednako vazno,tj.povecanje tona-milja.Trenutno ex-Petka vozi ugljen iz ruskog MURMANSKA za KINU,sto je putovanje od gotovo 2 mjeseca,a ista kolicina tereta bi se u tom periodu prenijela iz indonezije 4 puta.Zbog toga ce doci do manjka panamaxa i vozarine idu u nebesa.
Panamaxi opet rone -4, po ovim cijenma bolje bi im bilo privezati brodove nego stavrati gubitke, prolazi i 2013, a gubici se gomilaju, ovdje se može postaviti pitanje je li ovo idući sektor nakon građevine koji će se naći u problemiuma.
Ovdje je optimizma sve manje i manje, zar ne.
Kako se neko od dečkića ovdje poigrava, prvo iskrca na 320 -340, pa sruši na 285 – 290 međuvremenu drži potpore tamo gdje mu odgovara ovisno iskrcaj ili ukrcaj, i sad se trudi zadržat i val okrenut prema gore!
Nekažem da ne uspjeva, al ono što vidim sve je manje naivaca da mu pomognu u naumu….badbad
do sličnog zaključka sam i ja došao.,evidentno je da ima i love i dionica te da se netko več neko vrijeme na ovoj dionici igra market makera.,
vranjo, o partikularnim interesima i govorim. očito vlasnici koji imaju stare brodove misle da im je u interesu zadržati panamaxe.
lapad, to zvuči dobro, ali jel ti znaš koliko sad na slow steamingu dnevno milja plove, pa da možemo izračunati koliki dio flote to apsorbira?
STX Pan Ocean u Koreji ‘puko’
Firmica od cca 400 bulkera u floti.
Ovi sto su govorili da nema oporavka dok neki veliki igraci ne bankrotiraju…jeste zadovoljni?
Moze sad konacno oporavak ?
STX Pan Ocean u Koreji 'puko'
Firmica od cca 400 bulkera u floti.
Ovi sto su govorili da nema oporavka dok neki veliki igraci ne bankrotiraju…jeste zadovoljni?
Moze sad konacno oporavak ?
Sorry, 400 brodova ukupno…nisu sve bulkeri
STX Pan Ocean u Koreji 'puko'
Firmica od cca 400 bulkera u floti.
Ovi sto su govorili da nema oporavka dok neki veliki igraci ne bankrotiraju…jeste zadovoljni?
Moze sad konacno oporavak ?
Pa ako su oni propali tih 400 brodova ” na žalost” nije nestalo!!!
Jedino ako bih tih 400 otišlo u rezalište, bilo bi neke koristi, ako preuzme drugi brodar opet onda po starome.
K pax, od kuda ti taj podatak o 400 brodova? Piše ovdje da imaju 95 i možda oko 200 po charterom (tuđih brodova), no ovo zadnje je neprovjeren podatak.
“STX Pan Ocean currently owns 95 vessels. The company says it has a further 200 ships on charter but some sources suggest the figure is double this.”
Reuters piše da zbog problema s likvidnosti idu u financijsko restrukturiranje, i nema govora o nekoj likvidaciji na koju aludiraš.
Radi o jednoj od najvećih Korejskih tvrtki, konglomeratu koji zapošljava oko 60 000 radnika. Ide dogovor s vjerovnicima i otpis dugova.
Našli su se u problemima s likvidnosti, a gle čuda, bave se brodogradnjom, građevinarstvom i brodskim prijevozom. Uz takvu kombinaciju djelatnosti fali još samo tekstilna industrija.
http://www.reuters.com/article/2013/06/07/stx-debt-idUSL3N0EJ20I20130607?type=companyNews
@vranjo, optimist1
Brojka ukljucuje brodove u managementu, Vranjo kaze ispravno, vlastitih je 100-tinjak, ostalo je u najmu
Ja stvar razumijem ovako:
-Oni ce se razduzivati (ako ne nadju vlasnika koji bi preuzeo veci udio u kompaniji)
-to znaci ne da nece narucivati nove brodove i uzimati u najam nego ce prodavati svoje i otkazivati najam
-to znaci da ce se hrpa brodova pojaviti na second hand marketu
-to opet znaci da ove zdrave firme koje sada imaju cash-a za investicje imaju bolje mogucnosti doci na second hand marketu do brodova (jer u zadnje vrijeme je netasica brodova na secon hand marketu i cijene rastu)
-smanjuje se pritisak na order book i flotu u cjelini
-kroz neko vrijeme se to vidi u radtu vozarina