ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 29.11.2024. u 12:27
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
48,68
19.180
394
49,00
49,20
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Imali bi puno vecu vrijednost za nase dionice od sadasnje da se firma podijeli u dva dionicka drustva.
Oba dva bi bila vrijedna,perspektivna.
Samo treba pokrenuti lavinu i predloziti to NASOJ FIRMI,mi smo vlasnici,ne zaboravite to.

Lapad
nema potrebe za dijeliti dionicu,a što se tiče cijene dionice unazad par dana,tu se radi o cekanju izviješca…nadam se da neće biti veliki gubici[emo_beztona]

eh... da mi je emigrirati

Ideja o podjeli firme ti je dobra, ali ne još sada…kako će se pokrivati
gubici..? S druge strane . što misliš- da će biti lako zimske periode hotelijerstva prebroditi ako se situacija promijeni i kriza produbi..?
Bit će tu još prihoda od novogradnje ,tako da se u budućnosti može razmišljati
o dvije tvrtke – ali ,opet treba biti oprezan…imajte u vidu gubitke aviokompanije….tek su se oporavili od toga..

[color=blue][/color][b][/b]...prodajte dionice...-kupite nekretnine!

volovcica,postati cemo dionicari DVIJE dobre firme bez ikakvog ulaganja.
Molio bih da se javi gospon Kormilar ,za pocetak,kao jedini veci ozbiljniji dionicar na forumu,pa da pokrenemo lavinu.
Jer,postoje VELIKI INVESTITORI koji se ne razume u brodarstvo a htjeli bi ulagati u DUBROVACKI TURIZAM,NEKRETNINE,LJUDE,…


Lapad
nema potrebe za dijeliti dionicu,a što se tiče cijene dionice unazad par dana,tu se radi o cekanju izviješca…nadam se da neće biti veliki gubici[emo_beztona]

a što se tu ima čekati, podijelimo prošlogodišnji gubitak iz vozarina koji je bio oko 200 milja sa 4 pa dodajmo još nekih 10 milja i to je to. a da li će gubitak biti umanjen prodajom u atlant centru u ovom ili nekom sljedećem kvartalu, to je više manje svejedno.

gorgija
Slažem se,krivo sam se izrazila…zbog skorašnjeg izvješća je cijena takva kakva je….nadam se da će se kormilar izjasniti u vezi lapadovog izlaganja…moram priznati da nisam shvatila..

eh... da mi je emigrirati

@ volovčica

Mislim da nije zbog ovog izvješća. I kad je u 3. mj. rasla na 370 znalo se kakvo će otprilike biti. A rasla je zbog boljeg Q2 od očekivanja. Sad se najviše čeka neke naznake za smjer vozarina u drugoj polovici godine pa da se vidi kuda će cijena.

@lapad
Kako je kratkog pamćenja mali dioničar a možda malo i nezahvalan jer sad brodovi nevljaju a ti isti prije par godina su omogučili da atlanska ima i hotele i agencije čak i zračnu luku neko vrijeme…
Situacija je sad takva da bi bilo bolje da brodova nema (koliko god to paradoksalno zvučalo), od odvajanja neće bit ništa (ako i bude tu će mali dioničar fino popušit)- koja to firma napušta core buissnes da bi ušla u sasvim treću dijelatnost?
Sad bi se Vi bavili turizmom a ne date golf igralište na Srđu [emo_smijeh][emo_smijeh][emo_smijeh] – u zadnja 3 mjeseca ni centa stranog kapitala u državu nije ušlo !!!
A sad da pogledamo kako Ameri nagrađuju brodare:
http://finance.yahoo.com/quotes/NMM%2CNM%2CSB%2CPRGN%2CSBLK%2CSHIP%2CBALT%2CFREE%2CDRYS%2CDSX%2CEGLE%2CESEA%2CEXM%2CGNK?

nakon jednodnevnog odbijanja nastavljamo u revijalnom tonu
btw ,GNK ATL
http://finance.yahoo.com/quotes/DSX+DRYS+EGLE+EXM+FREE+GNK+nM+OCNF+SEA+QMAR+BHO+TRMD+ESEA+TBSI+TOPT+PRGN+GDOCF.pk+dnord.co+torm.co+gogl.ol+ceco.ol+bel.ol+jin.ol/view/v1

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

Brodovi su najveća vrijednost ovog časa, nedavno je netko pametno napisao da bi trebalo ove godine poslije odlične turističke sezone skupo prodati Imperijal i od toga kupiti par brodova. Jedino je problem što na jesen brodovi više neće biti tako jeftini kao sada. Zapravo osim onih najstarijih kanti već ni sad više nisu baš onako jeftini kao što su bili na početku godine.

a evo opet malo matematike.

http://www.bloomberg.com/news/2013-04-17/chinese-demand-seen-by-pareto-boosting-dry-bulk-shipping-rates.html

On the dry-bulk market and fleet:

“The dry-bulk market will grow 6 percent annually between 2013 and 2016. The orderbook for new dry-bulk vessels stands at 20 percent of the fleet. Ten percent of the dry-bulk fleet is older than 21 years.”

Pa uzmimo sljedeće tri godine, do početka 2016. Jer Clarkson danas zaključuje da su kapaciteti glavnih brodogradilišta popunjeni do kraja 2015. Dakle ovo što imamo od orderbooka, to bi uglavnom bilo sve za sljedeće tri godine. Smatra se da je 30ak posto orderbooka junk. Recimo dakle da se izgradi 15%. To je malo više nego što predviđa Platou. Istovremeno neka i 30% tih starih kanti i dalje bude u upotrebi i za 3 godine još plovi, dakle da se dotad razreže 7%.

Dakle imamo u tri godine projekciju rasta flote 8%, rasta potražnje 18%.

Razlika 10%.

Za rješenje problema overcapacityja, to jest za utilizaciju oko 90% i vozarine na stabilnih 20.000 dnevno, kažu da je potrebno da se nadoknadi 6% neravnoteže između potražnje i kapaciteta.

S 10% imamo vozarine na razinama 30.000+. To jest imali bismo ih u prošlom desetljeću. Za 2016. treba na to dodati blizu 20% inflacije.

Zanimljiv članak:
http://slant.investorplace.com/2013/04/only-a-fool-would-invest-in-commodities-now/
By the way nije li na ovakvim vijestima dionica plovila prema 200:
http://www.business.hr/dogadjaji/italiji-prijete-socijalni-nemiri-drzava-mora-stvoriti-1-5-milijardi-eura-za-privremeno-nezaposlene
http://www.business.hr/burza/ostar-pad-cijena-na-wall-streetu-127238
http://www.business.hr/ekonomija/velika-britanija-broji-2-5-milijuna-nezaposlenih

Hoće li uskoro puknuti kineski nekretninski balon?


Izgleda da ponovo idemo nizbrdo – koliko ova kriza misli trajat?

dok vozarine rastu, ovdje nema bojazni…. a ti nam onako informativno uvijek možeš slati slične linkove, zabavno ih je čitat….

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

New Report

Close