Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,36 | 15.420 | 364 | 42,30 | 44,50 | -0,47% |
Čini se da će osim sutrašnjeg, i današnji dan biti neradan na burzi. A danas je udarni dan za izvješća.
… ali barem u Splitu kao i u Dubrovniku ima dobrih i iskusnih pomoraca .)
I dobrih nogica koje presetavaju po rivi u minjaku,ali kakve to veze ima sa Jadroplovom i Atlanskom nije mi bas jasno.Jednostavno ne pronalazim korelaciju.
KAP.Jerkovic je prije par mjeseci na radio dubrovniku rekao da su sve ICE CLASS PANAMAX novogradnje iz kine ugovorene davno po puno vecim vozarinama,pa tako i dva panamaxa cija isporuka tek slijedi ovog ljeta i krajem godine.
KAP.Jerkovic je prije par mjeseci na radio dubrovniku rekao da su sve ICE CLASS PANAMAX novogradnje iz kine ugovorene davno po puno vecim vozarinama,pa tako i dva panamaxa cija isporuka tek slijedi ovog ljeta i krajem godine.
Super, to puno toga objašnjava. Dakle ako im prosječne vozarine ostanu na ovim razinama onda bi za 2013. to davalo prije amortizacije i kamata oko 160 milja plusa iz vozarina, a nakon amortizacije i kamata nulu ili neki mali minus kao sad, taman toliko da se poništi s kakvih 10 milja dobiti od turizma na kraju godine. Ostavljam sad po strani prodaju u APC.
Nakon što dođu još ta dva panamaxa povećanje vozarina za svakih 1000 dolara od ovih razina značilo bi po 35 milja kuna godišnje dobiti od bulkeraške flote. Teškaši, turizam i APC bi to još malo popravili.
A jel netko zna da li je istekao najam ex-Petke ili se produžava?
http://www.dryships.com/pages/report.asp
Panamaxi – 241
Daleko je ovdje do oporavka, neće pomoći ni uljepšani minus I kvartala.
Panamax index već nekih 5-6 dana pada za oko 3% dnevno, dakle između 200-300 dolara. Evo i jedan zanimljiv intervju s glavnim analitičem Baltic and International Maritime Council-a.
http://en.wikipedia.org/wiki/Baltic_and_International_Maritime_Council
Dry bulk market rebound may take longer than expected
Although 2013 is expected to fare better than 2012, in terms of dry bulk freight rates, it will still take the market a while, before it gains some solid ground under its feet, said BIMCO’s Chief Shipping Analyst, Peter Sand, in an exclusive interview with Hellenic Shipping News Worldwide
http://www.hellenicshippingnews.com/News.aspx?ElementId=2b572174-f55f-444c-9b5f-21f3cac32f75
I dobrih nogica koje presetavaju po rivi u minjaku,ali kakve to veze ima sa Jadroplovom i Atlanskom nije mi bas jasno.Jednostavno ne pronalazim korelaciju.
[/quote]
nije teško za razumit….
KAP.Jerkovic je prije par mjeseci na radio dubrovniku rekao da su sve ICE CLASS PANAMAX novogradnje iz kine ugovorene davno po puno vecim vozarinama,pa tako i dva panamaxa cija isporuka tek slijedi ovog ljeta i krajem godine.
vrlo vjerojatno.ali isto tako vjerojatno je da je ekipa iz atpl korigirasla cijene izgradnje naniže za nula penala , jer to mogu slobodno u ovim vremenima kad je cash car.
Panamax index već nekih 5-6 dana pada za oko 3% dnevno, dakle između 200-300 dolara. Evo i jedan zanimljiv intervju s glavnim analitičem Baltic and International Maritime Council-a.
http://en.wikipedia.org/wiki/Baltic_and_International_Maritime_Council
Dry bulk market rebound may take longer than expected
Although 2013 is expected to fare better than 2012, in terms of dry bulk freight rates, it will still take the market a while, before it gains some solid ground under its feet, said BIMCO’s Chief Shipping Analyst, Peter Sand, in an exclusive interview with Hellenic Shipping News Worldwide
http://www.hellenicshippingnews.com/News.aspx?ElementId=2b572174-f55f-444c-9b5f-21f3cac32f75
ovo je interview od prije par dana , netko već objavio. u svakom slučaju, tip je optimističan za shipping , a ne obrnuto…
Dry bulk market rebound may take longer than expected
http://www.hellenicshippingnews.com/News.aspx?ElementId=2b572174-f55f-444c-9b5f-21f3cac32f75
I ja se nadam, samo neka još godinu-dvije brodari ostanu tu negdje na ovim cijenama. Ali ugodnije je čekati oporavak oko nule nego sa 100-200 milja godišnjeg minusa. Evo izašao Q1 za JDPL. Da je ATPL vozila s takvim vozarinama imala bi kvartalni gubitak blizu 50 milja.
ovo je interview od prije par dana , netko već objavio.
Intervju je datuma Monday, 29 April 2013 | 00:00, kako kaže na stranici gdje je objavljen, dakle od jučer i ne vidim da ga je itko objavio. “An exclusive interview with Hellenic Shipping News Worldwide”.
Što se optimizma tiče, nije baš tako jednostavno jer nije dao točan datum značajnijeg oporavka, ali iz konteksta vidim da misli na razdoblje 2014-2015.
Slično se da naslutiti iz zadnje analize platoua, a što se tiče ovog kraha vozarina posebno za panamaxe zadnjih tjedan dana i vjerojatno još neko vrijeme, ima tu jedan dobar članak o tome.
German business expectation forecasts weak shipping demand ahead
The German IFO Business Climate Index can illustrate potential opportunities and risks for the shipping industry in the short to medium-term.
…
The German manufacturing business expectation fell to 101.6 in April from 103.6 in March, its second consecutive decline since February this year. This points to a negative outlook for Germany’s factory orders because business expectation has historically preceded changes in annual factory orders by two months, with a strong positive correlation of 0.83.1 Lower factory orders will mean lower production, which will indirectly negatively impact shipping demand.
Dry bulk shipping companies, such as DryShips Inc. (DRYS), Diana Shipping Inc. (DSX), Navios Maritime Partners LP (NMM), and Safe Bulkers Inc. (SB), will be negatively affected if global markets sell off again this summer, and so will the Guggenheim Shipping ETF (SEA) that invests in high dividend paying shipping companies
Dakle kratkoročno do srednjeročno pad vozarina, oporavak za godinu do dvije.[emo_bijesan]