Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 21.266 | 434 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
BCI (Cape index) 4270 -260 ( ovo je realnost a predviđanja kao što rekoh mačku o rep)
BPI(Panamax index)9036 -202
BSI(Supramax index) 9656 -97
Šta je realnost dnevno kretanje BDI-a?
Ovo ti je realnost,od 01.01.2013. do danas
BDI +28.18%
BPI +65.24%
BSI +28.16%
Dry-Bulk Shipping Seen by Jefferies on ‘Cusp’ of Recovery
Stronger demand for iron ore and coal shipped by sea, led by record monthly steel production in China amid slowing fleet growth, is poised to end a downturn in dry-bulk shipping, said Jefferies Group Inc.
Jefferies Group LLC, is an American global investment bank and institutional securities firm. It is the largest independent bank in the U.S.
Jefferies to Host 2013 Global Shipping Conference June 18-20 in New York
Jefferies’ Global Shipping Conference will be held in conjunction with the 26th Annual Marine Money Week event, which typically attracts more than 1,000 shipowners, corporate CEOs and CFOs, public and private equity investors and other finance and industry professionals. Participants are involved in all aspects of the shipping industry, including crude oil & refined products tankers, dry bulk carriers, containerships, container lines, gas & chemical carriers, inland barges, logistics, vessel charterers, shipbrokers and shipyards.
i taako crveno i dalje [emo_vrtimise]
To je zbog kvartalnih izvješća za koja se pretpostavlja kakva će biti. Ponovni skok tek nakon FI . Do tada [emo_palacd]
Što više brodova u floti – veći gubitak!
Šta je realnost dnevno kretanje BDI-a?
Ovo ti je realnost,od 01.01.2013. do danas
BDI +28.18%
BPI +65.24%
BSI +28.16%
Ovo je pogled na stvari iz vrlo uskog kuta, nikako ne realnost. U 2012. su vrhovi rasta BDI-a bili oko 1150, a spletom okolnosti je dno bilo početkom 2013.
Sada imamo niži vrh rasta nego 2012., koji iznosi oko 930 bodova i ti to želiš predstaviti kao veliki napredak od početka 2013.
Treba pogledati jednogodišnji graf iz kojega se vidi da nam je bolje bilo 2012.
http://www.bloomberg.com/quote/BDIY:IND
Što se tiče onog članka, bolje smislite nešto novo jer je već jednom obljavljen što se vidi iz priloženog linka. Osim toga, oni koji su se poveli tom analizom 27.3.2013. i tada kupili, puno su novaca do danas izgubili…
[emo_ljut]
http://www.poslovni.hr/forum/tema/atpl-atlantska-plovidba-dd-720?page=2633
Šta je realnost dnevno kretanje BDI-a?
Ovo ti je realnost,od 01.01.2013. do danas
BDI +28.18%
BPI +65.24%
BSI +28.16%
Na osnovu toga je dionica i skocila na 370 kn + kupovina kap.Kulasa i trebalo je 3 mjeseca da dodjemo do te realnosti, sada se ti postoci tope ko sladoled na suncu i to ne mjesecno nego dnevno, nazalost samo krv, znoj i suze na atpl-r-a.
@vranjo
Oni koji su se poveli vašom prognozom u 12.mjesecu da ‘ATPL ide na stotku’ su se najbolje proveli u ova 3 mjeseca
Kako vas nije sram da se ovdje uopće više javljate?!
@K-PAX
Nemojte osudjivat kolegu Vranju, jer vjerujem da on ne zeli nista lose- kamo srece da sam ga poslusa kad sam dokupljiva na 450 kn. Ako bdi ostane jos 2 god ovakav bit cemo sretni ako uhvatimo 100 kn po dionici
@vranjo
Oni koji su se poveli vašom prognozom u 12.mjesecu da 'ATPL ide na stotku' su se najbolje proveli u ova 3 mjeseca
Kako vas nije sram da se ovdje uopće više javljate?!
Daj link gdje sam napisao da ide na stotku. Tako se sigurno nisam izrazio, nego možda da ide prema stotki ili ispod 200. Dakle ekvivalent onome što neki napišu kao 1xx, a tu je velika razlika i teško bi prošao post da piše da ide na okruglo 100kn.
Uostalom i bilo je 195 kn 17.12 ako se ne varam, a moglo bi opet.[emo_palacd]
Domaći investitori poludjeli za dionicom ATPL-a.
Nemojte nasjedati na njihove gluposti…ruše je namjerno, kako bi pokupili
ono što im prodate u panici…..!
A vi se hvalili kako ste danas kupili.,da se niste onda malo zaletili s kupovinom?.,
Iz posta iznad, tj. članka…google prevoditelj…
Potražnja za prijevozom će biti veća od povećanja flote..vidite i sami!!!
Flota rast na 5 posto do 6 posto ove godine usred povećane proizvodnje željezne rude, proizvodnje čelika sirovina, “vjerojatno neće biti dovoljan za apsorpciju inkrementalni potražnje” rudari u drugoj polovici 2013, Jefferies rekao. Prognoza za industriju je “sve atraktivnije”, s globalnim suhe rasute-trgovine procjenjuje da će rasti za najmanje šest posto u 2013, Jefferies rekao
Iznajmljivanje troškove za svijet flota 1513 Capesizes, najveći brodovi koji se koriste za obavljanje željezne rude i ugljena, u prosjeku 7.680 dolara dnevno prošle godine u usporedbi sa 106.068 dolara u 2008, prema Baltičkom Exchange, sa sjedištem u Londonu katastarske teretnim troškova. Cijene će se povećati na 12.000 dolara ove godine, a 20.000 dolara u 2014, Jefferies rekao.