ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

dečki ne znam kaj vi mislite, al bdi okreno u plus a suvi brodari u americi u potop!

drys nakon dugo dugo ispod 70, no ne bi htio nikog plašit nit imam još želju “jeftino” dokupit, al ne sviđa mi se! [bye]



@sakai

Definitivo ima i u tome nečega. Iskreno nisam upučen uopče na koji način funkcionira sama izgradnja broda, odnosno koje tijelo vrši nadzor i brine oko rokova. A posebno tko je taj koji vrši pritisak na isplatu penala.
Htio sam prokomentirati da bi kašnjenje od 4 god bila ozbiljna povreda nečijeg poslovanja, a kakav bi tek ostavilo glas o izgraditelju.
Iskreno mislim da do toga nikako nebi smjelo doći[bye][bye][bye][bye]


kod nas skoro uvijek do toga dođe, a i vani jako često, a nadzor vrši osiguravajuće društvo, zaposlenik od naručioca i voditelj projekta gradnje. Oko rokova brinu zadnja dva. Predugovorom su određeni penali i način plačanja gradnje (avans, uplate po fazama, penali…vidila sam ugovor u kojem ih nije niti bilo)
Penali gotovo nikad ne nadoknade propuštenu zaradu, a često se niti ne isplate cijeli, već se nađe kompromis. Danas brodovi od trenutka narudžbe do primopredaje znaju promijeniti i nekoliko vlasnika, dio buisnisa je i u tome, a po završetku idu u eksploataciju i kalkulacijama sa vozarinama se nadoknadi dio propuštene zarade, ili jednostavno ne, pa prvi dio posluju u gubitku…

Cijela priča je strašno rizična[cry][cry][cry][cry]

prije koji tjedan il kolko sam bio stavio jedan zanimljiv graf…

čak se i vremenski poklapa! [smiley]

@wunder

Naslučujem što želiš reči, ali molio bih te možeš li biti još malo precizniji?
[thumbsup][thumbsup][thumbsup][thumbsup][thumbsup]

ovo mi je još uvijek izuzetno zanimljiv sektor iako trenutno nemam dionice atpl-a jer sam naučio lekciju “pohlepa” pa sam puno oprezniji, iako je prst uvijek na buy okidaču ako pomislim da bi brutalno moglo gore, jedino što trenutno još ne vidim ni jedan razlog za to!

onaj graf je čisto nešto što sam proučavajući primjetio pa se iskreno nadam da se povijest neće ponovit i da analitičari nisu fulali peak godinu iako su je smanjili sa 2010-11e na 2008u, te da je svaka sličnost ponašanja i preklapanja trgovanja tada i sada puka koincidencija! [smiley]

jako je teško imat mišljenje opozitno mirovinskim fondovima i mnogim eminentnim svjetskim analitičarima koji su puno stariji i iskusniji od mene no nekako mi se više ne jurcaju dionice prema prometima i tome ko što i kad kupuje nego bar malo razmislim prije kupnje vlastitom glavom!

no drago mi je da nešto što sam nedavno kolegi geronimu elaborirao je u mm neko i napisao!

Cantor Fitzgerald analyst Natasha Boyden said that 2008 may be the
end of the line for the drybulk market – with rates falling off in
2009 and 2010 as a number of new vessels are expected to flood the
market.
”The biggest factor in the slowdown of the market will be the order
book,” Boyden said. ”With so many ships expected to be built, we are
now seeing 2008 as the peak year.”
Just a few months ago, it was widely speculated that the market could
sustain itself through 2009 or 2010, but Boyden noted that new ship
building has caught up with demand at a faster rate than expected.

al mirovinci su anđeli čuvari, nekako nemam straha, al meni oni neće bit nit vodilja! [thumbsup]


ovo mi je još uvijek izuzetno zanimljiv sektor iako trenutno nemam dionice atpl-a jer sam naučio lekciju “pohlepa” pa sam puno oprezniji, iako je prst uvijek na buy okidaču ako pomislim da bi brutalno moglo gore! onaj graf je čisto nešto što sam proučavajući primjetio pa se iskreno nadam da se povijest neće ponovit i da analitičari nisu fulali peak godinu iako su je smanjili sa 2010-11e na 2008u, te da je svaka sličnost ponašanja i preklapanja trgovanja tada i sada puka koincidencija! [smiley] jako je teško imat mišljenje opozitno mirovinskim fondovima i mnogim eminentnim svjetskim analitičarima koji su puno stariji i iskusniji od mene no nekako mi se više ne jurcaju dionice prema prometima i tome ko što i kad kupuje nego bar malo razmislim prije kupnje vlastitom glavom! no drago mi je da nešto što sam nedavno kolegi geronimu elaborirao je u mm neko i napisao! Cantor Fitzgerald analyst Natasha Boyden said that 2008 may be the end of the line for the drybulk market – with rates falling off in 2009 and 2010 as a number of new vessels are expected to flood the market. ”The biggest factor in the slowdown of the market will be the order book,” Boyden said. ”With so many ships expected to be built, we are now seeing 2008 as the peak year.” Just a few months ago, it was widely speculated that the market could sustain itself through 2009 or 2010, but Boyden noted that new ship building has caught up with demand at a faster rate than expected. al mirovinci su anđeli čuvari, nekako nemam straha! [wink]

evo mi pajde vundera opet u čeki na atpl![tongue]

GROBEX, DEC MAJ BEJBI, DONT TAČ IT!

ATLANTSKA PLOVIDBA D.D./REDOVNA ATPL-R-A

Vlasnik računa Stanje [%] Vrsta računa
1. HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU 140.613 10,08 Osnovni račun
2. CROATIA OSIGURANJE D.D. 137.361 9,84 Osnovni račun
3. ATLANTSKA PLOVIDBA D.D. 118.972 8,53 Osnovni račun
4. LONZA VLAHO 58.551 4,20 Osnovni račun
5. USKOKOVIĆ ŽELIMIR 57.975 4,15 Osnovni račun
6. PBZ D.D. 57.879 4,15 Skrb. račun
7. JERKOVIĆ ANTE 55.142 3,95 Osnovni račun
8. VLADOVIĆ-RELJA DUŠKO 49.274 3,53 Osnovni račun
9. HPB D.D. 42.703 3,06 Skrb. račun
10. ŠMOK DAMIR 29.965 2,15 Osnovni račun
Ukupno: 53,63

pbz -8000

&


dečki ne znam kaj vi mislite, al bdi okreno u plus a suvi brodari u americi u potop! drys nakon dugo dugo ispod 70, no ne bi htio nikog plašit nit imam još želju “jeftino” dokupit, al ne sviđa mi se! [bye]

Prije ti se nije sviđao što je bdi u minusu, a brodari u Americi debelo u plusu???!!!!A joj čovječe….kaj bi ti?[bye]

ako nekog interesira prilog iz popodnevnog dnevnika mogu mu poslati mailom. nek se javi na pm. prilog je velik 3,1mb.

wunderkind:

dečki ne znam kaj vi mislite, al bdi okreno u plus a suvi brodari u americi u potop! drys nakon dugo dugo ispod 70, no ne bi htio nikog plašit nit imam još želju “jeftino” dokupit, al ne sviđa mi se! [bye]

Prije ti se nije sviđao što je bdi u minusu, a brodari u Americi debelo u plusu???!!!!A joj čovječe….kaj bi ti?[bye]

ja bi shorto sve brodove atlantske dok je market visoko! [lol]

Ako nije atpl padala dok je bio bdi u crvenom, mislim da je sada vrijeme da “brutalno” ode gore kada je napokon bdi u zelenom. Kratko sam u brodarima ali dovoljno da shvatim da kratkoročna kretanja bdi-a nemaju nikakav utjecaj na poslovanje atpl, a kamoli cijene brodara u Americi. Ali sam siguran u euforiju malih ulagača nastavi li se bdi zeleniti a onda i u “brutalan rast ove dionice. Jedino me malo brinu mirovinci [proud]

New Report

Close