Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 74.725 | 1,525 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
Ma o čemu pričate razlika kupnje i prodaje je 10 kuna,a majstor s 500 komada ti čuči danas na 345,01.
E sad na 345,01 – to i nije baš stimulirajuće :(…
[/quote]
kako da ne, kupci se trgaju da kupe dionice ATPL, od otvaranja niti 1 (jedan) komad nije kupljen [emo_zloban]
[/quote]
a nije niti prodan [emo_smijeh]
To što on tu stoji, ništa ne znači i nema nikakve stvarne težine. Ako dođe na 446 kuna on će se maknuti. Već je masu puta radio korekcije i to ne za kunu nego za desetak i više kuna. Očito niti sam ne zna što bi. Jučer se spustio čak do 316 kuna. Več mjesec dana kupuje na svim mogućim razinama i nije kupio. Moš mislit koji je to igrač.
Jedina realnost je:
bid 874 kom
ask 251 kom
ovdje se ozbiljno odlučilo da se atpl -r-a vrati na fer vrijednost od 600 kn
Da se digne na 360 poklopilo bi ga u sekundi. Bez sumnje.
To što on tu stoji, ništa ne znači i nema nikakve stvarne težine. Ako dođe na 446 kuna on će se maknuti. Već je masu puta radio korekcije i to ne za kunu nego za desetak i više kuna. Očito niti sam ne zna što bi. Jučer se spustio čak do 316 kuna. Več mjesec dana kupuje na svim mogućim razinama i nije kupio. Moš mislit koji je to igrač.
Skakutat će on po bidu i na 1000 kn, samo sa 150 kom.[emo_smijeh]
Kakav bi trebao biti prvi kvartal da to krene do 600 kn. Trenutno su vozarine niske, situacija globalno nije obečavajuća barem u 2013. Ja sam dio koji sam kupovao po 240, prodao u rasponu 300 do 330 Kn.
Ja u 2013 ne očekujem up-up. Nakon izvještaja za 1 kvartal vidjet ćemo kako servisiramo dugove i koliki su gubici. To je kod ove dionice trenutno najbitnije.
Strpljivi će dočekati up-up. No i ove valove treba iskoristiti.
pjevajte vi borbene ..300-330 ce bit kupnje koliko hoces
inverter@Ë
Da,ako ovako nastave par dana ,biti će blizu navedene cijene,ako ne i niže..
11.12.2012. 22:01
Da se ne zaboravi da su Erste analitičari preporučili prodaju dionica ATPL-r-a na gore navedeni datum te isto objasnili
Ulagačima savjetuju prodaju dionica Atlantske plovidbe
Uslijedit će još jedna slabija godina za Atlantsku plovidbu i rezovi će biti intenzivniji, stoji u novoj analizi austrijske banke.
Neto prihodi iz segmenta brodarstva pali su na godišnjoj razini za 2,5 posto
Neto prihodi iz segmenta brodarstva pali su na godišnjoj razini za 2,5 posto
Analitičari Erste grupe ulagačima savjetuju prodaju dionica Altantske plovidbe. Glavni razlog snižavanja preporuke sa “držati” na “prodati” su lošija očekivanja poslovanja i zabrinutost oko trenutka kada će se oporaviti vozarine na svjetskom tržištu. “Posljednja dva tromjesečja bila su razočaravajuća i bez ikakvih naznaka zaokreta u 2013. godini. Čini se da će, umjesto stabilizacije, to biti još jedna godina pada”, pojasnio je analitičar Davor Špoljar. Nova ciljana cijena dionice Atlantske iznosi 200 kuna i za 93 kune je manja od prethodne navedene u analizi s početka lipnja. Špoljar je novu analizu napravio krajem studenoga kada je vrijednost dionice Atlantske plovidbe bila 231 kunu. Ovo je treća ovogodišnja Ersteova prognoza kretanja cijene dionice domaćeg brodara i u svakoj su predviđanja bila lošija od prethodne, a preporuke snižene.
A počeli su optimistično
Na početku 2012., Erste je investitorima bio preporučio kupnju dionice hrvatskog brodara, a ciljana cijena bila je čak 481 kunu. Početkom lipnja snizili su cijenu na 293 kune, ali i preporuku na “držati”. Koliko je sadašnja ciljana cijena za Atlantsku plovidbu niska, pokazuje i podatak da je Erste u travnju 2010. smatrao da će cijena iznositi 992 kune. No od tada se ona smanjuje s obzirom na to da su ulagači na tržištu kapitala prodavali dionice pod utjecajem konstantnog pesimizma koji se temeljio na lošim gospodarskim prilikama u Hrvatskoj i svijetu.Trenutne cijene vozarina su pod velikim pritiskom jer na svjetskom tržištu postoji velika ponuda brodova spremnih za prevoženje tereta, a usporavanje u Kini još se nije odrazilo na cijene, stoji u analizi. “Ako se pobliže pogledaju isporuke brodova u 2012., to je razlog za daljnju zabrinutost budući da je veliki dio flota probio rokove, što bi značilo da bi one mogle na odredište stići u nadolazećim kvartalima”, piše Špoljar. To objašnjava i time da je samo oko 66 posto isporuka brodova za prijevoz suhog tereta tipa Handy, 53 posto isporuka brodova Panamax i 61 posto brodova Capesize do kraja listopada “ugledalo svjetlo dana”. Altantska plovidba je u posljednjim financijskim izvještajima objavila razočaravajuće brojke u brodarskom dijelu poslovanja, dok je u turističkom dijelu poslovao znatno bolje od očekivanja Ersteovih analitičara. “Neto prihodi iz segmenta brodarstva pali su na godišnjoj razini za 2,5 posto unatoč tomu što u floti imaju tri broda za prijevoz rasutog tereta više. Turistički segment je, za razliku od toga, imao prilično pozitivne rezultate”, stoji u Špoljarovoj analizi. Ukupna prodaja u tom dijelu poslovanja Atlantske porasla je gotovo 14 posto u odnosu na lani.
‘Turizam nije dovoljan’
“Na žalost, veličina turističkog dijela poslovanja Atlanske plovidbe dovoljno je velika samo da bi podigla razinu ukupne prodaje, dok je u troškovnom dijelu uspjela pokriti manje od polovice neto gubitka brodarskog dijela poslovanja”, pojašnjava Davor Špoljar. S obzirom na to da, kako kaže, većina indikatora pokazuje da ni u 2013. neće biti rasta, smatra da će uslijediti još jedna slabija godina za Atlantsku plovidbu i da će rezovi biti intenzivniji.