ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 17.11.2024. u 22:21
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
41.993
857
47,80
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.



Dajte da čujemo neko objašnjenje za ove prihode, ikakvo. Kakvog smisla uopće ima orijentirati se po kretanju vozarina kad ovi brodovi ionako voze po nekim svojim cijenama? Sad se mogu kladiti da neće stati na ona 4 handyja.

Možda je kreativno knjgovodstvo.

Sa ovakvim vozarinama možda i ove godine prodaju nešto brodova pa smanje minus.
[/quote]

a zašto bi prodavali brodove , kad su se vozarine stabilizirale i počele rasti ?kad su u ovakvom rekordnom vremenu smanjili minus, prodavat brodove bi bilo glupo. brodove sad treba kupovati, a oni to i čine .

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

@Craig, stanje nije katastrofalno , kako ti govoriš. prije cca pola godine je bilo izuzetno loše, opet ponavljam , vozarine su u međuvremenu narasle, i stanje se popravilo. naravno, to još nije to kako bi trebalo biti , da se ne zavaravamo, ali je puno bolje, nego što je bilo.uostalom, nisu cijene dionica bezveze narasle u tom razdoblju. 2.što se tiče uprave ,mislim da je puno bolja od prijašnje , jer je prijašnja radila u puno boljim uvjetima stabilnih i brzorastućih vozarina, te shippinga bez stresova . ova danas, je imala prvo zadatak da se riješi loših posl.poteza bivše uprave ( dbk.airlines itd.) , te taxiranje po nenorm.niskim vozarinama .Kulaš im je dobro pojačanje

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

ff problem svakog brodara i svake firme je reakcija na veliku dobit i reakcija na krizu. Tu se razlikuju veliki od malih i tu je ključ raja ili pakla. Sve su to vremenski ciklusi koji se ponavljaju i to nije posao za amatere a tu se krije tajna uspjeha ili neuspjeha. AP je dosad uspješno amortizirala sve uspone i padove. Znate ima ona izreka da nije svaka glava za velike novce ili mala glava za velike ideje.

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!

još me jako interesira Fi i od jadroplova, jer su vozarine za handy-e bile vrlo stabilne . problem jadroplova u odnosu na atlnatsku je uprava, koja mi ne ulijeva povjerenje .(netko je tamo pisao da im glavna iz uprave nema nikakve veza za shipping-om. ako je to točno, ne znam što bih rekao. ali barem u Splitu kao i u Dubrovniku ima dobrih i iskusnih pomoraca .)

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

Praktički, prodaje ima tek od 2500 kn. Prije toga samo jedan nalog od 100 + komada.[emo_zacudjen]

A jel netko može objasniti gdje su u FI za 2012 prikazane prodaje Petke, Mokošice, Šipana i Atlant Svenje? Za Petku se zna da je prodana za 9.7 mil usd, dakle to je oko 56 mil kn. I jel netko zna pošto su prodani ovi drugi? Jedini trag u rev FI je što za Šipan i Mokošicu piše da je od njihove prodaje vraćen kredit.

Slabo će se trgovati. Izgleda da je na ZSE pao server.

vidite li kako je zbog jucerasnje euforije oko ATLANTSKE zatvoreno trgovanje na ZSE?
trebaju se razrociti desetine milijuna kuna prije nego se otvori trgovanje?


A jel netko može objasniti gdje su u FI za 2012 prikazane prodaje Petke, Mokošice, Šipana i Atlant Svenje? Za Petku se zna da je prodana za 9.7 mil usd, dakle to je oko 56 mil kn. I jel netko zna pošto su prodani ovi drugi? Jedini trag u rev FI je što za Šipan i Mokošicu piše da je od njihove prodaje vraćen kredit.

Auuuuuuuu, četri broda prodali da smanje minus, kioliko će ove godine prodati brodova da smanje minus, i za 2-3 godine hoće li ostati išta za prodaju.

http://marketrealist.com/2013/04/dry-bulk-capacity-growth-slows-further-encouraging-sign-for-later-half-of-2013/

In 2013, Jefferies estimates signal expected dry bulk trade growth of at least 6%. At the beginning of the year, dry bulk ship capacity grew at a rate of 9.46% year-over-year; last week, it was growing at 6.95%. The probability that demand growth will outpace supply growth later this year looks increasingly more promising.


A jel netko može objasniti gdje su u FI za 2012 prikazane prodaje Petke, Mokošice, Šipana i Atlant Svenje? Za Petku se zna da je prodana za 9.7 mil usd, dakle to je oko 56 mil kn. I jel netko zna pošto su prodani ovi drugi? Jedini trag u rev FI je što za Šipan i Mokošicu piše da je od njihove prodaje vraćen kredit.

Pusti prošlost, to je odrađeno, nego me interesira kako će prikazati lovu od prodaje poslovnih prostora u novoj upravnoj zgradi.
Životni potez Kulaša je posao sa rusima, to ih izvlači u ovim olovnim vremenima, na vrijeme su prepoznali potencijal prijevoza ugljena i sad ubiru plodove, ipak su rusi slavenske duše pa je lakše sklopiti posao.



A jel netko može objasniti gdje su u FI za 2012 prikazane prodaje Petke, Mokošice, Šipana i Atlant Svenje? Za Petku se zna da je prodana za 9.7 mil usd, dakle to je oko 56 mil kn. I jel netko zna pošto su prodani ovi drugi? Jedini trag u rev FI je što za Šipan i Mokošicu piše da je od njihove prodaje vraćen kredit.

Auuuuuuuu, četri broda prodali da smanje minus, kioliko će ove godine prodati brodova da smanje minus, i za 2-3 godine hoće li ostati išta za prodaju.
[/quote]

Nadam se da se sad već zezaš na svoj račun. Minus je očito bio bez tih prodaja. Da su prikazali te prodaje kroz prihode bio bi i plus u RDG.

New Report

Close