Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,32 | 4.570 | 108 | 42,30 | 44,40 | 0,00% |
Evo malo škole profesionalnog drukanja za bjeloglave supove.[emo_palacd]
Vaš link …
Možda firma uspije i preživjeti u naredne 3 godine,pitanje je samo koliko će minusi u narednom razdoblju biti.to je činjenica bez obzira na drukanje za i protiv.pozdrav.
Možda firma uspije i preživjeti u naredne 3 godine,pitanje je samo koliko će minusi u narednom razdoblju biti.to je činjenica bez obzira na drukanje za i protiv.pozdrav.
Još nisi kupio? Hajde hajde znaš ti i bolje [emo_smijeh] siguran sam da dobro znaš što nam pokazuje orderbook do kraja 2014 i kako ide skrepanje i kolika će biti razlika između rasta flote i potražnje.
http://slobodnadalmacija.hr/Hrvatska/tabid/66/articleType/ArticleView/articleId/206855/Default.aspx
evo dobre vijesti za brodare a i za aci.
Još nisi kupio? Hajde hajde znaš ti i bolje [emo_smijeh] siguran sam da dobro znaš što nam pokazuje orderbook do kraja 2014 i kako ide skrepanje i kolika će biti razlika između rasta flote i potražnje.
Meni ne izgleda previše optimistično. Novi platou report kaže da će ove godine biti duplo više novogradnji isporučeno u tonaži od scrappinga. Porast flote za 7-8%. Uglavnom očekuju da će vozarine biti nešto bolje nego 2012., i da će 2014. biti još malo bolje, ali ne zvuči previše optimistično u smislu da će vozarine biti toliko visoke da će oni koji sada imaju gubitke imati dobit. “…this should create some upside potential.”
Dakle kako sam ja ovo shvatio možemo 2013. i 2014. očekivati spori, dugotrajni i mukotrpni oporavak i najvjerojatnije i dalje gubitke, samo možda nešto manje u ovoj i idućoj godini. Što se atlantske tiče, znamo da im je vrlo visok breakeven i tko zna kakve imaju vozarine, a nisu još prodali stare brodove i imovinu ove godine kao prošle, pa me ne bi iznenadilo da gubitak bude i isti ili još veći.[emo_palacd]
@ vranjo
Pa da izračunamo. Trenutno predviđaju za 2013 delivieries 60-70 dwt a za scrapping 30-35. dosad je isporučeno 20, a skrepano 7. Dakle u preostala 3 kvartala 40-50 delv minus 23-28 scrap. Znači porast flote do kraja godine još između 12 i 27. S obzirom na trenutnu flotu od 683.5 to daje porast između 1.75 i 3.95 posto, srednja vrijednost 2.85, na godišnjoj razini to je 3.8% (između 2.3 i 5.2). Istovremeno rast potražnje na godišnjoj razini 6-7%. A zatim 2014 orderbook bitno tanji nego ove.
di je g. inverter da nam posta premarket brodara u USA.
prošli tjedan, kad se ionako znalo da će okrenuti, je bio vrlo aktivan po tom pitanju.
sutra će opet biti kuku lele, drž ne daj, a moglo se ovih dana nešto dokupiti jer nam je cijenjeni kolega Craig prepustio jeftinije određenu količinu
di je g. inverter da nam posta premarket brodara u USA.
prošli tjedan, kad se ionako znalo da će okrenuti, je bio vrlo aktivan po tom pitanju.
sutra će opet biti kuku lele, drž ne daj, a moglo se ovih dana nešto dokupiti jer nam je cijenjeni kolega Craig prepustio jeftinije određenu količinu