Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,36 | 15.420 | 364 | 42,30 | 44,50 | -0,47% |
Intervju je datuma Monday, 29 April 2013 | 00:00, kako kaže na stranici gdje je objavljen, dakle od jučer i ne vidim da ga je itko objavio. "An exclusive interview with Hellenic Shipping News Worldwide".
Što se optimizma tiče, nije baš tako jednostavno jer nije dao točan datum značajnijeg oporavka, ali iz konteksta vidim da misli na razdoblje 2014-2015.
Slično se da naslutiti iz zadnje analize platoua, a što se tiče ovog kraha vozarina posebno za panamaxe zadnjih tjedan dana i vjerojatno još neko vrijeme, ima tu jedan dobar članak o tome.
German business expectation forecasts weak shipping demand ahead
The German IFO Business Climate Index can illustrate potential opportunities and risks for the shipping industry in the short to medium-term.
…
The German manufacturing business expectation fell to 101.6 in April from 103.6 in March, its second consecutive decline since February this year. This points to a negative outlook for Germany’s factory orders because business expectation has historically preceded changes in annual factory orders by two months, with a strong positive correlation of 0.83.1 Lower factory orders will mean lower production, which will indirectly negatively impact shipping demand.
Dry bulk shipping companies, such as DryShips Inc. (DRYS), Diana Shipping Inc. (DSX), Navios Maritime Partners LP (NMM), and Safe Bulkers Inc. (SB), will be negatively affected if global markets sell off again this summer, and so will the Guggenheim Shipping ETF (SEA) that invests in high dividend paying shipping companies
Dakle kratkoročno do srednjeročno pad vozarina, oporavak za godinu do dvije.[emo_bijesan]
[/quote]
Oporvak za godinu do dvije.
Da ovdje ne bi bilo “Čekaj magarče dok trava naraste, trava narasla magarac krepo”.
Intervju je datuma Monday, 29 April 2013 | 00:00, kako kaže na stranici gdje je objavljen, dakle od jučer i ne vidim da ga je itko objavio. "An exclusive interview with Hellenic Shipping News Worldwide".
Što se optimizma tiče, nije baš tako jednostavno jer nije dao točan datum značajnijeg oporavka, ali iz konteksta vidim da misli na razdoblje 2014-2015.
Slično se da naslutiti iz zadnje analize platoua, a što se tiče ovog kraha vozarina posebno za panamaxe zadnjih tjedan dana i vjerojatno još neko vrijeme, ima tu jedan dobar članak o tome.
German business expectation forecasts weak shipping demand ahead
The German IFO Business Climate Index can illustrate potential opportunities and risks for the shipping industry in the short to medium-term.
…
The German manufacturing business expectation fell to 101.6 in April from 103.6 in March, its second consecutive decline since February this year. This points to a negative outlook for Germany’s factory orders because business expectation has historically preceded changes in annual factory orders by two months, with a strong positive correlation of 0.83.1 Lower factory orders will mean lower production, which will indirectly negatively impact shipping demand.
Dry bulk shipping companies, such as DryShips Inc. (DRYS), Diana Shipping Inc. (DSX), Navios Maritime Partners LP (NMM), and Safe Bulkers Inc. (SB), will be negatively affected if global markets sell off again this summer, and so will the Guggenheim Shipping ETF (SEA) that invests in high dividend paying shipping companies
Dakle kratkoročno do srednjeročno pad vozarina, oporavak za godinu do dvije.[emo_bijesan]
[/quote]
ako se oporavak očekuje kroz godinu dana sada je znači pravo vrijeme za početak rasta buduči da dionice dobar dio rasta več odrade prije objave dobrih rezultata.,
Lojtra
http://www.dryships.com/pages/report.asp
Panamaxi -85
Ovdje je na snazi povratak vozarina na dno.
Tako da bi moglo biti pisanje za 2 godine, čekajte oporavak vozarina za 1 do 2 godine i tako do kada?
KAP.Jerkovic je prije par mjeseci na radio dubrovniku rekao da su sve ICE CLASS PANAMAX novogradnje iz kine ugovorene davno po puno vecim vozarinama,pa tako i dva panamaxa cija isporuka tek slijedi ovog ljeta i krajem godine.
Kap. Kulaš je imao nosa dogovoriti i održati posao sa rusima i ugljenom i tu leži razlog ovakovog rezultata ATPL, ostale vozarine nisu vrijedne spomena. Očekivao sam puno veći minus u 1Q. Dobro je.
KAP.Jerkovic je prije par mjeseci na radio dubrovniku rekao da su sve ICE CLASS PANAMAX novogradnje iz kine ugovorene davno po puno vecim vozarinama,pa tako i dva panamaxa cija isporuka tek slijedi ovog ljeta i krajem godine.
Kap. Kulaš je imao nosa dogovoriti i održati posao sa rusima i ugljenom i tu leži razlog ovakovog rezultata ATPL, ostale vozarine nisu vrijedne spomena. Očekivao sam puno veći minus u 1Q. Dobro je.
[/quote]
Je odlično je, možda i neće biti bankrot, samo još fali da treba čekati 2015/2016, i Panamxi već danima rone.
imate na HRT TELETEXT STR.208 da se likvidira britanska uprava za ugljen i njihovi ugljenokopi.pa se potvrdjuje onaj clanak o zatvaranju brit.rudnika i povecanju uvoza ugljena uglavnom iz ruske luke UST LUGA za 70 %,tako je pisalo u clanku.
ATPL sa ICE CLASS PANAMAXIMA vozi ugljen iz UST LUGE za britaniju.
počele su vozarine i po cca 20.000 USD :
T/C
56,840 BLT 11 NCSA/CHILE 1-10/5.2013 USD 20,000 DAILY SWISS MARINE
SWEET LADY III
55,838 BLT 06 PONTA DA MADEIRA/BLACK SEA 1-10/5.2013 USD 20,500 DAILY VIA N BRAZIL CNR
CARDINAL
55,362 BLT 04 US GULF/CHINA 30/4-4/5.2013 USD 20,500 DAILY NORDEN
SOPHIA
http://reports.platou.com/FixtureReport/Pages/BulkFixtures.aspx
Bit će velikog prelijevanja iz luzerskog HT-a u druge dionice, a jedna od tih drugih je ATPL. Očekujem povečanje likvidnosti uz zelene predznake kao početkom ožujka ove godine.
Mislim da bi bilo u redu da ekipa koja ima viška dionica tipa ERSTE da ih proda, i po još nižim cijenama tako cca 200-250 da i ekipa kojoj ovo ništa ne valja al svaki dan visi ovdje može kupiti,
mislim i ja bi uz njih još malo kupio po toliko 🙂
Je odlično je, možda i neće biti bankrot, samo još fali da treba čekati 2015/2016, i Panamxi već danima rone.
Je, samo što ATPL u floti kako se čini ima samo 2 broda kojih se te vozarine tiču, svi drugi panamaxi su ice class.