Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
Čini mi se da su radili i nekakvu revalorizaciju povećanjem vrijednosti flote, uslijed koje su moguće prikazali i manji gubitak, što će reći da je izvješće ipak malo ušminkano.
Eno u aktivi je u prvom kvartalu povećana vrijednost na poziciji vrijednosti flote, AOP 014 za preko 30 mil kn.
Također, u pasivi, kapital i rezerve AOP 071 revalorizacijske rezerve su sa -13 mil kn išle na +27 mil kn, dakle povećanje za 40-ak mil kn.
Napominjem da nisam neki forenzičar šta se tiče čitanja pravog značenja takvih promjena, pa ako ima netko da bi to znao pojasniti i možda opravdati?
Upozorio bih na još nekoliko stvari. U revizorskom izvješću za 2012.g. spominje se da im je flota procjenjena na tržišnu vrijednost od 292 mil usd, što je 101 mil usd manje od knjigovodstvene vrijednosti, što btw implicira BVPS oko 650kn.
Međutim knjigovodstvenu vrijednost su opravdali metodom diskontiranog novčanog tijeka.
Nekoliko stranica nakon spominju da im je prosječna vozarina na razini flote na kraju godine bila 11.700 usd dnevno.
Stoga mi je malo nejasno kako su s tako niskom prosječnom vozarinom uspili metodom diskontiranog novčanog toka opravdati relativno visoku knjigovodstvenu vrijednost flote. No, kako i vani mnogi brodari plove sa napuhanim vrijednostima flote recimo da je to normalno. No, to ne znači i da je točno.
Ono što je možda moguće je da se među tih prosječnih 11700 usd nalazi dio flote koji je na relativno pristojnim vozarinama (15-20 tis usd) koje su na snazi još recimo 9-15 mjeseci, te drugog dijela flote koji je na mizernim vozarinama (npr 4-10 tis usd) ali na jako kratak rok, te je moguće da je dio tih brodova u prvom kvartalu zahvatio nešto bolje vozarine?
Bilo kako bilo, držim da nema mjesta nikakvoj euforiji što se tiče ATPL. Treba biti oprezan a moguće je i da su rezultati ponešto ušminkani.
To da nema euforije odnosi se na fundamentalnu opravdanost značajnog rasta u budučim zaradama, ali vi je slobodno napucajte na 1000kn što se mene tiče.
@ cxy2012
Ma ti si zbilja izgubio kompas. Nekad si se bar zadržavao na tome da ponavljaš prvo “2015. je sve bliže” pa onda “daleko je 2015.” i to je bilo OK ali ovo sad fakat zvučiš očajnički.
Što se tiče prihoda u kvartalu, ako imamo 17 brodova u floti koji prosječno zarađuju oko 11.700 usd/dn
17 x 11700 x 90 = 17.901.000 usd x 5,8 = 103.825.800 kn
Dakle ta računica otprilike odgovara stavci u rdg (110 mil kn)
itd.. moram ić.
@ smootko
Mislim na prihode od prodaje. A istina je da većina prikazuje vrijednost flote većom, ATPL tu nije iznimka, ja mislim da je čak i malo manje od 292 mil usd, ali manja je od knjigovodstvene i kod ULPL gdje je tržišna vrijednost flote oko 250 a kod JDPL ispod 100 mil dolara pa je knjigovodstvenu bolje i ne gledati. Btw za prošlu godinu sam očekivao da su vozili za manje od toga što su naveli.
@kormilar
Mislim stvarno da me se usporeduje s agresorima ha, ha -moj savjet tebi jest da smiris strasti, dug je put do oporavka…
FI je usminkan to je svakom jasno, ovo je drzanje cijene da izadju koji trebaju izac- o tradiciji ne bi – procitajte malo forume hr pomoraca i skverana pa cete vidjet sto misle o poslovanju atpl-r-a. Ja agresor i nevaljalac a oni sto kupuju brodove po koreji i kini, i da kad sam listao buletin sve se bijelilo na brodovima…
Ja sam svoju lovu ulozio u nekretninu to mi je nekako opipljivije ….
Što se tiče prihoda u kvartalu, ako imamo 17 brodova u floti koji prosječno zarađuju oko 11.700 usd/dn
17 x 11700 x 90 = 17.901.000 usd x 5,8 = 103.825.800 kn
Dakle ta računica otprilike odgovara stavci u rdg (110 mil kn)
itd.. moram ić.
Još uvijek mi to ne štima. Za 110k bilo bi to bliže nekih 12.500. I to ako pretpostavimo da je svih 17 bilo svih 90 dana, a mislim da je ipak realnije računati s 2-3 dana manje. Dakle vjerojatnije je blizu 13.000. A bilo bi za očekivati da je Q1 bio bar kakvih 1000 dolara ispod prosjeka za 2012. ako ne i više, a ne iznad.
svako fi je usminkano, ali onda atpl usminkava vec 10 god i sve nas, burzu i nadlezna tijela rade budalama. mozes sakriti milijuncic gore dolje, ali ne mozes 50 milijuncica. a nasi dusebriznicu su i prije objave u svoji kristalnim kuglama vidjeli 50 mil gubitka. zalim decki, i da je 50 mil , ova cijena bi bila ajde de, ali buduci nije 50, nego puuuuuuuuno manje, a s dolaskom udarnih kvartala nece ni toga biti, vi i dalje gledajte u kristalner kugle i prizivajte i zazivajte katastrofe, stecajeve, inzenjeringe i ostale lijepe stvari.
Ma kakvi agresor, ako si prodao u redu, pametno si napravio, ako si kupio nekretninu tj stan i to je u redu, čak odlično, bože tko si danas to može priuštiti, ali nakon izlaza okrenuti ploču i ići đonom na giganta to je smiješno, da on klekne ispred tebe pa to je još smiješnije, to možeš na drugim topicima ali ne tu. Što ti je kriva AP, ili netko tu od ulagača da toliko truješ i rigaš oganj? Pa da si burek majstor ne bi ti ništa rekao…
Što ti je Kap. Kulaš trebao donijet doma 100 kila Eura, dva pršuta i mjesec dana u Hiltonu iz zahvalnosti što si imatelj dionice AP? Ajde čemu to sve a svijestan si da je to sve samo tvoja zloba a to nije zdrava emocija, zato oladi malo zbog sebe samog i uživaj u svom stančiću. Lijep Pozdrav bivši dioničaru AP.
@Kormilar
Pa nigdje nisam rekao da firma ne valja, samo iznosim mišljenje da je stanje katastrofalno što se tiče vozarina i mislio sam da nema teorije da atpl-r-a klekne sve dok nisam vidio zadnji potez uprave – problem je što svi brodari rade isto i tako kopaju grobnicu za ikakav oporavak vozarina….
Craig sam si rekao da si potrošio lovu i praktički više je nema za ulaganje u dionice di se sa malo sreće to može poduplati. Sada očajnički želiš, vapiš za propasti brodara koji su ti nanijeli toliku frustraciju da je ovdje moraš kanalizirati. Ostao si na peronu i gledaš kako vlakić odlazi, i zbrajaš u glavi koliko si mogao imati a sad nemaš tj koliko drugi zarađuju a to je još gore. To će te odvesti u drugu krajnost zato ti savjetujem da se makneš sa poslovnog i informacija o ZSE-u.
kormilar sta se sekiraš pari da mali craig može utjecati na cijenu ap
pa i mene je iznenadilo fi mislio sam da će biti i deblji minus
samo triba biti oprezan duga je godina , a sad od 4 miseca uvik je bdi padao ako pogledaš graf
u svakom slučaju imaju oni love za prebrodriti krizu još par godina
a nadamo se da neće biti biblijskih 7 godina mršavih krava
problem je jedino što je nafta skupa to je najveća boljka svakog brodara
Dajte da čujemo neko objašnjenje za ove prihode, ikakvo. Kakvog smisla uopće ima orijentirati se po kretanju vozarina kad ovi brodovi ionako voze po nekim svojim cijenama? Sad se mogu kladiti da neće stati na ona 4 handyja.
ima smisla orijentirati se po kretanju vozarina , koje su u međuvremenu rasle.a gospari, ko gospari , pravi trgovci i lukavci , u ovoj krizi su vjerujem, izvukli najveće cifre .