Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
decki i cure stvar je jasna , zona 280-300 kn je prekretnica (osim ako nije) ja sam vani dok se stvar ne razvije..ako se razvije bit ce posla gore do zone 500-600 kn ,zelim svima puno profita [emo_palacg]
Bravo kolega, oprez je majka mudrosti. Samo ja još nisam vidio ziheraša koji se obogatio na burzi. Uglavnom su im usta zamašćena od pustih bureka što su ih pojeli. Ja sam eto, počeo već sa potrošnjom buduće zarade na AP. Žena mi veli u jednom dućanu: Daj stara škrtico kupi mi onu stvar tamo, i sad da nije bilo mlade zgodne prodavačice ja bi taj problem lako riješio, al da ne ispadnem šonja ja promislim, dobro ovo ide u RDG mog portfelja. Dođem doma malo povećam ulaz i to je to. Al da sam ovo zapamtio ženi bogme jesam.[emo_bijesan][emo_cool]
Ovdje treba biti strpljiv, nitko nije naivan da će planuti cijena, I kvartal 2013 je uskoro ako ne bi bio velik minus to bi bilo poticajno, treba se samo strpiti do 2015, i možda bude sasvim druga priča.Pozdrav.
P.S.
Znam da će sada mnogi napisati daleko je 2015 i koliki će dotle biti minus.
Dok je nafta bila 120-130 dolara prije par godina, stručnjaci su prognozirali da ide na 500 dolara. Ja sam rekao prijateljima da ide samo do 150 i tako je i bilo. Nakon toga znamo, pala je na ispod 30.
I vi sad vjerujete nekim analitičarima da će vozarine biti isplative tek 2015 ili još kasnije. Oni koji kupuju u Americi brodare u milijunskim iznosima ne misle tako.[emo_palacg]
a bila je nafta 2009 40-50 $ a vozarine iste
sad zamisli koliko je to teško brodarima s današnjom cijenom nafte
brodari pothitno moraju ugraditi jedro na pramcu , je to malo košta, al navodno se uštedi 20-30 % . već to postoji
ffffff – da je tome tako već bi mnogi brodovi plovili na jedra.
Ne uštedi se ni približno toliko, nego oko 5% i to samo na vjetrovitim rutama i u slučaju povoljnog vjetra – dakle vrlo ograničena iskoristivost.
Skysails je trenutno u popriličnim problemima, a cijeloj ideji je definitivno odmogla činjenica da su prvi sustav ugradili na brod od Beluge – nekoć jakog igrača sa flotom od 50ak brodova koji je pred 2 g nestao sa scene
Što je ovo (?) ni vamo ni tamo. Beživotna letargija.
Što je ovo (?) ni vamo ni tamo. Beživotna letargija.
dionica raste dok netko iskazuje interes za nju. inače, po defaultu pada. činjenica je da nije jako puno interesa iskazano. što je manji promet, veća je gravitacija.
decki i cure stvar je jasna , zona 280-300 kn je prekretnica (osim ako nije) ja sam vani dok se stvar ne razvije..ako se razvije bit ce posla gore do zone 500-600 kn ,zelim svima puno profita [emo_palacg]
Fala frende…bio je to dug kanal dole …možda je vrijeme da krenemo u novi ..onaj do 500-600 ..vjetrovi su počeli bolje puhati :-))
@Jethro
Ja bi prije rekao da se čeka 14:30 da se vidi trend BDI-a…
decki i cure stvar je jasna , zona 280-300 kn je prekretnica (osim ako nije) ja sam vani dok se stvar ne razvije..ako se razvije bit ce posla gore do zone 500-600 kn ,zelim svima puno profita [emo_palacg]
Fala frende…bio je to dug kanal dole …možda je vrijeme da krenemo u novi ..onaj do 500-600 ..vjetrovi su počeli bolje puhati :-))
[/quote]
Možda 500-600, a možda i 800, 2015 nije daleko.Pozdrav.
P.S.
Samo da u I kvartalu 2013 ne bude veliki minus.
Ima istresanja po ljevici, ali se ona ipak malo-pomalo opet nadopuni i oporavi. Interesa ima, mada ne onako agresivnog kao proteklih dana.
Prošli tjedan se krcao PBZ za 7.200 komada. Tako su se krcali i na Ledu, pa malo stali (nekoliko dana), a onda kad se ask podebljao nastavili. Mogla bi takva politika i ovdje zaigrati. Nikad se ne zna. Vidjet ćemo.