ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 26.11.2024. u 06:55
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
21.266
434
49,00
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.



http://finance.yahoo.com/quotes/DRYS%2CDSX%2CEGLE%2CESEA%2CEXM%2CGNK%2CNM%2CQMAR%2CTBSI

Auuu, već 2. dan potop brodara vani! Srećom da pad vozarina nema veze s ATPL jer ona valjda vozi za vino i pršute, a ne za keš [emo_smijeh]
[/quote]

auuu, al je netko zelen od zavisti. kupite kolega ako imate m…, ako ne, nije burza ni ovaj forum za vas. orocite pa va nece toliko zivci stradavati

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

@ vranjo

Čujte tih 822 što ponavljate je prognoza Platoua na osnovi koje su baš oni i proglasili početak oporavka. Ako zbilja budu samo 822 uz scrapping kakav je dosad u ova 3 mjeseca evo vam ATPL krajem godine na 700-800. Zato dajte što brže nađite neke koji prognoziraju da će ih biti 1000 inače teško da ćemo više meziti na povoljnijim razinama od ovih. A bilo ih je, sjećam se da je.

Izgleda da lagano forumaši pokazuju nervozu.kako zadržati cijenu na ovim razinama a malo je argumenata, to je ono o čemu sam pisao ne može u 3 mjeseca nazad kad je padala 3 godine.strpite se ako sve ok bude možda se i vrati na razine gdje je bila prije 3 godine.a do tada biti će još tobogana.pozdrav


Izgleda da lagano forumaši pokazuju nervozu.kako zadržati cijenu na ovim razinama a malo je argumenata, to je ono o čemu sam pisao ne može u 3 mjeseca nazad kad je padala 3 godine.strpite se ako sve ok bude možda se i vrati na razine gdje je bila prije 3 godine.a do tada biti će još tobogana.pozdrav


Otrčao ja jutros svojih 5 km, malo je šljiva, ali sve ok, i sad mi sine da si ti onaj od 750 kom na koti 373. Nisi li to mogao malo razbiti na po 10-ak kom, nego tako bahato 750 pa se vi mislite. [emo_smijeh][emo_plazi][emo_smijeh]

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!




http://finance.yahoo.com/quotes/DRYS%2CDSX%2CEGLE%2CESEA%2CEXM%2CGNK%2CNM%2CQMAR%2CTBSI

Auuu, već 2. dan potop brodara vani! Srećom da pad vozarina nema veze s ATPL jer ona valjda vozi za vino i pršute, a ne za keš [emo_smijeh]
[/quote]

auuu, al je netko zelen od zavisti. kupite kolega ako imate m…, ako ne, nije burza ni ovaj forum za vas. orocite pa va nece toliko zivci stradavati
[/quote]

Ne brini za mene, brini se radije za sebe što si bacio jučer novce u bunar kupujući ovaj balon po čak 375 kn!!! [emo_smijeh]

moje poruke nisu poziv na kupnju ili prodaju dionica niti savjet za ulaganje

Kormilar:
Jes’ to ti Bandiću?[emo_smijeh]


koje umjetno izazivanje panike,u deset minuta od 351 nazad do 371.


Kolega što mislite zašto je pala na 351 i onda se vrnula na 370. Ajde tehničari. Zašto se gricnulo onog amatera sa 750 kom???[emo_naivan]

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!

ovaj tekst pučki rečeno :
do Uskrsa predah, pa opet rally

Rates for Panamax ships carrying grains ended their longest rally in a decade amid speculation demand temporarily declined before holidays starting at the end of this week.
Earnings for the vessels, which also carry coal, slid 0.5 percent to $9,632 a day, according to the Baltic Exchange in London today. Rates rallied every day from Feb. 6 to yesterday, the longest advance since 2003. The Baltic Dry Index, a wider measure of commodity-shipping prices, also fell, as did three of the four vessel types in the gauge.
Traders in the U.S., Europe, Latin America and elsewhere in the world break for Easter in the next several days. The rally will resume after the holidays because of rising Chinese demand for grain and soy crops, as well as port delays in Latin America, said Alex Gray, chief executive officer of Clarkson Securities Ltd., a unit of the world’s largest shipbroker.

http://www.hellenicshippingnews.com/News.aspx?ElementId=3d69551d-3349-4c68-9b51-84d3f9e9030c

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

@janlana, isto je ok trenutna cijena CIJELE FIRME u vrijednosti Imperijala a
brodovje jeftinije od onih drvenih maketa.

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!

Baš me zanima kojem je od naših drukera prekipjelo pa skinuo ovaj nalog po 368,99. Vidjet ćemo koji sad okrene ploču.

Pučki rečeno, reli se nastavlja nakon Uskrsa..auuuuuu..ništ od prodaje, samo buy i hold![emo_ooooo]


@ vranjo

Čujte tih 822 što ponavljate je prognoza Platoua na osnovi koje su baš oni i proglasili početak oporavka. Ako zbilja budu samo 822 uz scrapping kakav je dosad u ova 3 mjeseca evo vam ATPL krajem godine na 700-800. Zato dajte što brže nađite neke koji prognoziraju da će ih biti 1000 inače teško da ćemo više meziti na povoljnijim razinama od ovih. A bilo ih je, sjećam se da je.

Evo npr. BRS procjenjuje još 987 bulkera do kraja godine. Jesam li stigao na vrijeme ili je već prekasno za objavu? Vidim da raste, znači ipak će Kormilaru i Craigu biti želje ispunjene? [emo_zloban]
http://www.brs-paris.com/index.php?page=drybulk

Kažete da će biti dionica na 800 uz scrapping kakav je do sad, ali isto pitanje se može postaviti za intenzitet narudžbi novih brodova.
U prva 3 mjeseca, prema BRS-ovim podacima, već imamo 376 naručenih dry bulkera za 2014. Lijepo je popunjen orderbook za 2014., 2015., a tek je početak godine, ako se nastavi puniti kao do sad, hoćemo li imati naručenih cca 1500 brodova za 2014.?

Što se platoua tiče, meni baš ne zvuči kao da su proglasili oporavak. Evo što piše u zadnjem reportu.

“The current estimated capacity of 35 mill cgt is still more than needed in the next couple of years. We expect the overcapacity in the merchant fleet to be some 6 percent this year and in order for this excess tonnage to be absorbed, we need to see deliveries lower than our estimated capacity of 35 million cgt.”

New Report

Close