ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

@ZMAJKI
zanimljiv nick, ZMAJKI, trebalo je biti ZMAJKIĆ, nema gdje taj zmajKić ne leti i bljuje svoju vatru. Uglavnom bljuje


coyote i tenis
stara zgrada i uplacena ucesca za 2 ICE PANAMAXA nemaju niti kune kredita,tj duga.[emo_namigusa]
Za one koji ne prate detalje
to nisu ove 4 NEDAVNO NARUCENE ECO-HANDYSIZE novogradnje.
samo ti pisi…sto vise pises cijena sva nize..podsejcas me na onog branitelja…

"Nikad čovjek ne može da kaže onoliko mudrosti koliko može da prešuti gluposti" top spameri 1 serislav 2 zorangutan 3 trial

Baltic Dry-indeksen faller 0,2 prosent til 809 poeng fredag.

Capesize 5.171 dollar (- 0,0 prosent)
Panamax 6.329 dollar (- 1,3 prosent)
Handysize 7.906 dollar (- 0,6 prosent)
Supramax: 9.104 dollar (+ 0,7 prosent)

najbolje je prepustit dionice skrbnicima PBZ,mislim da cu to uraditi,pa cu ih od njih kupiti za 3 godine po 1000 % vecoj cijeni kad me bude nagovarala osobna bankarica PBZ-a.

Pnamaxi -86.

Ovdje se kriza produbljiva, do kada.

http://www.dryships.com/pages/report.asp


Imaju ukupno obveza oko milijardu i pol, ako na to ide prosječno kamata godišnje od 5%, to bi bilo 75 milijuna kuna godišnje samo na kamatu, bez glavnice. No ajde, možda imaju malo nižu kamatu za kineske brodove, no sumnjam da im je PBZ dao nižu. Sve je to tu negdje.

Lapade, imaš li ti neki dokaz za ovo, zašto nisu već uzeli taj novac za brodove ako mogu, pa naručivali su ih po astronomskim cijenama za današnje razmjere. Nije valjda da se boje zamjeriti Kinezima, jer koliko danas brodari loše stoje, pomislio bi da će netko odmah povući novac ako mu se prilika ukaže, pa onda naručiti za dvostruko niže ili još bolje zakrpati neke dugove.
Što se zgrade tiče, imaju li oni nekoga tko im nudi tih 100-tinjak milijuna ili sami to žele?[emo_vrtimise]

Vranjo,

morao bi znati da ATPL sve ozbiljne velike kredite realizira preko banaka iz Londonskog City, te manje preko jedne poslovne banke u Berlinu. To su relativno niske kamate o kojima druge firme iz RH mogu samo sanjati, no to se povjerenje stiče godinama tj.desetljećima, još samo TNPL od RH firmi ima slične reference u Londonu.
Koliko je meni poznato Uprava ni ne pomišlja prodati staru upravnu zgradu, za to nema potrebe, tamo će kad dođe vrijeme niknuti poslovno stambeni neboder na 14 katova jer je na toj lokaciji dozvoljena visokogradnja. Btw, Croatia osiguranje, PBZ, HPB etc. već su kupili poslovne prostore u novoj upravnoj zgradi što je u završnoj fazi po 4000 eura m2., ali za stanove (3200 m2) za sada nema većeg interesa jer raja nema keša, a ta lokacija u poslovnom centru Dbk strancima nije interesantna.
Zadnja naruđba novogradnji u Kini po meni je najbolji potez Uprave u zadnje tri godine, vjerujem da će te brodove još na navozu moći prodati, ako budu željeli, po znatno većoj cijeni od ugovorene. Šteta što svojedobno jedan panamax na navozu (Zagreb mislim da se radi baš o tom brodu) nisu prodali jednom nadobudnom mladom kineskom businessmenu za 105 miljuna dolara, ponuda je bila na stolu ali nije prihvaćena. Za to pokazivanje mišića, brod je znatno kasnio u isporuci pa je šteta bila dvostruka, ali to im je škola. Uglavnom, nema zime za ovu firmu, teći će tu med i mlijeko za strpljive.

bankroti moraju krenuti u sektoru usa,tek tada ce bit botomiranje brodara…dotad hold..nedajte da vas navuku na ovim cijenama..zahvaljivat cete mi sljedece godine ..

"Nikad čovjek ne može da kaže onoliko mudrosti koliko može da prešuti gluposti" top spameri 1 serislav 2 zorangutan 3 trial

cxy
Isto je drukao na pad Vupika i to hrpu postova dnevno, a cijena otišla sa 90 na 145. I onda je samo nestao sa teme Vpik. Znalac nema šta 😉

Koja je panika ovdje zavladala, pa ne može pisanje nečije popraviti stanje u ovome sektoru, iz svemira se vidi problem,ovdje vozarine opet danima rone, upravo zbog viška novogradnji koje dolaze i dalje, tako da firmama u ovome sektoru prijeti velika opasnost s obzirom na dugogodišnje minuse, a izlaza nema na vidiku, gdje mogu i gdje završavaju firme sa ovakvom situacijom.

Makalu, koliko se ja sjećam, gradnju atlant centra je kreditirao PBZ. Navedeno je u izvješću 1Y za 2012. da je atpl digla kredite kod njih. Ove strane banke koje navodite uglavnom kreditiraju za pojedine brodove koji su prijavljeni na marshall islands, dok domaće banke kreditiraju zgradu i hotele.

http://zse.hr/userdocsimages/financ/ATPL-fin2012-1Y-REV-K-HR.pdf

Na izvješću je popis svih banaka kojima su dužni. Može se vidjeti na str. 37., stavka 20., “obveze po kreditima”. To je izvještaj revizora.
Dakle PBZ, ERSTE[emo_smijeh], OTP, kredit u švicarskim francima kod raiffeisen banke. Uglavnom, kamatare ih razne banke za sve i svašta, dosta imovine je pod kreditima a vidim i da su financijski rashodi za 2012. oko 51,5 milijuna. Znači ako bi im netko i ponudio 150 milja kn za staru zgradu, kako lapad kaže, toliko im kamatari uzmu za 3 godine ako se ovako nastavi. Vjerojatno još i više nakon zadnje narudžbe 4 broda.[emo_vrtimise]


Pa što je ovo,nigdje nikog?
U hotelu Lapad ima puno gostiju,odlicna je godina,a u Hiltonu,zna li netko kak je tam?
Brodovi plove…

Pričao neki dan sa ljudima iz atpl. Uredno plove, sezona je ok, vele da je cijena dionice krvna slika morskog transporta općenito I nema veze sa stvarnim stanjem atpl direktno.
Kao I INA – pumpanje dionice zbog statusa, a ne zbog poslovanja.
Dakle, cijena dionice nije nužno odraz stanja firme, a to smo odavno naučili.

@ vranjo

pa čuj financijski rashodi oko 50 milja meni prije zvuče kao nevjerojatno malo, nakon ovoliko novih brodova i s tako pomlađenom flotom. prije nekoliko godina, u doba najviših vozarina, bili su više nego duplo od toga. otada se konstantno smanjuju. ovo sad je ispod 1300 dolara dnevno po brodu. dakle u breakevenu sudjeluju s oko 10%.

New Report

Close