a idući tjedna i na ostalima..i jaki rast..preslika od lani isto tjedan dana nakon uskrsa…
[/quote]
ne možeš nikad bit siguran 100% ,ali očekujem osobno jaki odbijanac na cape-ovima.budući da imaju velik utjecaj u bdi-u, a kojeg (na žalost) većina gleda , to bi značilo i rast svih brodara slijedeći tjedan
Eto i mene nakon podužeg vremena nepraćenja foruma. Vidim cijena još nije ni blizu mog ulaza na 1100 kn … nego ima šta drugo novo, kako ste mi svi? [emo_smijeh]
evo vam kokošara u 14:40 je kupio po 325 kn, sad pr9daje po 327, spustio na 326
ovaj sa 43 kom
Kad bi urednik htio staviti pravi graf, optimizmu ne bi bilo kraja,…..
evo vam kokošara u 14:40 je kupio po 325 kn, sad pr9daje po 327, spustio na 326
jesi li siguran da je to isti kupac/prodavatelj? možda je slučajnost..
http://www.hellenicshippingnews.com/News.aspx?ElementId=f8392f43-bc83-4889-bd50-fe3baa476522
bdi će plazat još godinama ispod 1000, kad se sjetim da je sam presjednik uprave atpl-r-a rekao da je prilika za kupit jeftinih novogradnji….
http://www.hellenicshippingnews.com/News.aspx?ElementId=f8392f43-bc83-4889-bd50-fe3baa476522
bdi će plazat još godinama ispod 1000, kad se sjetim da je sam presjednik uprave atpl-r-a rekao da je prilika za kupit jeftinih novogradnji….
@Craig
Ne miruješ ni vikendom? Tako ti je to dok kupuješ/prodaješ umjesto da kupiš i ne diraš više i mirno spavaš. Ovako se bojiš da će ti otići dionica u nebo. Vidi se iz svakog retka tvojeg pisanja.
Brodarsko tržište: Smanjenje ukupne flote pomoći će oporavku
6.4.2013 8:32:00 | Autor/Izvor http://www.seebiz.eu
Vijest je prenesena s portala SEEbiz.eu koji vijesti objavljuje na izvornom jeziku
ANALIZA – Gledajući performanse Atlantske plovidbe od početka godine rekli bismo da se dry bulk sektor oporavio ili da je na dobrom putu da povrati većinu gubitaka. Naime, od početka godine Atlantska plovidba bilježi rast od gotovo 70%. S druge pak strane BDI indeks zabilježio je rast od 28,2%. Ovdje dolazimo do ključnog pitanja o oporavku dry bulk sektora. Početkom godine BDI indeks pao je ispod 700 bodova, dok je povijesno najniža razina u zadnjih 13 godina 647 bodova. Dvije su ključne stvari za dry bulk sektor u narednom razdoblju: brzina i način apsorpcije viška kapaciteta i kretanje potražnje za prekomorskim prijevozom dry bulk proizvoda. Realno je za očekivati da će doći do otkazivanja dijela narudžbi, kao i u 2011. i 2012. Naime, istu stvar očekujemo da će se dogoditi i u 2013. gdje projiciramo da neće doći do isporuke svih naručenih brodova, odnosno očekujemo da i ovdje dođe do isporuke 60% naručenih brodova, tj. dio narudžbi će se otkazati ili odgoditi. Drugi faktor koji ima važan utjecaj na stanje dry bulk flote je povlačenje dijela brodova iz uporabe. Smatra se da je iskoristivi životni vijek broda 25 godina te će s novim isporukama nesumnjivo doći do pritiska na vozarine, pa očekujemo da se nastavi prodaja brodova u rezališta. Trenutno je oko 20% dry bulk flote je starije od 20 godina te 12% starije od 25 godina, što potencijalno predstavlja oko 110 mil DWT za amortiziranje odlaganjem starih brodova u rezališta. U strukturi svih prevezenih suhih rasutih tereta oko 30% čini željezna rudača, a oko 25% ugljen. Budući da prolazi snažan zamah u industrijalizaciji, najveći svjetski uvoznik ovih roba jest Kina i daljnja potražnja za brodarskim prostorom u najvećoj mjeri ovisit će o kineskoj potražnji za ove dvije robe. Prosječan godišnji rast (CAGR) prekomorskog prijevoza željezne rudače u razdoblju od 2005. do 2010. iznosio je 8,5%, ugljena 5,8% te žitarica 4,5%. U 2013. očekuje se rast prekomorskog prijevoza od oko 6%. Prema tome, otkazivanje narudžbi i povlačenje dijela brodova iz uporabe vjerojatno će kroz buduće razdoblje imati utjecaj na smanjenje flote.
puno pitanja i samog autora teksta , ni on sam nije siguran u neke stvari što ovdje piše, puno neodgovorenih pitanja .ako si ti Craig zbilja siguran u ovo, onda ti ne ostaje ništa drugo nego čekaj na 100 , za par godina ćeš i dočekati…..