Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
kolega smootko
ispricavam se sto sam vas napadao na nekoj drugoj temi.sto vi mislite o ovoj kupovini novih brodova u kini i kolika bi mogla biti cijena?vranjo kaze 20-ak mil usd po brodu…
a što reći na ove stručne novinare po poslovnim glasilima [emo_vrtimise][emo_vrtimise]
Atlantska plovidba dogovorila gradnju četiri broda za Kineze
http://limun.hr/main.aspx?ID=923723
Atlantska gradi ekološke brodove za Kinu
Kolege dioničari,
meni te 2 novogradnje znače da Gospari znaju šta rade,
Još 2 mogu naručit ako žele , ovisno o kretanju na tržištu – Lukavo
Pa ne traje kriza od jučer , dobro su odvagnuli prije nego su naručili.
Moje mišljenje – dobra vizija za 2015. god.
Porparela
Kriza u brodarsrvu je ogromna zbog niskih vozarina i novogradnji, tako da pisati ovdje o 2015 ili 2016 nema smisla.
Ovdje glavno pitanje preživiti i ne otići u bankrot, jer puno je još 2-3 godine raditi ako budu ovakve vozarine, ovdje samo bitno u narednom razdoblju ne otići u stečaj.
Porparela
Kriza u brodarsrvu je ogromna zbog niskih vozarina i novogradnji, tako da pisati ovdje o 2015 ili 2016 nema smisla.
Ovdje glavno pitanje preživiti i ne otići u bankrot, jer puno je još 2-3 godine raditi ako budu ovakve vozarine, ovdje samo bitno u narednom razdoblju ne otići u stečaj.
Za tri godine Kina može iskompletirat svoju flotu. Dio izgraditi dio kupiti. Brodari dišu na slamku, novogradnje i polovnjaci nikad jeftiniji, dolara ionako imaju viška. Kakve će onda biti vozarine kad rast kineskog gospodarstva ne bude nikako utjecao na visinu vozarina?
Iz izvještaja raznih brokera vidi se da cijene i novih i polovnih brodova rastu.
Neki izvještaji govore da se po 20 zainteresiranih kupaca javlja za pregled polovnih brodava koji se prodaju. Grci su u velikoj ofenzivi kupnje.
Izgleda da je dno u tom dijelu prošlo i da tu cijene neće više ići niže.
U tom kontekstu uprava ATPL je napravila hrabar, ali logičan potez.
Vodite računa da ako cijena prosječno ode gore 1 mio USD po brodu (u ATPL floti)da se vrijednost flote povećava za cca 100 mio kuna, odosno za cca 75 kuna po dionici.
Grci peru lovu kroz kupnju brodova, a sad su cijene… pa ne bi se baš reklo da nešto rastu.
Vodite računa da ako cijena prosječno ode dole još 1 mio USD po brodu (u ATPL floti) da se vrijednost flote smanjuje za cca 100 mio kuna, odosno za cca 75 kuna po dionici.
http://www.maxmart.com.tw/p-e.htm
Pokušavam biti kratak:
Da se kapetan Kulaš i kap. Šišević boje bankrota ili
Da imaju problema s likvidnosti firme ,
Zdrava logika govori da NE bi naručivali nove brodove !
Hrabar potez u teška vremena.
Porparela
Kriza u brodarsrvu je ogromna zbog niskih vozarina i novogradnji, tako da pisati ovdje o 2015 ili 2016 nema smisla.
Ovdje glavno pitanje preživiti i ne otići u bankrot, jer puno je još 2-3 godine raditi ako budu ovakve vozarine, ovdje samo bitno u narednom razdoblju ne otići u stečaj.
da se ekipa iz atlantske boji bankrota, vjeruj mi, sigurno ne bi išla u kupnju ova 4 broda ….tradicionalno mudri su to igrači…
bolje, sam kažeš ….[emo_smijeh][emo_smijeh]
trejderi će uzimati svakodnevno pinku na ovoj dionici i po potrebi trovati forum svojim dnevnim prognozama i scenarijima ovisno jesu li in ili out …
ali oni koji ne trejdaju svakako mogu naslutiti smjer u kojem će ova dionica ići…potvrda toga je i ova današnja odluka o novogradnjama, ako uprava ne zna pravo stanje stvari tko će znati?
prema tome i dalje tvrdim tko po ovim cijenama uđe može komotno uzeti barem duplo dogodine…