Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
26 % više turista ima u Dubrovniku nego prosle godine u isto vrijeme.
HILTON IMPERIAL i HOTEL LAPAD postaju zlatne koke ATLANTSKE.
HILTON će otplatiti kredit već 2015.g. pa ce onda poslovati s velikom dobiti.
a i ove godine će imati dobit…
26 % više turista ima u Dubrovniku nego prosle godine u isto vrijeme.
HILTON IMPERIAL i HOTEL LAPAD postaju zlatne koke ATLANTSKE.
po tebi je onda najbolje da prodaju sve brodove i zadrže ta 2 hotela koji im jedino garantiraju nekakav plus u poslovanju…
Netko je ask nemilice počistio, hehe tako treba. Dežurni katastrofičari ne budete ATPL kupili ispod ove razine.
Netko je ask nemilice počistio, hehe tako treba. Dežurni katastrofičari ne budete ATPL kupili ispod ove razine.
Ne treba se čuditi padu cijene, ipak je atlantska gubitaš i sa takvima je treba uspoređivati. Mnogi ovdje to zaboravljaju. Smanjeni gubitak je i dalje gubitak, dok američki brodari poput naviosa i diane uredno posluju s dobiti. Znači da se može raditi kvalitetno i u ovakvim uvjetima na tržištu, ali ne može to svatko.[emo_palacd]
Pnanaxi -77
Pnanaxi -77
bili u petak
Evo jedan zanimljiv članak za kolegu lapada koji toliko po forumu hvali jeftine kineske “eco” brodove. Uglavnom se objašnjava kako su ti low budget ekološki brodovi loše opremljeni, ograničeni i slabi. To objašnjava zašto su u platou reportu cijene drugih narudžbi bile veće, jer oni naručuju skuplje vjerojatno plaćaju više za kvalitetniju i brojniju opremu. Kao kod kupnje auta, možeš uzeti sjedala sa plastičnom “eco” kožom, bez klime i zračnih jastuka. Također ističu kako je “eco” brod trik jeftinih kineskih brodogradilišta da popune svoje rube u narudžbama. Inače članak je izvorno objavljen na Baltic and International Maritime Council watchkeeperu. To je najveća međunarodna brodovlasnička organizacija, tako da napisano ima kredibilitet.
“They will tend to be what a few years ago might be described as “standard”, with a limited variety of equipment choices available in the specification.”
“Critics sometimes suggest that they are underpowered, and while delivering the daily consumption and speed advertised in favourable weather, will, like the “economy” ships of old, be very vulnerable to head seas and winds and possibly difficult to control when light”
http://www.hellenicshippingnews.com/News.aspx?ElementId=658d8df9-04e4-4c56-b6ee-49849cfd1ef1
500 kom na ovako “smjesnoj” cijeni a niko nece…vozarine “rastu”
Baltic Dry-indeksen faller 0,5 prosent til 822 poeng tirsdag.
Capesize 5.255 dollar (- 0,3 prosent)
Panamax 6.678 dollar (- 1,8 prosent)
Handysize 8.084 dollar (- 0,3 prosent)
Supramax: 8.967 dollar (+ 0,3 prosent)
Panamaxi -123.
Komenatr je suvišan, a godina lagano prolazi, gdje je novo dno.