neču tvrditi ni da ide pad ni da će dalje rasti al nekako je jako puno onih koji se guraju na bidu pa mi sve nije jasno zar oni neznaju da ide pad.,dajte im javite više nekako,čini se da ne čitaju forum.,zovite Šprajca da kaže na dnevniku.,[emo_vrtimise][emo_zacudjen][emo_zacudjen]
Ima dana. Tek je utorak.
nego kad če ta korekcija više?.,pa šta je ovima na bidu.,pomagaj majko.,pa tu neznaš ko pije a ko plača al vidi de da se love ima.,[emo_dolar][emo_novac]
neču tvrditi ni da ide pad ni da će dalje rasti al nekako je jako puno onih koji se guraju na bidu pa mi sve nije jasno zar oni neznaju da ide pad.,dajte im javite više nekako,čini se da ne čitaju forum.,zovite Šprajca da kaže na dnevniku.,[emo_vrtimise][emo_zacudjen][emo_zacudjen]
Čitaju one strane analitičare koji kažu da će Panamaxi za 2 mjeseca biti profitabilni. Da sam ih barem ja čitao 2007.g. a ne naš forum.
Nitko neće propustiti ovu dionicu pa makar i pala nakon kupnje 10-30 %. Jer rasti može puno( do par tisuća kn) a pasti samo 369 kn.
koje umjetno izazivanje panike,u deset minuta od 351 nazad do 371.
Ima dana. Tek je utorak.
Kolege, pao je BDI već 12-13 posto početkom godine, a BPI i više od toga, pa sam i ja ovako kao vi sada čekao i čekao da se spusti sa 240 bar na 220 i kao bedak stalno tamo držao neke naloge, a ono umjesto atlantska ronidba bila atlantska skočidba pa tokom te korekcije još i narasla na preko 250 i na kraju ispalo da sam 70 posto dionica kupio s aska. Dobro, jest da ask nije bio 37x nego 24x, ali to su nijanse, bila su druga vremena.
koje umjetno izazivanje panike,u deset minuta od 351 nazad do 371.
A možda je to uljepšavanje za naivce?
Čitaju one strane analitičare koji kažu da će Panamaxi za 2 mjeseca biti profitabilni. Da sam ih barem ja čitao 2007.g. a ne naš forum.
Rates for Panamax vessels that typically haul cargoes of grains and coal are expected to stay at “profitable levels” for another two months, because of delays at South American ports, according to Morgan Stanley.
…
Earnings will then decline as the harvest season ends and deliveries of new ships swell the global fleet, he said.
http://www.hellenicshippingnews.com/News.aspx?ElementId=208457d1-cb02-41ab-ac5b-e2c1bf8d8a10
Dakle, kaže da će ostati profitabilni još 2 mjeseca, a poslije toga da ide kolaps i stižu 822 novogradnje. Možda se to već krenulo uračunavati današnjim padom vozarina, vidjet ćemo sutra hoće li biti negativne potvrde.
Auuu, već 2. dan potop brodara vani! Srećom da pad vozarina nema veze s ATPL jer ona valjda vozi za vino i pršute, a ne za keš [emo_smijeh]
Imam jako mali broj dionica atpl…
Što se tiče indexa vozarina znamo svi koji pratimo brodare(barem ja) na burzi evo već 10 godina da rast ide uvijek iza kineske nove god…krajem 3 mjeseca lagani zastoj…(pa ipak je narastao 50%)…a pravi rast vozarina možemo očekivati početkom 4 mjeseca…
Oni što prate brodare znaju o čemu pričam.[emo_namigusa]