Pa što je ovo,nigdje nikog?
U hotelu Lapad ima puno gostiju,odlicna je godina,a u Hiltonu,zna li netko kak je tam?
Brodovi plove…
Pričao neki dan sa ljudima iz atpl. Uredno plove, sezona je ok, vele da je cijena dionice krvna slika morskog transporta općenito I nema veze sa stvarnim stanjem atpl direktno.
Kao I INA – pumpanje dionice zbog statusa, a ne zbog poslovanja.
Dakle, cijena dionice nije nužno odraz stanja firme, a to smo odavno naučili.
[/quote]dakle ,nas zanima cijena dionice koja konstantno pada vec petu godinu sa tendencijom daljnjeg propadanja cijene ,a tu smo da uhvatimo nekakvo dno ciklusa nakon nevjerojatnog puhanja balona 2005-2007 , kao sto znamo ,,nakon velikog puhanja balona na nevjerojatne visine sljedi otrijeznjenje koje ode u cesto previse i u drugom smjeru…e tu se ceka pozicioniranje…a vi ste se strucnjak narpali na 500-700 kn tvrdeci da nize nemoze….MOZE ITEKAKO …
@ vranjo
pa čuj financijski rashodi oko 50 milja meni prije zvuče kao nevjerojatno malo, nakon ovoliko novih brodova i s tako pomlađenom flotom. prije nekoliko godina, u doba najviših vozarina, bili su više nego duplo od toga. otada se konstantno smanjuju. ovo sad je ispod 1300 dolara dnevno po brodu. dakle u breakevenu sudjeluju s oko 10%.
Koliko ja vidim iz zadnjeg izvješća, upravo su ti rashodi stvorili gubitak, tako da meni ne izgleda beznačajno. To je ono bitno što čini razliku između uspješne atpl i atpl gubitaša.
Pričao neki dan sa ljudima iz atpl. Uredno plove, sezona je ok, vele da je cijena dionice krvna slika morskog transporta općenito I nema veze sa stvarnim stanjem atpl direktno.
to otrežnjenje je odavno došlo , ne samo na ovu dionicu
Kao I INA – pumpanje dionice zbog statusa, a ne zbog poslovanja.
Dakle, cijena dionice nije nužno odraz stanja firme, a to smo odavno naučili.
[/quote]dakle ,nas zanima cijena dionice koja konstantno pada vec petu godinu sa tendencijom daljnjeg propadanja cijene ,a tu smo da uhvatimo nekakvo dno ciklusa nakon nevjerojatnog puhanja balona 2005-2007 , kao sto znamo ,,nakon velikog puhanja balona na nevjerojatne visine sljedi otrijeznjenje koje ode u cesto previse i u drugom smjeru…e tu se ceka pozicioniranje…a vi ste se strucnjak narpali na 500-700 kn tvrdeci da nize nemoze….MOZE ITEKAKO …
[/quote]
ne postoji tvrtka bez fin rashoda, osim možda lukšića, oni banke izbjegavaju kao vrag tamjan. ako atpl posudi 10 milja i s tih 10 milja zaradi 1 milju od koje 500 tisuća mora platiti kamate godišnje, a 500 joj ostane, to je zdrava fin poluga. brodar nijedan bez prateće banke ne može opstati jer su tu ulaganja ogromna. koliko se meni čini, atpl zna upravljati fin rashodima i dugom, da ne zna, ovih 5 godina krize bi je bilo otjrralo u stečaj kao tolike u hrv, a to je li ipak nije slučaj.
ne postoji tvrtka bez fin rashoda, osim možda lukšića, oni banke izbjegavaju kao vrag tamjan. ako atpl posudi 10 milja i s tih 10 milja zaradi 1 milju od koje 500 tisuća mora platiti kamate godišnje, a 500 joj ostane, to je zdrava fin poluga. brodar nijedan bez prateće banke ne može opstati jer su tu ulaganja ogromna. koliko se meni čini, atpl zna upravljati fin rashodima i dugom, da ne zna, ovih 5 godina krize bi je bilo otjrralo u stečaj kao tolike u hrv, a to je li ipak nije slučaj.
Zmajki, evo dobar tekst za tebe…
From: Eshiptrading.comDate : 2013-5-30 10:31:43
Second Bulker Value Goes up
Printing
A Swiss buyer recently purchased a 1997-built 73,317dwt Panamax bulker “Barbara” at a cost of $7.50m at an auction. It is estimated that the demand growth for secondhand bulkers may reignite the dry bulk freight rate market in 2014.
At another action, a similar Capesize bulker “King Coal ” was auctioned for sale at a value of $6.25m. The price of “Barbara” is about 20% high than “King Coal”.
According to London-based shipbroker Gibsons, almost 40 registered buyers show great interests in “Barbara” at the auction, demonstrating the potential for price growth. The increase for Panamax bulker value is the most obvious in all bulker types. According to Baltic Exchange, the average price of five-year Panamax bulker is about $1.97m, 9% up compared with the price at the beginning of this year.
Another bulker successfully transacted is “Botafogo” built in 2001 of a tonnage of 76,623dwt. MOL sold the vessel to an undisclosed owner at a price of $1.25m, another signal of bright market. Global owners, especially Greek owners, have sped up their steps of buying secondhand bulkers. However, according to London bulker shipbroker, secondhand assets value still hangs over historical low and will keep rising in the future. The dry bulk shipping market recovery may be expectable by next year.
ne postoji tvrtka bez fin rashoda, osim možda lukšića, oni banke izbjegavaju kao vrag tamjan. ako atpl posudi 10 milja i s tih 10 milja zaradi 1 milju od koje 500 tisuća mora platiti kamate godišnje, a 500 joj ostane, to je zdrava fin poluga. brodar nijedan bez prateće banke ne može opstati jer su tu ulaganja ogromna. koliko se meni čini, atpl zna upravljati fin rashodima i dugom, da ne zna, ovih 5 godina krize bi je bilo otjrralo u stečaj kao tolike u hrv, a to je li ipak nije slučaj.
[/quote]
u tome grmu leži zec, kolega. oporavak doista nije počeo niti se zna kad će. samo, jednom kad bude, cijena sigurno neće biti ova. pa sad svatko može vagati između cijene i sigurnosti.
k pax oces da ti ja sad pronadjem 50 negativnih clanaka ??? napisao sam u gornjem postu da to nema nikakvu tezinu..cekamo bankrote visokozaduzenih brodara…
ne postoji tvrtka bez fin rashoda, osim možda lukšića, oni banke izbjegavaju kao vrag tamjan. ako atpl posudi 10 milja i s tih 10 milja zaradi 1 milju od koje 500 tisuća mora platiti kamate godišnje, a 500 joj ostane, to je zdrava fin poluga. brodar nijedan bez prateće banke ne može opstati jer su tu ulaganja ogromna. koliko se meni čini, atpl zna upravljati fin rashodima i dugom, da ne zna, ovih 5 godina krize bi je bilo otjrralo u stečaj kao tolike u hrv, a to je li ipak nije slučaj.
[/quote]
Trebao si još nadodati da nikome nema smisla držati ove dionice i da ih stave na ask jer ima skrbnika koji su ih spremni držati na duži rok. Zašto da ljudi tu gube vrijeme i živce čekajući Godota, zaista nema smisla kada ima profića koji to mogu raditi umjesto njih. Evo prodaš dionice skrbniku i on se sada nervira kud će dionica, tebe to više ne zanima jer si prodao, više ih nemaš, vrlo jednostavno al ljudi ne kuže i treba im to ponavljati i objašnjavati dok ne shvate. Al najveći je problem što tu ima 6-7000 dioničara koji neznaju ni čitat ni pisat pa te informacije ne dopiru do njih, inače krenuo bi stampedo da znaju stvarno stanje stvari al nebi ni tad jer nemaju čak ni brokerski račun tako da je problem vrlo složen i tu uistinu nema oporavka barem još jednu 30-ak godina dok sadašnji fond menađeri, koji su u totalnom neznanju i zabludi, ne odu u penziju.
Godinama su dionice nekih respektabilnih tvrtki na ZSE-u držale cijenu, a onda samo u 20-tak dana potonule i do 70%. Zato što su im izvješća većinom bila namještana i nerealna, nisu čak ni periodično usklađivali vrijednost imovine sa tržišnim cijenama, da bi odjednom sve to isplivalo i potom “opći potop”. Odjedanput su svi dioničari “progledali” i veliki i mali, i kvazi analitičari i “profesionalci”. Mislim da ATPL ne spada u tu kategoriju i da je jedna od transparentnijih tvrtki na ZSE-u. Tko zna što budućnost nosi, ali mislim da ako dođe do bankrota većih brodara u svijetu on će biti iznenadan i brz. Vjerovatno i među brodarima ima onih koji koriste “virtualno, kreativno knjigovodstvo”, prodavača magle. Koji god se brodar bavio takvim stvarima zadnjih godina čeka ga sudbina građevinara koji zadnjih dana na ZSE-u tonu kao sjekire u vodi. Što se prije napravi selekcija “zdravih” i “bolesnih” prije će doći do oporavka “poštenih”! Citirat ću kolegu zmajkija, jer se sa njim slažem u jednom dijelu njegove izjave: “bankroti moraju krenuti u sektoru usa,tek tada će bit botomiranje brodara”
oporavak dry bulk sektora ..konkretno atpl
http://eng.maritimepress.com/news/quickViewArticleView.html?idxno=1265
Od odličnog informativnog posta kolege Makalu od subote ujutro je zavladao veliki interes za ATPL.
-prodali su i prodavaju poslovne prostore za 4.000 eura/kvadratu,Dubrovnik postaje Monte Carlo
-Imali ponudu za kineski brod “ZAGREB” od 105 mil usd!?
-po ovim cijenama kvadrata samo NOVA POSLOVNA ZGRADA VRIJEDI 300 kuna po dionici.