Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
@ cxy2012
Ja sam jučer bio “poklopljen” na 285,05 kuna. I danas sam već u nekakvom plusu. Jesi li ti u kakvom plusu za vrijeme dok si jučer pisao postove? A i ove danas?
Nakon 19 dana pada diže se BDI
06 June 2013
Baltic Dry Index (BDI) +5 806
Rates
BCI (Cape index) BPI (Panamax index) BSI (Supramax index)
INDEX 1344 9 764 -4 885 5
SPOT 4 TCE AVG (USD) 5349 143 6082 -31 9250 53
YESTERDAY (USD) 5206 6113 9197
YEAR AGO (USD) 4383 7018 10466
Šteta što panamax i dalje pada, 6082 -31, a rastu su doprinijeli capeovi.
Neki kažu, gledajući knjigu narudžbi, da će snažniji oporavak krenuti 2015., a kad se to dogodi najavljen je novi globalni ekološki porez na brodove. Mislim da je to dobra stvar, kao i porez na banke. Treba im malo “skresati krila” da ne bi previše narasli i napravili balon. Zato je dobro da atlantska ima naručeno 2 “eco” broda, no što ćemo sa onih 7 starih skoro 20 god.?
Shipping Faces Half Trillion Dollar Environment Costs
http://www.hellenicshippingnews.com/News.aspx?ElementId=39da1499-4822-412c-be78-b58be9889940
“impending new legislation to protect the environment potentially presented an additional industry-wide cost of more than half a trillion US dollars between 2015 and 2025. This is around 50 billion dollars of additional capital and operating cost in every single year for a 10 year period and beyond.”
@zmajkić
a zakaj se ti brineš za dioničare ATPL ? Nema na kojem topicu ne spamaš. Nemaš dionice i non-stop trubiš nešto, uglavnom krivo.Recimo ja sam jučer prodao DIOKI, zaradio 40% i nisam nikom solio pamet.Na temi sam napisao da sam prodao i bok. ne zanima me više. Također sam jučer dokupio ATPL, jer za razliku od tebe znam kada treba kupiti, a kada prodati.
Kako samo stigneš pisati na svim mogućim temama?
Ničim izazvana gužva na lijevoj strani. Vidjet ćemo njenu postojanost sutra.
Jethro
Jučer je otišlo iskrcavanjem oko pola milujjna, doďe li do milijuna to će biti super iskrcaj samo pitanje je hoće li biti toliko zainteresiranih.
hm, možda se jučer i ukrcalo pola miliona,, i to je super kad ima toliko prometa, nadam se da će još koji put tako napraviti promet,, jer očito dok se ne ispretumbaju dionice (dali od nekih fondova na privatne račune ili???) nema nam gore, tako da pomalo, moramo biti strpljivi, al to nije nikakav problem kad imaš pravu dionicu,, još ako si podebljaš svako toliko ma milina 🙂
a tebi je svejedno jel je imaš ili ne,, niti gubiš, niti ćeš zaraditi,
Što znači ovaj veliki promet i plus na dionici…? Idemo gore…ili ?
Čim dođe kupac od krvi i mesa riba poskupi. Inače dok se odrađuje virtualni sparing cijena roni, zato jer BDI pada, naravno.
Jethro
Jučer je otišlo iskrcavanjem oko pola milujjna, doďe li do milijuna to će biti super iskrcaj samo pitanje je hoće li biti toliko zainteresiranih.
hm, možda se jučer i ukrcalo pola miliona,, i to je super kad ima toliko prometa, nadam se da će još koji put tako napraviti promet,, jer očito dok se ne ispretumbaju dionice (dali od nekih fondova na privatne račune ili???) nema nam gore, tako da pomalo, moramo biti strpljivi, al to nije nikakav problem kad imaš pravu dionicu,, još ako si podebljaš svako toliko ma milina 🙂
a tebi je svejedno jel je imaš ili ne,, niti gubiš, niti ćeš zaraditi,
[/quote]
Činjenica je da je netko jučer opleo pola miliona, sad se malo čeka da se kupovina popuni, hoće li opet netko oplesti po optimistima to ćemo vidjeti s obzirom kako stoje vozarine (panamaxi) i ostalo svatko neka zaključi za sebe,
ide ljeto, vozarine rone, novogradnje stižu (ugrožavaju sektor i tako do kada), sveukupno malo pozitivnoga.
Imam paradoks, jel mi ga možda netko ovdje može riješiti? Znamo da panamaxi imaju daleko najveći orderbook. Znamo i da je, sasvim u skladu s očekivanjima, u prvih pet mjeseci flota panamaxa i rasla dvostruko većom stopom nego capeovi i supre (dok handysizei uopće nisu porasli).
Ali kad se baci drugi pogled na podatke, vidimo da je za taj veći rast panamaxa manje kriv veći orderbook, tj. razlika u isporukama novih brodova nije velika, nego jako mali scrapping panamaxa.
A istovremeno vidim da su krajem prošle godine panamaxi imali više dwt starijih od 25 godina nego supramaxi i mnogo više nego capesizeovi!?
Dakle: makar se očekuje ogroman priljev baš novih panamaxa i makar brodari imaju više starih panamaxa nego capeova ili supramaxa, oni se odlučuju slati u rezališta skoro samo capeove i supre (i naravno handyje)? U čemu je trik, što to oni znaju što mi ne znamo? Nije valjda samo zato što će Kina odsad uvoziti ugljen iz Australije i Južne Amerike umjesto iz Indonezije?
gorgija
2.2.2013 helenic shipping news
China coal import 230 milion tons in 2012.
China coal import may touch 400-500 mt in 3 years.
Znaci ocekuje se povecanje uvoza ugljena za oko 100% u 3 godine!!!
PANAMAX-i su glavni prijevoznici ugljena.
Kako se neko od dečkića ovdje poigrava, prvo iskrca na 320 -340, pa sruši na 285 – 290 međuvremenu drži potpore tamo gdje mu odgovara ovisno iskrcaj ili ukrcaj, i sad se trudi zadržat i val okrenut prema gore!
Nekažem da ne uspjeva, al ono što vidim sve je manje naivaca da mu pomognu u naumu….badbad
lapad, jesi pročitao zadnje komentare u vezi panamaxa na bloombergu i hellenic shippingu?
Nema uporišta za panamaxe ove godine, a što će biti za 3, to su dugoročne i nepouzdane prognoze. Znamo što će biti do kraja godine, i to piše na platou i sada na bloombergu:
Panamaxes are the vessel class that have seen the most amount of newly-built ships delivered,” Jeffrey Landsberg, managing director at New York-based Commodore Research & Consultancy, said by phone today. “That’s set to continue for the duration of this year. We don’t believe that Panamax rates will find support.”
Panamax capacity is expanding faster than any other part of the fleet after orders surged since 2007, when rates were as much as 16 times higher than now, according to data from Clarkson Plc, the largest shipbroker, and IHS Fairplay.
Gorgija, ne treba previše racionalizirati postupke brodara i pitati se zašto ne samelju panamaxe. Svatko gleda svoj partikularni interes i nada se propasti drugih. Prije tjedan dana su Grci masovno kod Kineza krenuli u shopping, naručili su oko 150 raznih brodova. Tu vlada kaos, stihija, svatko čvrsto drži poziciju dokle može i čeka bankrot drugih i bolje dane. Usput još malo naručuju uz velika očekivanja. Ne možeš toliko očekivati od sektora u kojem je velesila Grčka.[emo_palacd]