Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
Dobro je rekao kolega Kormilar:da netko da javnu ponudu za preuzimanje svih dionica ATPL po 700 kuna,ne bi uspio skupit ni 5% ATPL.
To vam sve govori o trenutnoj cijeni na ZSE.
PBZ pod br.4 i br.10 odreduje cijenu na burzi.kad oni odluce brzo ce to prema cijeni od 4 znamenke.
Ma valjda sam mislio ne sve dionice već samo 50%+1. Po toj cijeni bi dobili Hilton i novu zgradu sa svim stanovima, ajde recimo i H Lapad. Praktički bi flotu dobili zabadav. Ali po toj cijeni to ne možete dobiti i priča gotova, a za kupiti trebalo bi zaorati dublje, puno dublje.
[/quote]
Ne vidim da se kupci otimaju kada toliko vrijedi, strah je ovdje velik zbog novogradnji, vozarina , gubitaka i tako do kada.
Dokaz je koliki vlada strah ovdje nedavno kad je roknula u par dana na 280 i nešto.
RS Platou Monthly April 2013
03/05/2013
Representative reported newbuilding contracts
Capacity Shipyard Owner Reported price/unit Delivery
2×38,800dwt Qingshan Shipyard Atlantska Plovida 20/21 mill USD 2015
cxy2012 @
Kako ne kužiš da nije roknula zbog straha ulagača, nego zbog špekulantskih aktivnosti na burzi? To si mogao iskoristiti (a očito nisi) za ulet i sada već široki smješak kakav recimo ja imam.
Nije ti jasno da je ovo zadnje FI iznenadilo čak i Upravu. Kud češ ljepšeg osjećaja.
cxy2012 @
Kako ne kužiš da nije roknula zbog straha ulagača, nego zbog špekulantskih aktivnosti na burzi? To si mogao iskoristiti (a očito nisi) za ulet i sada već široki smješak kakav recimo ja imam.
Nije ti jasno da je ovo zadnje FI iznenadilo čak i Upravu. Kud češ ljepšeg osjećaja.
Pričekaj izvješće konačno dogodine u proljeće za 2013 mogao bi biti razočaran, nakon što i ova godina završi sa ovakvim vozarinama.
P.S.
Nije lako biti u ovome sektoru, velik je stres kada se vozi već godinama ispod cijene, u takvoj situaciji strah je opravdan.
@ cxy2012
Brodarski sektor samo 2,4 milijuna gubitka. Ostavi se stalnog ponavljanja o vozarinama, novogradnjama i slično. Gledaj izvješće firme i to ti je jedino bitno za tu firmu.
Propast neće, a oporavak će doći. Vrlo skoro, izgleda.
@ cxy2012
Brodarski sektor samo 2,4 milijuna gubitka. Ostavi se stalnog ponavljanja o vozarinama, novogradnjama i slično. Gledaj izvješće firme i to ti je jedino bitno za tu firmu.
Propast neće, a oporavak će doći. Vrlo skoro, izgleda.
Kako znaš da propasti neće, i što to znači oporavak će doći “kada”, jer i ova godina lagano prolazi sa vozarinama na dnu.
@ cxy2012
Ne znam, ali mi se čini. Ja imam dionice, povremeno ako uočim priliku jedan dio trejdam, i tak to. Zašto tebe ova firma zanima (kad ju vidiš tako crno) kad si toliko aktivan na forumu na ovoj temi?
@ cxy2012
Brodarski sektor samo 2,4 milijuna gubitka. Ostavi se stalnog ponavljanja o vozarinama, novogradnjama i slično. Gledaj izvješće firme i to ti je jedino bitno za tu firmu.
Propast neće, a oporavak će doći. Vrlo skoro, izgleda.
Kako znaš da propasti neće, i što to znači oporavak će doći "kada", jer i ova godina lagano prolazi sa vozarinama na dnu.
[/quote]
ovdje je marža sigurnosti tako velika, šta bi Buffet i Graham rekli da možeš bit poprilično siguran u svoje ulaganje,,
a dali može propasti, pa naravno da može, isto kao šta me može sutra pokupiti auto na pješačkom, kamion na cesti, ili da me skine infarkt iako se bavim fizički aktivnim životom
….polako gore na malom prometu…..
….polako gore na malom prometu…..
Gore na malom, istovaranje na velikom, već viđeno.
valjda je vecina investitora shvatila nakon zadnjeg fin.izvjestaja da postoji
BDI-baltic dry index i
GDI- GOSPARSKI DRY INDEX
GDI je na gotovo duplo vecim razinama od BDI-a ove godine
valjda je vecina investitora shvatila nakon zadnjeg fin.izvjestaja da postoji
BDI-baltic dry index i
GDI- GOSPARSKI DRY INDEX
GDI je na gotovo duplo vecim razinama od BDI-a ove godine
slažem se ![emo_namigusa]