Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
Da, breakeven je 2012 bio oko 15k. Samo što to neće biti tako skoro tj. ne još ove godine, ja pretpostavljam polovicom sljedeće, iako tko bi ga znao. Zanimljivo je kretanje prosječnih vozarina ATPL po njihovim rev FI
[/quote]
ovo nema veze.. to je nekakav prosjecni breakeven u sektoru.
treba znati tocan breakeven za konkretan brod.
sve ovisno o cijeni broda, tonaži, kad je kupljen (da li u balonu ili ne) , sto je najvaznije nacin financiranja (otplacen ili opterecen kreditima), da li u breakeven ulazi cijena goriva ili ne, koliko dana godisnje mu se vrte propeleri, itd. itd.
da ne spominjem amortizaciju broda, nije dovoljno samo biti na nuli.
za brodove ATPL sigurno ovih spomenutih 15k nije dovoljno..
priznajem malo sam pretjerao s onih gore spomenutih puta 4 na sadasnju cijenu vozarina, htio sam malo karikirati…
ali puta 3 je minimum.
tj. sve ispod 20k-25k (opet kazem ovisi za koji brod) nije dobro.
a tih puta tri ce biti znas kad? 🙂 🙂 🙂
priznajem malo sam pretjerao s onih gore spomenutih puta 4 na sadasnju cijenu vozarina, htio sam malo karikirati…
ali puta 3 je minimum.
tj. sve ispod 20k-25k (opet kazem ovisi za koji brod) nije dobro.
a tih puta tri ce biti znas kad? 🙂 🙂 🙂
Prestanite manipulirati i navlačiti ljude.
Evo što kažu kompetentni ljudi koliko je potrebno za plus. ATPL ima vrlo mladu flotu i njen breakeven može biti samo manji
Panamax ships need to return $12,900 daily to break even and cover operating and finance costs, excluding fuel, according to Pareto Securities AS, an Oslo investment bank
Joj ljudi šta vi mudrujete s tim breakevenom. Pa zbrojite rashode brodarstva u 2012., poslovne i financijske, podijelite s 350 dana godišnje i brojem brodova koji su vozili pa ćete dobiti koliki je otprilike bio breakeven.
Vidjet ćemo što će se tamo zaključiti i odlučiti.
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/fDyInY1P75cDqAJt1z3zdg==.pdf
Shipping Rate Projected to Nearly Triple by 2015 as Fleet Growth Begins to Slow
http://finance.yahoo.com/news/shipping-rate-projected-nearly-triple-132000032.html
ovo mi je posebno interesantno:
RS Platou Markets predicts shipping rates for Capesize vessels will average $11,000 a day in 2013, $19,000 a day in 2014, before nearly tripling to $30,000 by 2015.
Cijeli dan promet 25 komada?!?! [emo_zacudjen]
Da li je ikad u povijesti zabilježen takav rast Panamaxa, cca 10 dana cca 2000 bodova?
Gotovo sam siguran da je 2007. bilo i dnevno takvog rasta
Evo da ne zavlada euforija…
“Asian banks are in a difficult situation,” Nieswandt said. “They want to support their domestic shipyard business, and you see this tremendous amount of money they have committed to new projects in 2012. This will again lift the more promising equation between supply and demand farther out into the future, and therefore we tend to become more skeptical about the recovery in 2014.”