Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 21.266 | 434 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
neće to biti još tako skoro. to ćeš najlakše prepoznati po cijeni. da je točno to što kažeš, ona bi sad bila 700+ kuna.
[/quote]
..vozarine za panamax oko 9.000 $ daily otprilike pokrivaju sve troškove tako da ukoliko se predviđanje do kraja godine ostvare tj. vozarine za panamax od 9.400 $ prosječno dnevno, nekih pozitivnih pomaka bi moralo biti, zar ne?
[/quote]
pokrivaju približno OPEX ali ne pokrivaju kamate i amortizaciju. dobro je to što su se pomorstvu zadnjih nekoliko godina financijski rashodi rapidno smanjivali s preko 100 na nešto preko 40 milja u 2011. vidjet ćemo kako se to razvijalo u 2012 kad izađe revidirano.
[/quote]
Operating costs daily- Panamax Bulker – 6.472 $ (podatak je za 2011.)
sastoji se od : crew costs, insurance, stores, drydocks..etc
Znači samo treba dodati trošak financiranja ( cijene novogradnji su pale cca 40% pa je ta stavka značajno manja nedo npr. 2007.- 2010). Treba također uzeti u obzir da su “operating costs” rasli cca. oko 4% na god. razini od 2011.- 2013.
Prema ovim podacima, sadašnje cijene vozarina ipak ostavljaju neku dobit na panamaxima..
Kao grom iz vedra neba,da nije možda izašlo izvješće,ali nemate brige već su bile izjave forumaša da ispod 300 kuna neće ići.
Svatko za sebe treba napraviti analize, odrediti vremenski horizont investicije i zahtijevani prinos pa će i utjecaj ovakvih izjava biti minoran..
First quarter of 2013 proven a positive surprise for dry bulk market
Friday, 19 April 2013
Despite ominous predictions regarding the negative performance of the dry bulk market during the – traditionally weak anyway – first quarter of the year, it seems that the market dodged a bullet and escaped unscathed from the tonnage oversupply concerns. According to the latest weekly report from shipbroker Intermodal, the first quarter proved to be a positive one for most of the mid-to-small sizes, like Panamaxes, Supras and Handies. Time-charter equivalent earnings have brought some relief as earnings improved and moved to a positive territory beyond the point of covering their operating expenses.
According to Intermodal’s S&P shipbroker Yannis Olziersky, “the strong demand for tonnage is driven mainly by the South American grain season, which pushed Panamax rates to an unexpectedly significant improvement. In the Pacific, Panamaxes also found support due to the increased demand for Indonesian exports such as iron ore, bauxite, nickel ore and coal. As a result the BPI during March averaged at around 1,147 points, with rates for a front haul voyage rising up to US$ 18,000/day and round voyages in the Far East edging up to US$ 10,000/day.
http://www.hellenicshippingnews.com/News.aspx?ElementId=281ac3db-3b9b-4bd4-bc50-b2ed558d2220
Nije mi jasan onaj na asku s 688H na 227kn, ako služi ko strašilo gdje su nalozi na bidu pa tamo nema ni 80 kom do 308 [emo_zacudjen]
Boga draga, kolko ima te te zrnjadi u Južnoj Americi? I štaćemo kad krepane ta sezona? Malo ić na dokovanje, a investitori na kvasinu.
Nije mi jasan onaj na asku s 688H na 227kn, ako služi ko strašilo gdje su nalozi na bidu pa tamo nema ni 80 kom do 308 [emo_zacudjen]
To je ovaj što radi za tebe..tjera cijenu prema tvojim targetima:)
@baboon
Treba još vremena proć do mog targeta, ja ću možda trgovat iduče godine ako atpl-r-a bude između 150-200 kn 🙂
kad je cijena zlata dobro rasla, dionice su padale. sad kad zlato pada, dionice bi trebale biti proporcionalne tome … ajmo vidit …..
neki dan govoreno o ovome …
evo interview-a sa Lj.Jurč. danas, tiče se i brodara :
http://www.vecernji.hr/biznis/zlato-je-proslost-spekulanti-se-okrecu-zitaricama-nafti-clanak-541008
@falco
Pazi lik govori da je kriza gotova ha,ha…
Tek ćemo mi vidjet što je kriza.
Da gosp. Ljubo Jurčić ugledan ekonomist [emo_smijeh][emo_smijeh][emo_smijeh]
-da je išta valja ko ekonomist ne bi iša u politiku