Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 43,00 | 3.870 | 90 | 42,50 | 44,50 | 1,42% |
upravo sam to htio pitati bi li se ti brodovi mogli dati izgraditi kod nas. vidim to ne bi bilo poslovno opravdano, ali volio bih to vidjeti radi buducnosti svih nas. 10 milja plus je tesko poravdati, ali kad bi uprava i drzava i banke to uspjele sniziti na 2 ili 3 milje, svaka cast kinezima, ali veoma sumnjam da nasa kvaliteta je niza od njihove, naprotiv, koliko znasm nikad nas nitko nije optuzio da radimo lose brodove.
Kolega investimir
ATPL je prije nekoliko godina morala prodati brod KOLOČEP graden u BRODOSPLITU, zbog ogromnih nerjesivih tehnickih problema,jednom nisu mogli upaliti glavni motor 7 dana,elekticni kablovi su se raspadali u strojarnici,itd.
Te price o nasoj brodosplit kvaliteti dolaze iz sindikalnih krugova…
Da li novogradnje pomažu ovakvome trendu, do kada ovako.
dok i zadnji trejder ne izasde van i ostanu samo ozbiljni ljudi. ako treba pasti na 10 kn, potpisujem odmah za tu svrhu.
Čudi me da su se veći nalozi danas spustili toliko nisko. Onaj jedan sa 300 kom na oko 350 je bio fake i stalno je bježao čim bi se približilo, ali ovaj drugi od 300 koji se spuštao dole kako se bid spuštao i sad je na 347,50 te onaj od 420 kom na 369 izgleda da su stvarni nalozi i neko želi prodati.
The Bottom Is Here With DryShips
by MTF Investing
The shipping industry has been one of the hardest hit during the recent recession, with many stocks falling from triple digits down to single digits. The slowdown of global commerce has seen a glut of ships, with many of the older fleets being scrapped early and contracts for new ships being sold or canceled. DryShips, Inc (DRYS) has been one of those companies. While it has struggled to remain solvent, I believe the bottom is here and it’s only way to go is up. While there are many factors that will affect the success or failure of the company, the two main ones are the diversification of its fleet and the recent rates for shipping.
Kolega investimir
ATPL je prije nekoliko godina morala prodati brod KOLOČEP graden u BRODOSPLITU, zbog ogromnih nerjesivih tehnickih problema,jednom nisu mogli upaliti glavni motor 7 dana,elekticni kablovi su se raspadali u strojarnici,itd.
Te price o nasoj brodosplit kvaliteti dolaze iz sindikalnih krugova…
svakako, socijalistički kombinat brodosplit i privatni škver brodosplit bit ce nadam se dvije različite priče. čisto načelno, volio bih da atpl daje graditi brodove u rh brodogradilištima, ali samo i samo ako je to poslovno opravdano. ako ne, onda me veselui vidjeti da atpl ide tamo gdje može najviše dobiti za svoj novac. jadroplov je državna firma i rekavši to rekao sdam sve o kvaliteti i odgovornosti odlučivanja u toj tvtki.
Čudi me da su se veći nalozi danas spustili toliko nisko. Onaj jedan sa 300 kom na oko 350 je bio fake i stalno je bježao čim bi se približilo, ali ovaj drugi od 300 koji se spuštao dole kako se bid spuštao i sad je na 347,50 te onaj od 420 kom na 369 izgleda da su stvarni nalozi i neko želi prodati.
mene više do toga čudi što nema rasprodaje unatoč tim nalozima ali mi je i drago zbog toga jer to daje naslutiti da su dionice prešle u čvrste ruke.,isto tako i bid je vrlo dobro popunjen sa više manjih naloga koji se stalno nabidavaju kako bi bili prvi na kupnji i eventualno uhvatili koju dionicu.,bdi zadnjih dana crveni ali sasvim minimalno i vjerujem da će s rastom bdia ti nalozi biti popapani ovako zasad samo stvaraju pritisak kako bi netko eventualno rasprodao po bidu.,sad je za daljni rast čini mi se ključno da bdi ponovno počne rasti jer mi se sentiment na atpl čini vrlo dobar ali traba nam bdi za vjetar u leđa.,
Nek neko provjeri na brzaka koliko AP broji dioničara. Od deset bila je pala na 8 kila. Živo me interesira koliko je to sada. Cxy ajde provjeri ti.
Nazovi AP službu za dionice i propitaj se malo o stanju firme, onak glumi kao da ti je stalo do firme kao da si zabrinut pa nam javi što su ti rekli. I da pitaj još kada će biti otvaranje nove zgrade da znamo planirati dolazak i rezervirati Hilton. Sve ide u bilancu, a to će biti vjerojatno u zimskom periodu tako da kad je u turizmu hladni pogon da RDG malo popravimo a za platit neće biti problem prodat nekoliko dionica po 1200 koliko će težit tih dana. Unaprijed ti zahvaljujem.
Zmajki zna onu poslovicu tko se zadnji [emo_smijeh][emo_smijeh][emo_smijeh]….
Promjena u top 10 PBZ (skbnički) se i dalje trpa. Nije druk ovo je činjenica.