ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $4894 (DOWN 88)
BPI Average of the T/C routes $9632 (DOWN 48)
BSI Average of the T/C routes $10217 (DOWN 42)
BHSI Average of the T/C routes $8082 (UP 39)

nastavi li se pad vozarina bit će opet ATPL po 2xx kn

moje pisanje nije poziv na kupnju ili prodaju dionica niti savjet za ulaganje

Baltic Dry-indeksen faller 0,4 prosent til 931 poeng mandag.

Capesize 4.894 dollar (- 1,8 prosent)
Panamax 9.632 dollar (- 0,5 prosent)
Handysize 8.082 dollar (+ 0,5 prosent)
Supramax: 10.217 dollar (- 0,4 prosent)

Bolje zaraditi malo nego izgubiti puno.

Nema panike..mora jedan dan i BDI pasti, bitan je trend koji je još uvijek uzlazni..Npr. ovaj sa 750 kom na asku cijeli dan stoji..da je htio prodavati mogao je sve iznad 365,,izgleda da je namjena druga 🙂

atpl je skidan zadnjih dana sa ask,moralo je doći do blage korekcije.netko je čekao da bdi okrene da napravi profit taking.brodari su u pozitivnom sentimentu i pitanje je samo akumulacije,jesu li se svi stigli nakrcati.

Some people get rich studying artificial intelligence. Me, I make money studying natural stupidity

Po čemu je trend uzlazni,od sada je trend silazni


Po čemu je trend uzlazni,od sada je trend silazni

Pa vani su brodari zeleni, očito vide po futuresima i sl. Vide da je danšnji pad vozarina kratkoročni a i minimalni..cca 0,5 %. Nije vrijedno spomena a dugoročni trend je up.Mali prodaju a veliki kupuju.
LP

Ljudi još nitko nije napisao onaj slogan”drhtave ručice”

puno je napredovala tako da je realno pad na 300 ,iako je i to velik porast ako se sjetimo ne tako davno da je bila oko 200

hmmm, eto u pola sata prometa koliko je bilo tokom cjelog dana.,svi vole sniženja.,


Ljudi još nitko nije napisao onaj slogan"drhtave ručice"

A di je priča kako će doći do okrupnjavanja, da veliki kupuju, mali gube jer su nestrpljivi, tajne operacije bjeloglavih supova itd.

Trenutno imamo nešto veće vozarine za panamaxe zbog sezone žetve, ali kako je rekao analitičar Morgan Stanleya, uskoro žetva završava i slijedi masovni dolazak novogradnji koji će urušiti cijenu vozarina. U cijeni se već percipira budućnosti, koja je loša. Razumijem zato one koji su krenuli u žetvu (šišanje) dobiti ostvarene na porastu atpl.

http://www.dryships.com/pages/report.asp

New Report

Close