Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
Vaš link …
Evo malo zdrave ekološke papice za bjeloglave supove. Ameri se ne šale, naši su ih pratili u padu i debelo se trsili da budemo još barem 10x gori a sad se ponašaju ko iznevjerene frajlice.
slazem se, lupati brojeve i cijene bez ikakvog novog podatka iuli uvida, nije postanje nego spemanje. daj neki podatak kao npr ovaj post prije mog pa onda izrazi misljenje. ako hocemo nesto profitirati od oviog foruma, onda standardi se moraju uvesti i ove djecje vrtic price tipa lete, grabi, tutnji itd sto vise suzbijati
Ovdje se čeka I kvartal 2013.Samo da ostane na ovoj cijeni i onda možda otvoren put za dalje u slučaju povoljnoga izvješća.Pozdrav.
P.S.
Što kažu Erste analitićari.He,he.
“U slučaju povoljnog izvješća”, pa to je kolega nemoguće u zadanim okolnostima, no ovdje se kupuje ili prodaje budućnost. Dakle, oni što vjeruju da će krajem godine vozarina za panamax biti 15000 dolara kupuju, dok oni što vjeruju da će vozarine ponovo na 5000 prodaju. Naravno, ima i onih što prodaju jer znaju da će FI biti loše i vjeruju u ponovni pad na 200 kuna po dionici.
makalu
Ovdje treba biti strpljiv i pričekati 2 godine onda možda budu i drugačiji pokazatelji.hoće li netko prodati i zaraditi na rastu koji je bio od 200 do malo manje od 300 to svatko za sebe odlučiva.
P.S.
Nakon prvog tromjesječja biti će jasnija situacija samo da ne bude velik minus. Pozdrav.
makalu
Ovdje treba biti strpljiv i pričekati 2 godine onda možda budu i drugačiji pokazatelji.hoće li netko prodati i zaraditi na rastu koji je bio od 200 do malo manje od 300 to svatko za sebe odlučiva.
P.S.
Nakon prvog tromjesječja biti će jasnija situacija samo da ne bude velik minus. Pozdrav.
Dsx ugovorio Cape za 14.000$ na 2 godine. Ugovori su sve bolji za vlasnike
evo i teksta koga interesira :
Diana Shipping Inc. (DSX), a global shipping company specializing in the ownership and operation of dry bulk vessels, yesterday announced that it has entered into a time charter contract with Cargill International S.A., Geneva, through a separate wholly-owned subsidiary, for one of its Capesize dry bulk carriers, the m/v Semirio. The gross charter rate is US$14,000 per day, minus a 4.75% commission paid to third parties, for a period of minimum twenty-two (22) months to maximum twenty-seven (27) months. The charter is expected to commence on March 21, 2013.
http://www.hellenicshippingnews.com/News.aspx?ElementId=62d11d92-3e3b-4d82-adba-42dfd4d0fe01
a evo i malo prognoze DB-a do 2018. za kineze :
China’s iron ore imports may reach one billion tonnes over the next couple of years and are anticipated to represent a peak; imports are in fact projected to subsequently fall by around 40% by 2030, according to Deutsche Bank (DB).
China’s iron ore import growth is expected to continue until 2018, assisted by the withdrawal of marginal domestic Chinese iron ore production over the next several years.
Beyond 2018, the combination of a peak in overall steel consumption and the growth in EAF capacity as setting the stage for a secular contraction in seaborne iron ore requirements, forecasts DB.
Source: Sino Ship News
http://www.hellenicshippingnews.com/News.aspx?ElementId=6099418e-8baf-4f7c-b945-fe7e892a5705
Kako je ATPL pala sa 3800 kn na 200 kn u periodu od 5 godina, tako je vrlo vjerojatno da će se u sličnom vremenskom periodu i vratiti na slične razine. Možda ne baš do 3800 kn, ali više od 2000 kn zasigurno da….samo strpljenja…
A moguća su i znatno pozitivnija iznenađenja od ovih napisanih….
a evo i malo prognoze DB-a do 2018. za kineze :
China's iron ore imports may reach one billion tonnes over the next couple of years and are anticipated to represent a peak; imports are in fact projected to subsequently fall by around 40% by 2030, according to Deutsche Bank (DB).
Bilo bi dobro da što više kompanija ovo shvati ozbiljno, mislim da je baš zbog toga Deutsche Bank s tim sada i izašla. Poanta je u tome što kažu da će rast prestati 2018 a ne 2030 kako se prije mislilo. Njemačke banke imaju jako puno investicija u dry bulk koje su debelo u crvenom ali odustaju od ovrha da ne bi dodatno kvarile tržište a i ne boje se posebno za te kredite jer očekuju oporavak. I naravno nije im stalo da taj oporavak ugrozi poplava novogradnji sljedećih godina. A onaj tko očekuje opadanje potražnje od 2018 sigurno će pet puta promisliti prije nego danas naruči novi capesize.
Lagano se kreće.Pozdrav.
Ulagači su postali oprezni, što se čeka I kvartal.Pozdrav.
P.S.
Proće i I kvartal nije to bauk, puno pozdrava.