Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,36 | 15.420 | 364 | 42,30 | 44,50 | -0,47% |
…Vi ste veći ziheraši i amateri od mene………….
@ vranjo
Pa da izračunamo. Trenutno predviđaju za 2013 delivieries 60-70 dwt a za scrapping 30-35. dosad je isporučeno 20, a skrepano 7. Dakle u preostala 3 kvartala 40-50 delv minus 23-28 scrap. Znači porast flote do kraja godine još između 12 i 27. S obzirom na trenutnu flotu od 683.5 to daje porast između 1.75 i 3.95 posto, srednja vrijednost 2.85, na godišnjoj razini to je 3.8% (između 2.3 i 5.2). Istovremeno rast potražnje na godišnjoj razini 6-7%. A zatim 2014 orderbook bitno tanji nego ove.
Kažu da će porast ton-mile demanda biti 5-6% ili mrvicu više, dok je porast flote 7-8%. Kako god prikazali računice čini se da će flota ipak rasti malo više, no biti će “tu negdje” u skladu s rastom potražnje. Iduće godine će biti još malo bolje, ali da bi se tu počele ostvarivati dobiti ćemo čekati vjerojatno drugi dio 2014. ili 2015. sudeći po ovim prognozama. Do tada još može biti svega, a u svakom slučaju sam uvjeren da će atpl ove godina objaviti nekoliko negativnih izvješća.
hm, čaša može biti polupuna ili poluprazna ovisi kako je gledamo,
zašto su ovi šta naručuju nove brodove takve “budale” pa idu svjesno u investicije koje će im stvarati gubitke i mogući bankrot za 2-3 godine kad se sve to izgradi??,
tj. sami sebi na taj način bi smanjivali prihode od daljnjeg nastavka negativnih vozarina,
cijela ekonomija je jedna pseudoznanost, i kako će to završiti nitko nezna, a najmanje “ekonomisti”
Slažem se da dobiti iz vozarina neće biti još bar godinu dana, vjerojatno i duže. Moglo bi je biti tek kad se overcapacity smanji bar za 4-5%. Recimo negdje za 18 mjeseci. Ali jasno da nitko ni ne očekuje da sva razlika (supply +35% demand +14%) koja je nastala u 5 godina nestane u godinu-dvije. Zapravo nitko ne očekuje valjda ni da bi cijela ta razlika mogla nestati u sljedećem ciklusu, to bi zapravo značilo očekivati ATPL na vrhu ovog ciklusa negdje na ma neću ni računati koliko (ATH 2007 + 20% veći profit zbog jače flote + 20% inflacija 2007-2017 + ??% deprecijacija kn/usd), za to bi bila potrebna neka nova Kina. Mislim da će se većina onih koji su ove godine kupili ovu dionicu sasvim zadovoljiti time da dočekaju vozarine oko 25.000 usd u roku od neke 3 godine.
nebi li atpl ovu godinu mogla bez problema zavrsiti sa dobiti buduci da se ocekuju veliki prihodi od profaje i najma atlant pc.,
Uporan je Vrancisko a dionica ga baš i ne sluša, svi paničari pobjegli, još sutra da inverter zeme svoj burek i eto nas na 400,01 kn. A onda idemo prema Craigovom ulazu od 450 kn. Ali on je u kešu i sad će taj ulaz biti nešto viši. Ovaj forum je pravo mjesto za ispovijed, nema boljeg.[emo_palacg]
He,he ne kažem ja da ova dionica ne vrijedi, ali imat atpl-r-a ja kao imat polugu zlata u pustinji, a okolo letaju kako Vi volite reć ”bijeloglavi supovi” i nude ćašu vode u zamjenu za to zlato ….
E sad je do pojedinca i do osobe hoće li to zlato sačuvat i nadat se da će preživjet pustinju ili uzet nuđenu čašu i osvježit si grlo :)…
Ova naša pustinja je beznadnost bdi-a a ja sam si svoje grlo dobro namočio 🙂
Kolega Craig imate dara za pisanje, mene podsjećate malo na Marojeva sina Maru iz Dunda Maroja. Al neznam koliko se može preživjeti u pustinji sa čašom vode, ne može ni sa zlatom ma koliko ga imao, samo ti otežava kretanje, ovo je vrlo inteligentan druk kojeg se ni Vrancisko ne bi sjetio da sto godina tu mudruje. Čista petica. Da imam neku dionicu AP sutra bi prodao i nalio se pive u prvom bircu.[emo_palacg][emo_palacg][emo_palacg]
dali netko zna kad je zadnje godine izašlo izvjesce za 1.kvartal tražio sam po netu ali neuspješno
dali netko zna kad je zadnje godine izašlo izvjesce za 1.kvartal tražio sam po netu ali neuspješno
27.04.2012
dali netko zna kad je zadnje godine izašlo izvjesce za 1.kvartal tražio sam po netu ali neuspješno
27.4.