Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
Panamaxi – 150, kakva se godina očekiva, nestalo je hvalospjeva.
očekuje se odlična godina…. za dodatnu kupnju 🙂
Samo da to u Kini ne bude "drži vodu dok majstori ne odu". Znamo kako Kinezi "delaju", samo da ne ugrade materijal kvalitete Titanika. Mogu i oni napraviti pošteno ako im se pošteno plati, a ne minimum minimuma. To je već druga priča.
Nego, nešto ovi američki brodari tonu u minus, kao i BDI, a i današnje vozarine na Platou nisu baš nešto. Nestale su one velike sume od jučer, kakve bi po nekim nagađanjima trebali imati neki brodovi ATPL. To možda imaju oni koji voze uranij i slično.[emo_plazi]
http://finance.yahoo.com/quotes/DSX%2BDRYS%2BEGLE%2BEXM%2BFREE%2BGNK%2BnM%2BOCNF%2BSEA%2BQMAR%2BBHO%2BTRMD%2BESEA%2BTBSI%2BTOPT%2BPRGN%2BGDOCF.pk%2Bdnord.co%2Btorm.co%2Bgogl.ol%2Bceco.ol%2Bbel.ol%2Bjin.ol/view/v1
vezano za gradnju brodova u kini: kinezi ko kinezi , moraš ih nadzirat, atpl ima za taj posao svoje supervisore koji to rješavaju.
za manje para, dobije se jednaka kvaliteta broda .svaka čast našima.
Falco
Što je toliko bitna cijena brodova, usredotoči se malo na vozarine, godina prolazi a vozarine danima rone tu je opasnost za firmu, a novogradnje samo opterećuju sa još većim brojem jedinica koje stvaraju minuse, samo pitanje je tko će preživjeti u ovome sektoru.
Falco
Što je toliko bitna cijena brodova, usredotoči se malo na vozarine, godina prolazi a vozarine danima rone tu je opasnost za firmu, a novogradnje samo opterećuju sa još većim brojem jedinica koje stvaraju minuse, samo pitanje je tko će preživjeti u ovome sektoru.
već je puno pisano i o vozarinama i novogradnjama ,postano je mnoštvo analiza o tom odnosu i budućnosti shippinga .naravno da će neki roknuti , za atpl je samo pitanje vremena kad će prema gore, a i o tome je pisano…
falco@ da da ATPL je otok medju brodarima ,cudo jedno [emo_zacudjen]
zna li tkop od dešebrižnika norveški da upozori te lakomislene nordijce da ne gube novac ovdje. očito ne čitaju gore ovaj naš forum 🙂
Čini se da Norvežani znaju nešto što večina naših ulagača u ovu dionicu ne zna.
Čini se da Norvežani znaju nešto što večina naših ulagača u ovu dionicu ne zna.
a koliko je novca taj fond težak 580 milijardi EUR uložio u ATPL? mora da su utukli bar 200 milijuna?
nosfert @
Niti blizu toliko, ali nešto milijuna sigurno jesu. Nije niti posebno bitno koliko. Bitno je da su bacili oko na ovu dionicu. A nije isključeno da od 1. srpnja kupe još, pa malo i podignu cijenu.
nosfert @
Niti blizu toliko, ali nešto milijuna sigurno jesu. Nije niti posebno bitno koliko. Bitno je da su bacili oko na ovu dionicu. A nije isključeno da od 1. srpnja kupe još, pa malo i podignu cijenu.
nisu uložili samo u ATPL nego u još 7 dionica na ZSE, sve skupa u tih 8 dionica niti 5 mil-EUR, sića koja nije vrijedna spomena prema njihovom kapitalu
Đe pišs da norveski drzavni naftni fond od 580 milijardi eura kupuje dionice ATPL?
Najbogatiji norvezanin je veliki brodarski investitor BIG JOHN,John Fredriksen.
koliko su ulozili. apsolutno je nebitno. sto mislite kako su dogurali do 500 milijardi kapitala – razbacujuci se ili vazući svaku krunu norvesku. ne ulazu oni niti jednu krunu da izgube. ako su ulozili i jednu krunu ili milijun kruna, imali su svoje razloge. ali, sto oni znaju, mi hrvati smo pametniji.