Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 43,00 | 3.870 | 90 | 42,50 | 45,10 | 1,42% |
došlo je do oporavka vozarina
[/quote]ok.mozes li mi obrazloziti taj oporavak vozarina ? ravnas se po bdi index grafikonu ili je nesto drugo ? ja osobno jos ne vidim rastuci trend na grafikonu
http://www.4-traders.com/BALTIC-DRY-INDEX-5343408/technical_analysis-full/
[/quote]
pogledaj koliko su bile vozarine lani, a koliko sada
falco@ nisam zadovoljan odgovorom..nema veze ,,zaboravi..
@lapad
Pa moraju nekako opravdat zadnji FI, realan minus bi bio 70-80 mil. kn..
Još najbolje da kaže -‘a digli smo vrijednost imovine pa sad imamo samo 2 mil. kn gubitka” [emo_smijeh][emo_smijeh]
osvrt za prošli mjesec , ali i nastavak, posebno za cape-ove i handy-e ….
http://www.hellenicshippingnews.com/News.aspx?ElementId=d82677d1-ff19-4318-9857-c0c51317787d
Iron ore shipping rates rallied for the longest stretch since July amid speculation stronger demand for vessels is helping to erode a glut.
Costs for Capesizes hauling more than 150,000 metric tons of the raw material used in steel rose 2.3 percent to $6,298 a day, the ninth increase in a row, according to the Baltic Exchange in London. The Baltic Dry Index, a wider measure of commodity shipping costs, rose 0.3 percent to 892.
Chinese iron ore imports jumped to 67.15 million metric tons last month, the most this year and the highest for an April on record, according to customs data. Chinese demand for the commodity generates the greatest trade for dry-bulk shipping and Australia is the biggest exporter, followed by Brazil, according to data from Clarkson Plc, the world’s largest shipbroker.
“There’s been decent demand and there’s a lot of cargoes coming out of Australia in particular,” said Peter Norfolk, an analyst at Freight Investor Services Ltd. in London. “That’s helping to support things.”
Two out of four vessel types tracked by the exchange gained. As well as Capesizes, the largest monitored, rates also advanced for Handysizes, the smallest. Costs for those rose 0.3 percent to $8,078.
Panamaxes hauling about 75,000 tons fell 0.4 percent to $7,948 a day while Supramaxes transporting 50,000 tons fell 0.2 percent to $9,121.
Source: Bloomberg
Falco
Ne pomaže ovdje nikakvi osvrt
sa ovakvim vozarinama, a godina još jedna lagano prolazi, koliko je još firma moći izdržati sa ovakvim minusima.
@cxy2012,
ponavljam : vozarine su u odnosu na prošlu godinu narasle, pogledaj kolike su bile lani.čak me bhsi fino iznenadio i ima dobre prognoze (čitaj:jdpl) dalje, izvještaj atpl se fino popravio u odnosu na zadnje FI. hoteli već počeli lijepo radit, uskoro otvaranje nove zgrade , i tu se očekuje lijepa zarada .
što se tiče vozarina , tu očekujem BITNO popravljanje stvari polovicom 2014., ne prije. e , tu može bit zamka , burze obično u praksi reagiraju puno brže od brojki, pa me ne bi čudilo, da ne samo ovaj brodar, nego svi obave snažan skok koncem ove i poč.2014. a da ne govorim i očekivanom rally-u priliko ulaska u EU na gotovo svim dionicama .
2. naravno, ukoliko ništa od ovog ne bude,što je minimalna šansa, atpl će opet lijepo broditi jer ima dovoljno akumulacije za crne dane .
craig, ti baš svašta lupiš. do kraja desetljeća ovdje ti više neće biti godišnjeg gubitka. što naravno ne znači da ovaj čas ima razloga za rast, tek 2014 će biti neke prave dobiti iz vozarina, dakle tek 2015 isplata prve male dividende, a tek 2015 neka veća dobit to jest blizu troznamenkaste po dionici, pa tek 2016 isplata prve prave dividende. budući da je zse neefikasna, to znači da imamo još barem 2-3 godine za akumulaciju na ovim i sličnim cijenama, a bit će tu i tamo vjerojatno još i 300 i niže. to ti je tako, pisao ti ne pisao, i fakat ti nije potrebno lupati ovakve bedastoće, cijena ti ne bu pobegla.
Direktor KULAŠ je upravo govorio u emisiji MOREPLOVI na radio DUBROVNIKU.
Kaze da su ova 4 nedavno narucena broda ugovorena po izuzetno povoljnoj cijeni koje nije bilo od 1980-ih godina.
-da su brodovi sa dvostrukom oplatom
-da su open-hatch,box shaped skladista
-potrosnje goriva 30-ak % manje
-mogucnosti pogona i na LNG gorivo
Direktor KULAŠ je upravo govorio u emisiji MOREPLOVI na radio DUBROVNIKU.
Kaze da su ova 4 nedavno narucena broda ugovorena po izuzetno povoljnoj cijeni koje nije bilo od 1980-ih godina.
-da su brodovi sa dvostrukom oplatom
-da su open-hatch,box shaped skladista
-potrosnje goriva 30-ak % manje
-mogucnosti pogona i na LNG gorivo
hvala na informaciji. to sto radi atpl, ima itekako smisla, ali samo za ozbiljne poslovne ljude, ne kokosare koji ovdje provode dane. vozarine su povijesno niske, ali zato su bome i cijene novogradnji. tko ima dovoljno novcanog toka, dovoljno nosa za biznis i dovoljno petlje, sada ce nabavljati brodove. tko nema sve ovo, neka ne ulazi u atpl, jer atpl vode diletanti koji pojma nemaju sto su brodovi i brodoprijevoznistvo, sve ove godine oni samo na srecu vode atpl, nema tu kruha tralalala…
Koje korisne informacije. Sve to možeš naći na internetu ako ukucaš u google “handysize green dolphin”, za cijene znamo da su povoljnije jer ima previše novogradnji. Ako je to sve, nije nam ništa rekao. Da bar znamo cijenu pa da se usporedi s narudžbama drugih u ovo vrijeme i vidi je li zaista tako povoljno ili nije, a ne da uspoređujemo s prošlim stoljećima i tržišnim situacijama xy.[emo_ljut]
Koje korisne informacije. Sve to možeš naći na internetu ako ukucaš u google "handysize green dolphin", za cijene znamo da su povoljnije jer ima previše novogradnji. Ako je to sve, nije nam ništa rekao. Da bar znamo cijenu pa da se usporedi s narudžbama drugih u ovo vrijeme i vidi je li zaista tako povoljno ili nije, a ne da uspoređujemo s prošlim stoljećima i tržišnim situacijama xy.[emo_ljut]
Cijena se zna,napisao sam na ovoj temi prije tri dana
http://drg.blob.core.windows.net/hellenicshippingnewsbody/pdf/golden/Platou%20Monthly%20-4-2013.pdf
Vrancisco,jesi li vidio cijenu?
20-21 mil usd po brodu a drugi brodari narucili iste ili manje po 23-24 mil usd.
Kulaš,čista petica.
Promijenili su brodogradilište, prije su radili sa Jiangsu Eastern Heavy Industry, a sada sa Quingshan. Vjerojatno su htjeli uzeti najjeftiniju ponudu u Kineza što se vidi iz priloženog platou reporta. Znamo da nisu Kinezi baš poznati po kvaliteti, a kad još i kod njih tražiš najjeftinije…[emo_zacudjen]
Ja sam osobno u svakom slučaju spreman platiti više za kvalitetu.
Možda se i varam pa će biti najjeftinije i najkvalitetniji kineski brod jer je Kulaš pravi virtuoz za te pregovore s kineskim brodo-maherima kako tvrde kolege.
Za neke šire informacije ćemo ipak pričekati novi bulletin.