Ja mislim da je to dobro iskorišten investicijski potencijal u razdoblju pred ulazak u EU.. Nekretnine u Dubrovniku niti do sad nije bio problem prodati, ulaskom u EU, Dubrovnik kao destinacija još će više dobiti na cijeni..Ulagača će sigurno biti bilo iz same EU, Bliski istok ili Rusi..
http://business.hr/ulaganja/rusi-poludjeli-za-nekretninama-u-spanjolskoj
Jedno pitanje za knjigovođe? Ako ATPL krajem godine, kad usele u novu zgradu, proda sve poslovne prostore i stanove
a kome će ih prodati u ovoj krizi? tebi možda? [emo_smijeh]
[/quote]
Meni neće, banke su nas preduhitrile, kupile su velike prostore po astronomskim cijenama, pa u toj konkurenciji raja nema što tražiti. Vrhunska roba uvijek nađe kupca bez obzira na cijenu, lokacija, lokacija, lokacija
BCI Average of the T/C routes $5048 (DOWN 36)
BPI Average of the T/C routes $9616 (UP 99)
BSI Average of the T/C routes $10125 (UP 97)
BHSI Average of the T/C routes $7985 (UP 88)
BCI Average of the T/C routes $5048 (DOWN 36)
BPI Average of the T/C routes $9616 (UP 99)
BSI Average of the T/C routes $10125 (UP 97)
BHSI Average of the T/C routes $7985 (UP 88)
osjeća se nagovještaj skore promjene rastućeg trenda BDI-a
e, to si bacao grah pa…
ajd bar će se moć kupiti a da se ne diže cijena, kad ekipa počne panično rasprodavati 🙂
BCI Average of the T/C routes $5048 (DOWN 36)
BPI Average of the T/C routes $9616 (UP 99)
BSI Average of the T/C routes $10125 (UP 97)
BHSI Average of the T/C routes $7985 (UP 88)
osjeća se nagovještaj skore promjene rastućeg trenda BDI-a
[/quote]
neznam ja ne osječam ništa, vidim samo da raste i dalje.,.,gdje se to osjeti?,
Korekcija vani. Alaj volim ove zelene korekcije, kak je netko napisao prije par dana na forumu.[emo_namigusa]
http://finance.yahoo.com/quotes/DAC,DRYS,DSX,EGLE,ESEA,EXM,GNK,NM,Qmar
ovo se ne viđa svaki dan
http://finance.yahoo.com/quotes/NMM,NM,SB,PRGN,SBLK,SHIP,BALT,FREE,DRYS,DSX,EGLE,ESEA,EXM,GNK?
http://finance.yahoo.com/echarts?s=DRYS&t=1d#symbol=drys;range=5y;compare=;indicator=volume;charttype=area;crosshair=on;ohlcvalues=0;logscale=off;source=undefined;
drys je pao u zadnjih 5-6 godina sa 110 na 2 i nešto (više od 50 puta),
Atlanska u ustom razdoblju je pala sa 3000 i nešto na 300 i nešto(10 puta).
Očigledno je da Atlanska malo previše žuri, tako da bi drys morao biti 500 % veći(oko 11 a ne oko 2) da budu na istim razinama pada, što znači da je malo požurila u odnosu na drys.
P.S.
Čista matematika.Pozdrav.
Are Shipping Stocks In Troubled Waters?
By Jacob Wolinsky – March 18, 2013| Tickers: DB, DSX, MATX, NMM| 0 Comments
Almost nothing has gone right for investors in the shipping sector. With international freight rates continuing to trend low, operators are finding it difficult to cover their expenses.As a result, losses are mounting.
http://finance.yahoo.com/echarts?s=DRYS&t=1d#symbol=drys;range=5y;compare=;indicator=volume;charttype=area;crosshair=on;ohlcvalues=0;logscale=off;source=undefined;
drys je pao u zadnjih 5-6 godina sa 110 na 2 i nešto (više od 50 puta),
Atlanska u ustom razdoblju je pala sa 3000 i nešto na 300 i nešto(10 puta).
Očigledno je da Atlanska malo previše žuri, tako da bi drys morao biti 500 % veći(oko 11 a ne oko 2) da budu na istim razinama pada, što znači da je malo požurila u odnosu na drys.
P.S.
Čista matematika.Pozdrav.
ma OK, razumijemo mi tebe, samo ti se trudi možda nekog i uvjeriš da su to identične kompanije, sa vrijednošću, kreditima, zadržanom dobiti…. 🙂