Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
Lijeva strana se (doduše sramežljivo) podebljava. A tuče se i po desnoj strani.
200 kuna je sve dalje.
Lijeva strana se (doduše sramežljivo) podebljava. A tuče se i po desnoj strani.
200 kuna je sve dalje.
zaboravite već jednom tih 200 kuna… bilo pa prošlo, otišla baba s kolačima …sad kad uđemo u EU još će cijena malo gore kao i sve druge dionice i ovih 200 kuna možete samo sanjati i lupati se po glavi …hvala bogu pa sam imao nešto keša da malo podebljam broj dionica na 212 kn ali znam da je to vjerojatno najniža cijena po kojoj sam ikad kupio i po kojoj ću ikad više kupovati ATPL
Leconte
Kako možeš tvrditi da neće više na 200, ako se vrati baba sa kolačima, što ćeš onda napisati da si se šalio.
Leconte
Kako možeš tvrditi da neće više na 200, ako se vrati baba sa kolačima, što ćeš onda napisati da si se šalio.
zato što samo nova zgrada vrijedi više od tih 38 miliona eura kolika je tržišna vrijednost ATPL pri cijeni dionice od 200 kn… zato što je očigledno da ATPL ne stvara gubitak na vozarinama kakav neki ovdje priželjkuju i zato što mislim da će sam ulazak u EU potaknuti malo burzu prema gore ( mislim da će većina dionica narasti ) a posebno bi moglo biti interesa za kvalitetnije firme na ZSE u koje ubrajam ATPL jer će određene financijske institiucije iz EU moći ulagati u naše dionice kad postanemo članicom…
a ako se ipak desi da ponovno padne na 200 ili niže bjesomučno ću kupovati jer mi je to jedina prilika da se obogatim u ovoj zemlji …
Stanje 2008:
BDI 11600
CAPESIZE 250.000
HANDYSIZE 80.000
SUPRAMAX 85.000
PANAMAX 95.000
Kroz čitavu prošlu godinu bdi grebe ispod 1000, a kako stvari stoje i ovu će…
Još jedno svaka čast gosp. Relji za prošli SF izvještaj, ali kad tad će doći do revalorizacije dugotrajne materijalne imovine pa čemo imat horor [emo_vrtimise][emo_vrtimise]
a što si zapravo htio reći, da ćeš kupovati kad vozarine budu tolike?
Leconte
Firma vozi sa minusom, uteg su novogradnje i vozarine koje i ovu godinu grebu po dnu, zato se nemoj iznenaditi ako bude i jeftinije od dna za koji mjesec.
P.S.
Ovdje hrabrost ništa ne znači kada krene nizbrdo.
Ima jedna jako bitna stvar koju ovdje nitko ne spominje a to je da brodogradiliste u Kini placa ATPL penale za svaki dan kasnjenja isporuka brodova.
Sljedeca ICE PANAMAX novogradnja kasni vec preko 300 dana a isporuka nije ni blizu,a zadnji ICE ce kasniti jos vise.
U pitanju su milijuni USD penala.
to je normalna stvar, u ugovoru se određuje svako kašnjenje ili otkaz ugovora. jedino je diskutabilno ovo o milionima USD.
Sigurno su milijuni usd po brodu penala,inace to ne bih ni spominjao…
Da,postoji i mogucnost otkaza ugovorene novogradnje nakon odredenog kasnjenja isporuke i POVLACENJE SVIH UPLACENIH SREDSTAVA ZA TE BRODOVE.
A atpl je samo do 31.12.2012. uplatila za njih 155 milijuna kuna ili 110 kuna po dionici.
@lapad
Da dobit će sigurno silne penale, iza kineskih brodogradilišta stoji samo Kina, a iza atpl …..
uhh tko ono stoji iza atpl da iskamči penale [emo_smijeh][emo_smijeh][emo_smijeh].
Dečki kinezi su preuzeli brodarsku industriju i bdi će plazat sve dok grci i ameri ne kleknu, baš me zanima hoče li ih USA tužit za monopol po svemu sudeći žuti i nisu baž zabrinuti….
a što si zapravo htio reći, da ćeš kupovati kad vozarine budu tolike?
[/quote]
Ako se nastavi monopol kineza ni moji praunuci neće dočekat te vozarine…
Samo sam htio reći da je bespredmetno raspravljat +/- 20 na ove indexe jer ovdje trenda rasta a ni pada očito nema – kolege već 2 godine postaju prognoze i po tim prognozama smo već trebali biti na 20.000 kad ono klinac, mišljenja sam da su i oni svjesni toga i sad samo treba nać naivce da im se utrpa dionica