Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,36 | 15.420 | 364 | 42,30 | 44,50 | -0,47% |
ide ovo fino:
pnmx : 7253 +141
sprmx : 7494 +118
daleko je to još od profitabilnoe dnevne vozarine
Nije to Jadran od ATPL.Hvala Bogu.Samo su taj naziv broda uzeli, nadam se,
da nemaju nikakve veze s nezakonitim poslovima…
@miami
Da su barem svi savjesni ko Vi, baš me zanima koliko bi ovdje korisnika na forumu atpl-r-a digli ruku za šverc oružjem ako bi se s tim ostvarilo 500 mil. $ profita he,he….[emo_novac][emo_novac][emo_novac][emo_novac][emo_novac]
daleko je to još od profitabilnoe dnevne vozarine
[/quote]
Za to je potrebno “samo” udvo- ili utrostručenje sadašnjih vozarina. Sitnica. Pogotovo kad na tržište i dalje pritječe cijela lavina novih brodova, a flota je u prosjeku mlada tako da ne postoji prijeka potreba za masovnim odlaskom na rezalište.
a taj index i vozarine su bitne, al opet gdje je točno ta granica???
onda ispada da unatrag mjesec i pol za koliko je narasla vozarina od cca 1.200-1.400 $ ovako nabzaka za ATPL ispada
1.200$ povećanje vozarine x17 brodova x cca 350 dana ispada da je povećanje od 7 mil$ ili odoka + 40 mil kn!! u ovo kratko vrijeme,,, a možeš mislit da je tako
Hm a što točno želiš reći, da se vozarine zapravo ne kreću u rasponu 5500-7000 dolara nego valjda 55-70, a nule da dodaju da bi ispali face? Pa super im je onda uspjelo prije par godina natući onu dobit kad smo ih provalili da su zapravo plovili za max 600 dolara po danu.
danas:
pnmx +134 7112
suprx +113 7376
koliko još trebaju narasti da ATPL prestane voziti s gubicima???
koliko još trebaju narasti da ATPL prestane voziti s gubicima???
[/quote]
a jos jedno….. puta 4. do penzije ce narast 🙂
[/quote]
Bit će dosta i x 2, mislim za cijenu dionice x 3
[/quote]
Da, breakeven je 2012 bio oko 15k. Samo što to neće biti tako skoro tj. ne još ove godine, ja pretpostavljam polovicom sljedeće, iako tko bi ga znao. Zanimljivo je kretanje prosječnih vozarina ATPL po njihovim rev FI
2008 35,5k
2009 13,5
2010 19,5
2011 16,5
a 2012 izgleda negdje oko 10-11k. ako 2013 bude imalo više od toga, bit će dobro, pogotovo nakon ovakvog početka godine.
znači ova godina opet će biti gubitak, a 2014. samo nebo zna što će biti
znači ova godina opet će biti gubitak, a 2014. samo nebo zna što će biti
Pa da, ja ti predlažem da se riješiš svih dionica brodara ako ih imaš i pričekaš da vozarine budu bar 25-30k pa onda polako kupuješ, sve ovo prije ti je na klimavim nogama i pitanje je tko će od njih preživjeti.