Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 334.572 | 6,828 | 47,70 | 49,00 | 3,38% |
sada smo se malo ohladili tako da vjerujem kako možemo opet gore lagano… samo opet će biti onih koji se nisu ukrcali jer im je skupo pa očekujem još kuknjave i zasipanje negativnim komentarima
http://finance.yahoo.com/quotes/DSX+DRYS+EGLE+EXM+FREE+GNK+nM+OCNF+SEA+QMAR+BHO+TRMD+ESEA+TBSI+TOPT+PRGN+GDOCF.pk+dnord.co+torm.co+gogl.ol+ceco.ol+bel.ol+jin.ol/view/v1
crvenilo ide dalje
Pa bilo je neki dan rečeno od strane stranih analitičara
Evo što kažu strani analitičari:
Diana Shipping downgraded to Underweight from Neutral at JPMorgan
http://finance.yahoo.com/news/diana-shipping-downgraded-underweight-neutral-133243669.html
Brodari su bar dvi godine jos u autu,dotle će neki i nestati, nebi zelio da to bude atlanska .Gubitak i za ovu godinu ce biti veliki i to mogu pokrpati jedino prodajom brodova.Mislim da sadašnja cijena je prevelika i nerealna.Netko ce vjerovatno tko je zadnje vrijeme kupovao pokusati usporit pad, ali pad je neminovan i bolan za dionicare.
cijena je kao da atlantska ide sutra u stecaj i ima dug veci od imovine. a to nije slucaj. dakle cije niti je nerealna niti prevelika.
pad nije neminovan jer nista u buducnosti nije neminovno osim da cemo mi koji ovdje pisemo svi biti mrtvi, a bolan je jos manje jer ako sada za 30ak lipa kupujem 1 kn kapitala, kako kupovina za recimo 20ak lipa po 1 kn kapitala moze biti bolna.
Jadroplov naručuje dva broda,ledena klasa, u Hr??? Pa jel gosn Branimir prati komentare bjeloglavih supova koji su izmilili nakon ovog strašnog pada. Pa može ih kupiti jeftino sada u AP kada krene rasprodaja. Zapravo umjesto ta dva brodića može kupiti na ZSE cijelu AP. Dobio bi pozamašnu flotu, hotele, nekretnine, kešovinu na računu i nešto malo duga.[emo_zacudjen]
A tek kad prsne ovaj baloon.
Vaš link …
Ameri se svojski trude, al kad ih Bucko nagazi letjet će perje na sve strane.
@Kormilar
Možda to i jest problem što svi naručuju novogradnje -radi toga ćemo se gušit u blatu bdi-a
Danas na PLATOU.COM vozarine za panamaxe u EVROPI 17-18.OOO usd daily
Na toj poziciji se nalazi cak 6 ice class panamaxa atlantske plovidbe.
Žitarice i danas rone – nema ni jedan članak koji objašnjava potop cijena žitarica…
Cijene željeza su se opravile – čak i vratile na dobrane razine ali količina novogradnji je tolika da capeovi ne mogu ni primirisat preko 5k dolara…
O kvaliteti atlanske ne treba trošit riječi – firma je super ali globalna situacija je koma, tankereska 500 mil. kn minusa, atlanska će ove godine sigurno fasovat 80 mil kn minusa – ako ovakve vozarine budu kroz 2013 loše nam se piše…
kineske prognore za uvoz želj.rudače:
http://www.hellenicshippingnews.com/News.aspx?ElementId=c1019f51-058a-494d-a443-ab9cdb8f5280
hina to import 770m tons of iron ore this year Wednesday, 03 April 2013 | 00:00
China’s demand for iron ore this year is expected to reach 1.14bn tons with imports accounting for 770m tons, Li Xinchuang, deputy secretary-general of the China Steel Association, said during an industry conference yesterday.
Imports have increased from 91.57m tons in 2001 to 744m in 2012, accounting for more than 70% of domestic iron ore supply, Li said.
Although the iron ore import volume will increase this year, the association reckons iron ore prices will decline this year.
In a recent research note Clarkson noted how December’s iron imports were a record 70.9m tons and January imports were also “pretty firm” at 65.5m tonnes.
“Signs of a macroeconomic improvement in China has raised the possibility of a greater iron ore import requirement driven by fundamental demand. To some extent, the ability of the seaborne market to meet any such improvement is restricted, given supply side problems, notably in India. This could be a severe limiting factor, but for the time being, the short-term outlook for Chinese demand seems brighter than it has for a while,” Clarkson wrote.
Source: Sino Ship News
Žitarice i danas rone – nema ni jedan članak koji objašnjava potop cijena žitarica…
Cijene željeza su se opravile – čak i vratile na dobrane razine ali količina novogradnji je tolika da capeovi ne mogu ni primirisat preko 5k dolara…
O kvaliteti atlanske ne treba trošit riječi – firma je super ali globalna situacija je koma, tankereska 500 mil. kn minusa, atlanska će ove godine sigurno fasovat 80 mil kn minusa – ako ovakve vozarine budu kroz 2013 loše nam se piše…
@ Craig,
prije par dana si pisao u drukčijem tonalitetu……