Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
@BearG
Po meni logicno. Prijevoznici nafte su u vrlo losoj situaciji. Sjeverna Amarika koja je najveci uvoznik nafte sve vise smanjuje uvoz. Do 2020 godine vjerojatno nece uopce trebati uvoznu naftu.
danas mi je uživancija gledat brodare ….
@BearG
Po meni logicno. Prijevoznici nafte su u vrlo losoj situaciji. Sjeverna Amarika koja je najveci uvoznik nafte sve vise smanjuje uvoz. Do 2020 godine vjerojatno nece uopce trebati uvoznu naftu.
Obrnuto kolega…uz dužno poštovanje…ako iti malo pratite tržište znat ćete da su tankeri na debelo većoj cijeni što se vozarina tiče i rastu brže….[emo_smijesak]
Dionica je počela divljati. Nisu tu samo brodarine u pitanju. Ima tu još faktora za ulazni stimulans.
….i prodaja se proslavila
Vidjet ćemo još sutra što će biti, a onda ćemo donositi odluke o tome koliko je zarade dosta.
….i prodaja se proslavila
nema na čemu. i drugi put.
Prosječna veća od jučerašnje prosječne za 4,4 posto. Još sutra bar pola toga i to je to.
Obrnuto kolega…uz dužno poštovanje…ako iti malo pratite tržište znat ćete da su tankeri na debelo većoj cijeni što se vozarina tiče i rastu brže….[emo_smijesak]
Nisam pratitelj ovog sektora. Ali mi izgleda logicno da ce cijena tankerskog prijevoza biti pod pritiskom, ako najveci kupac korisiti sve manje tankera.
Koji su razlozi rasta potraznje za tankerima?