ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Plus što tada nije bio sadašnji broj novogradnji koji pristižu i dalje a slijedi uskoro i 1. kvartal.
Zato nema mjesta euforiji. Pozdrav.

Naručeno je 1236 novogradnji ukupno i 822 stižu 2013., ta 822 broda će do kraja godine zaploviti morima i osigurati nizak BDI za 2014., a možda i dulje. Toliko povećanje flote je katastrofa širokih razmjera za cijene prijevoza i guši nadu u nekad najavljivani skori oporavak krajem 2013.

Ubrzano se povećava i broj novih narudžbi za 2014. i 2015. zbog povoljne cijene novogradnji. Ima ovdje jedan zanimljiv članak o tome od 20. ožujka.

Newbuilding activity remains high, on the back of increased enquiries from ship owners

http://www.hellenicshippingnews.com/News.aspx?ElementId=16b478f5-7dc0-40b0-a9cb-501e1d7604b7

Dakle ja ne vidim neki razlog za euforiju, dionica je podignuta od strane špekulanata koji su zaradili kojih stotinjak kn po dionici i sad je stalo. Kad se pogleda jednogodišnji graf za BDI, može se vidjeti da stalno varira između cca 600 i 1100, a sad je na 930. Još može 2-3 tjedna pomalo do 1100 ili nešto više, pa onda opet dolje na razinu 600-700.

Smiješno je gledati kako se forumaši vesele kad se sruši BDI sa 1100 na 600, pa onda tjednima raste “mic po mic” sa 600 na 900 i svaki dan imamo objave BDI-a u plusu i izljeve optimizma.
Tek ako ode znatno iznad 1100 možemo govoriti o optimizmu, a sve do tada je unutar zacrtanih smjernica koliko god razni forumaši pokušavali uvjeravati u suprotno. [emo_bijesan][emo_palacd]

http://www.bloomberg.com/quote/BDIY:IND


cxy2013
Ne budi siguran u to.Ovo je najagresivnija dionica na zagrebackoj burzi.2004.godine je narasla preko 1000% a nije bilo ni hiltona,ni lapada,ni nove zgrade ni 13 gotovo novih brodova(od 2007-2013).Ali su bile vise vozarine…

Upravo to bile su više vozarine i nije bilo ovoliko novogradnji, i nije bila ovakava globalana kriza, tako da je oporavak dug i neizvjestan.Pozdrav.

Nedavno je direktor Pero Kulas na radio dubrovniku rekao da se ocekuje izvrsna sezona u dubrovackim hotelima,da prodaja i najam stanova i poslovnih prostora ide iznad ocekivanja,da su krize u brodarstvu prilika za jeftine novogradnje,a oni jako likvidni…[emo_smijesak]



cxy2013
Ne budi siguran u to.Ovo je najagresivnija dionica na zagrebackoj burzi.2004.godine je narasla preko 1000% a nije bilo ni hiltona,ni lapada,ni nove zgrade ni 13 gotovo novih brodova(od 2007-2013).Ali su bile vise vozarine…

Upravo to bile su više vozarine i nije bilo ovoliko novogradnji, i nije bila ovakava globalana kriza, tako da je oporavak dug i neizvjestan.Pozdrav.
[/quote]

Bilo je kreditiranja za kupnju dionica[emo_smijeh][emo_smijeh]

I was early taught to work as well as play, My life has been one long, happy holiday; Full of work and full of play- I dropped the worry on the way- And God was good to me everyday.

volio bih da ti špekulanti, kako kaže g. vranjo, nastave sa svojim špekulacijama, možda se +100, pretvori u +200, a što ćeš kad svaka budhala ima svoje veselje

Već smo zaljučili da su prodali oni koje su bjeloglavi supovi isprepadali. Dakle prodaje više nema, kupnje isto nema jer nitko ne prodaje. Ovdje će se dogoditi nešto kao 1944. u Normandiji tek između 1000 i 1500 kuna. Tko to preživi odlazi u mirovinu kao narodni heroj. Ne slušajte profesionalne drukere (bjeloglave supove),
a zbog vrlo pokvarenih namjera zamolio bi moderatora da mu iskluči nickove sa formuma jer šteta je već počinjena. Netko se ovdje na račun ovakovih drukova nakrcao jeftinih dionica tako da je ova igra postala vrlo prozirna. AP vrijedi kao hotel Imperijal i tu priča završava. Vozarine su porasle ali se uporno spominje BDI koji nije usklađen sa njima. To je u raskoraku. Vani brodari luduju i samo je pitanje dana kada će se najveći špekulativni pad na ZSE ispraviti.

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!



Plus što tada nije bio sadašnji broj novogradnji koji pristižu i dalje a slijedi uskoro i 1. kvartal.
Zato nema mjesta euforiji. Pozdrav.

Naručeno je 1236 novogradnji ukupno i 822 stižu 2013., ta 822 broda će do kraja godine zaploviti morima i osigurati nizak BDI za 2014., a možda i dulje. Toliko povećanje flote je katastrofa širokih razmjera za cijene prijevoza i guši nadu u nekad najavljivani skori oporavak krajem 2013.

Ubrzano se povećava i broj novih narudžbi za 2014. i 2015. zbog povoljne cijene novogradnji. Ima ovdje jedan zanimljiv članak o tome od 20. ožujka.

Newbuilding activity remains high, on the back of increased enquiries from ship owners

http://www.hellenicshippingnews.com/News.aspx?ElementId=16b478f5-7dc0-40b0-a9cb-501e1d7604b7

Dakle ja ne vidim neki razlog za euforiju, dionica je podignuta od strane špekulanata koji su zaradili kojih stotinjak kn po dionici i sad je stalo. Kad se pogleda jednogodišnji graf za BDI, može se vidjeti da stalno varira između cca 600 i 1100, a sad je na 930. Još može 2-3 tjedna pomalo do 1100 ili nešto više, pa onda opet dolje na razinu 600-700.

Smiješno je gledati kako se forumaši vesele kad se sruši BDI sa 1100 na 600, pa onda tjednima raste "mic po mic" sa 600 na 900 i svaki dan imamo objave BDI-a u plusu i izljeve optimizma.
Tek ako ode znatno iznad 1100 možemo govoriti o optimizmu, a sve do tada je unutar zacrtanih smjernica koliko god razni forumaši pokušavali uvjeravati u suprotno. [emo_bijesan][emo_palacd]

http://www.bloomberg.com/quote/BDIY:IND
[/quote]

ok. a koliki je scrapping ?

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

…. i evo i današnjeg HS što se tiče tih famoznih novogradnji…:

In its announcement regarding its annual performance, ship owner Frontline offered some useful insight on the future prospects of both the dry bulk and tanker market segments. In the dry bulk market, there’s room for optimism as a result of an expected sharp decline of newbuilding deliveries over the next two years. “

http://www.hellenicshippingnews.com/News.aspx?ElementId=9c2a07ca-9986-4f8d-9cb2-6977d0e0bb2c

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !


Već smo zaljučili da su prodali oni koje su bjeloglavi supovi isprepadali. Dakle prodaje više nema, kupnje isto nema jer nitko ne prodaje. Ovdje će se dogoditi nešto kao 1944. u Normandiji tek između 1000 i 1500 kuna. Tko to preživi odlazi u mirovinu kao narodni heroj. Ne slušajte profesionalne drukere (bjeloglave supove),
a zbog vrlo pokvarenih namjera zamolio bi moderatora da mu iskluči nickove sa formuma jer šteta je već počinjena. Netko se ovdje na račun ovakovih drukova nakrcao jeftinih dionica tako da je ova igra postala vrlo prozirna. AP vrijedi kao hotel Imperijal i tu priča završava. Vozarine su porasle ali se uporno spominje BDI koji nije usklađen sa njima. To je u raskoraku. Vani brodari luduju i samo je pitanje dana kada će se najveći špekulativni pad na ZSE ispraviti.

Kako nema prodaje, kad ima prodavača (ali po 70% većoj cijeni).Pozdrav.


Kormilar

Padala je 3 godine sa 1000 na 200 tako da moraš biti strpljiv nemože u 3 mjeseca nazad ostalo je još 2 godine i 9 mjeseci.
Plus što tada nije bio sadašnji broj novogradnji koji pristižu i dalje a slijedi uskoro i 1. kvartal.
Zato nema mjesta euforiji. Pozdrav.

euforije će bit kad dionica ode na 1.000-1.500 onda će je svi htjeti jer su eto vozarine porasle i posluje se pozitivno, i dionica je fino rasla do tada, pa više neće gledati jel podcijenjena il ne.



Kako nema prodaje, kad ima prodavača (ali po 70% većoj cijeni).Pozdrav.
[/quote]
Da te nema trebalo bi te izmislit.[emo_smijeh][emo_smijeh][emo_smijeh]

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!

Bilo bi tu i više veselja da dio igrača nije trenutno aktivan na DLKV-u.
Ovih 60.000 kuna u prvih sat vremena i nije nešto prometa koji bi ulijevao sigurnost održavanja ove cijene.

New Report

Close