Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
Gledam danas prodaju od 300 do 400 kn dvjesto komada!!!!
[emo_palacg]
Gledam danas prodaju od 300 do 400 kn dvjesto komada!!!!
kao da si prvi put na burzi, dobro znaš da čim prijeđe 300 kn dolazit će nove i nove tisuće dionica na prodaju [emo_palacd]
Na sreću nije baš vjerojatno da vozarine još barem pola godine prestanu stvarati gubitke. Što su sada vozarine niže, to će jači biti oporavak jer će biti više skrepinga. Malo matematike: prošle godine je uništeno blizu 35 milja tona. Trenutno bi moglo biti zrelo preko 100 milja tona. Koliko će ih od toga zaista i otići u skreping, ovisi samo o stanju vozarina. Očekuje se da će to biti opet nekih 30-35. Ali ako vozarine budu niže od očekivanih i to recimo potraje do kraja godine, bit će više, možda i 50. A s druge strane ako brodovi počnu već za mjesec dana donositi profit, možda na kraju bude uništeno samo 15. Razlika između 50 i 15 milja je 5% flote. A tih 5% veća flota mogla bi značiti nekih 10.000 dolara niže vozarine kad dođe oporavak. Tih 10.000 dolara po brodu po danu = 220 kuna prihoda po dionici. Tako da prevelik rast vozarina baš i ne bi bio neka super vijest osim za one koji ionako misle prodati prije ljeta.
Bez euforije jer brodovi prevoze gubitke i da bi se poslovalo na pozitivnoj nuli
trebale bi biti gotovo duplo veće.
Pametnije je razmišljati o tome koliki gubitak može dugoročno trpiti ATPL popmorstvo,a da se ne ugrozisamoposlovanje.
Dugoročne obveze su cca 1,5 mlrd kuna.I kada bi se ostvarivao gubitak u visini
kamata za te dugoročne obveze tj.cca 60 mil kn novćani tok bi bio pozitivan s obzirom na amottizaciju od cca 35 mil kn kvartalno ili 140 mil kn godišnje.
ATPL će opstati sa cjelokupnom flotom čak i uz ovako očajne vozarine.I to je bitno.
Za brodare je u ovom trenu aktualnije pitanje:Tko će opstati,a ne tko će zaraditi.A opstati će oni koji su likvidni i pokrivaju svoje obveze.A sadašnja
ATPL je u daleko povoljnijoj situaciji od one iz 2005 godine.Sada su bilančno
puno stabilniji.
Za dugoroćne investitore izuzetno dobra prilkika,med i mlijeko u potocima.
ja isto više virujem upravi nego ovim drukerima?
ako su oni rekli da ne očekuju ništa bolje poslovanje nego lani
onda je ” to to”
a možda su i ulipšali
ja isto vjerujem upravi, ali što je sa drukerima koji su preko raznih intenetskih foruma i blogova pozivali na prodaje brodara.
razmišljate li o tužbama zbog takovih?
ma te tuzbe su dičja posla ,nema tu kruva
lopina@ vrati se ljepo na temu BRIN i tamo objasnjavaj investitorima NAV-med i mlijeko ,ostavi se brodara ..
nije baš vjerojatno da vozarine još barem pola godine prestanu stvarati gubitke.
ovo ne zvuči nimalo dobro…
To ne bi zvučalo dobro da je cijena dionice ATPL na 1000 kn. Ali s obzirom da je cijena ispod 300 kn, onda to nije nikakav problem i već je ugrađeno u cijenu.
a i na 200 kn bio ugrađeno u cijenu? ovdje je po drukerima sve loše ugrađeno u cijenu i sve loše je opravdanje za rast!?! što gore poslovanje i veći gubici to više treba rasti? smiješno
arno@ ne bit nervozan..ljepo mlatni po asku a mi cemo ti rado prodati ,pa cekaj pozitivno poslovanje [emo_plazi]