Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
http://www.dryships.com/pages/report.asp
Panamaxi opet rone dokle i do kada.
Pa kakve to ima veze što rone panamaxi,vidjeli smo po izviješću da atpl sa bdi indeksom nema veze…[emo_smijesak]
za pnmxe i supre očekujem vrlo skoro odbijanac prema gore , već je dosta izgubljeno USD ovih dana, (pogotovo za pnmxe) . generalno govoreći, uz rast cape-ova i značajan rast bdi-a .
nemam današnji bhsi, ako ga netko može objaviti , txs .
Pa kakve to ima veze što rone panamaxi,vidjeli smo po izviješću da atpl sa bdi indeksom nema veze…[emo_smijesak]
Donedavno je imala veze kad su išli prema 10000, a sada kad su pale oko 8000 i rone i dalje sad nije bitno, još sam fali da napišete da je dobro za atlansku da budu što manje vozarine (možda i je dobro, iako već godinama voze bez dobiti).
razlika između bida i aska je čak 20 kuna.,evidentno je da trenutno nema večih igrača jer se igraju na ht-u.,čim tamo igranka završi evo njih nazad na bidu koji je bio čak i puno jači u padu i pri očekivanju jako loših rezultata koji se nisu ostvarili, tako da nevidim razlog za nedostatak kupnje ni sad kada situacije izgleda puno bolje.,uz to reports platou izgleda vrlo dobro po vozarinama.,
mislim da nije problem u BIDU već na ASKU …naime nemoguće je kupiti veću količinu bez značajnog podizanja cijene…
razlika između bida i aska je čak 20 kuna.,evidentno je da trenutno nema večih igrača jer se igraju na ht-u.,čim tamo igranka završi evo njih nazad na bidu koji je bio čak i puno jači u padu i pri očekivanju jako loših rezultata koji se nisu ostvarili, tako da nevidim razlog za nedostatak kupnje ni sad kada situacije izgleda puno bolje.,uz to reports platou izgleda vrlo dobro po vozarinama.,
mislim da nije problem u BIDU već na ASKU …naime nemoguće je kupiti veću količinu bez značajnog podizanja cijene…
[/quote]
Nije problem ni u bidu ni u asku nego u nedostatku zainteresiranih, zbog niskih vozarina i čekanja “ako bude oporavak 2015/2016” to je glavni problem plus strah od brzog rušenja na 190 nešto.
Vidjeli smo nedavno kako su je brzo srušili sa 370 na 280 i nešto.Ovdje kad nastane bežanija nema se milosti, upravo zbog neizvjesnosti i minusa sektora u kojem se dionica nalazi.
potrebno čekati do 2015,2016.
A otkud tebi zapravo ta 2015? Pad od 37xx do 200 trajao je 5 godina i par mjeseci, a ti bi sad natrag u samo 2-3 godine, daj malo polakše.
razlika između bida i aska je čak 20 kuna.,evidentno je da trenutno nema večih igrača jer se igraju na ht-u.,čim tamo igranka završi evo njih nazad na bidu koji je bio čak i puno jači u padu i pri očekivanju jako loših rezultata koji se nisu ostvarili, tako da nevidim razlog za nedostatak kupnje ni sad kada situacije izgleda puno bolje.,uz to reports platou izgleda vrlo dobro po vozarinama.,
mislim da nije problem u BIDU već na ASKU …naime nemoguće je kupiti veću količinu bez značajnog podizanja cijene…
[/quote]
Nije problem ni u bidu ni u asku nego u nedostatku zainteresiranih, zbog niskih vozarina i čekanja "ako bude oporavak 2015/2016" to je glavni problem plus strah od brzog rušenja na 190 nešto.
Vidjeli smo nedavno kako su je brzo srušili sa 370 na 280 i nešto.Ovdje kad nastane bežanija nema se milosti, upravo zbog neizvjesnosti i minusa sektora u kojem se dionica nalazi.
[/quote]
bez brige…svi vi koji ovdje danima trubite o propasti brodarstva ste najviše zainteresirani jer tko normalan troši vrijeme prateći nešto što smatra smećem i neprerspektivnim ulaganjem?
mene uopće ne muči neizvjesnost…naprotiv siguran sam u dobru zaradu
Složio bih se s Leconte-om i mislim da je sad situacija relativno povoljna i da se može očekivati rast u narednom duuuuugom razdoblju. Gotovo sigurno jitterish, ali isto tako siguran. Meni je prosječni ulaz nešto preko 350 kn i očekujem zaradu. Pitanje je samo da li prodati na 600-700 ili čekati više. Svima koji misle suprotno i zabavljaju se nekim parcijalnim analizama poručio bih da je važno samo ono globalno, a to je da je brodarstvo ciklička industrija s relativno pravilnim periodima nadimanja i kontrakcija, duljine od 7 do 10 godina, koje kao lakmus papir prate globalno gospodarstvo koje pak u osnovi raste nakon šoka iz 2008. Znači, thumbs up!
razlika između bida i aska je čak 20 kuna.,evidentno je da trenutno nema večih igrača jer se igraju na ht-u.,čim tamo igranka završi evo njih nazad na bidu koji je bio čak i puno jači u padu i pri očekivanju jako loših rezultata koji se nisu ostvarili, tako da nevidim razlog za nedostatak kupnje ni sad kada situacije izgleda puno bolje.,uz to reports platou izgleda vrlo dobro po vozarinama.,
mislim da nije problem u BIDU već na ASKU …naime nemoguće je kupiti veću količinu bez značajnog podizanja cijene…
[/quote]
Nije problem ni u bidu ni u asku nego u nedostatku zainteresiranih, zbog niskih vozarina i čekanja "ako bude oporavak 2015/2016" to je glavni problem plus strah od brzog rušenja na 190 nešto.
Vidjeli smo nedavno kako su je brzo srušili sa 370 na 280 i nešto.Ovdje kad nastane bežanija nema se milosti, upravo zbog neizvjesnosti i minusa sektora u kojem se dionica nalazi.
[/quote]
bez brige…svi vi koji ovdje danima trubite o propasti brodarstva ste najviše zainteresirani jer tko normalan troši vrijeme prateći nešto što smatra smećem i neprerspektivnim ulaganjem?
mene uopće ne muči neizvjesnost…naprotiv siguran sam u dobru zaradu
[/quote]
odlicna dijagnoza, cijerli dan trose na atpl na smece, sund itd. lijepo kaze narod – jeli bi kajgane, ali ne bi razbili jaja vec cekaju dok ne padne do dna ili dok ne pocne rasti. a kad ce to biti – za one koji cekaju, nikadas.