Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
Sama vrijednost nekretnina premašuje trenutnu vrijednost firme.
Istina, ipak i kratki i dugi dug prema bankama iznosi 4,5 puta vrijednosti firme(mcap)
Istina, ipak i kratki i dugi dug prema bankama iznosi 4,5 puta vrijednosti firme(mcap)
[/quote]
Što im je HPB po nalogu davao kredite?[emo_smijeh][emo_smijeh][emo_smijeh]
U poslovnom svijetu važno je dobiti kredit po povoljnim uvjetima, a kasnije je to problem onog tko je dao kredit, tako je primjerice HAAB popušio lijepu lovu sa Štrokom u Dubrovniku. Tko im je kriv što su mu dali lovu.
Kod ATPL je druga priča, oni imaju know how za core business, i imaju nešto keša na računu, što u današnje vrijeme nije zanemarivo, osim toga mogu prodati nebrodarski dio businessa (agencije, hotele, zgrade) i preživjeti još min. 5 godina bez diranja u temeljnu supstancu (brodove). Znači, oni što sad kupuju drže da će ATPL dočekati novu konjukturu i ubirati plodove pomlađivanja flote, dok oni što prodaju očito misle da će firma bankrotirati, jer na drugi način ne mogu tumačiti prodaju na ovim razinama. Tko je u pravu pokazati će vrijeme.
http://www.dryships.com/pages/report.asp
Ovo je problem, ali zato se treba strpiti 2 godine.Pozdrav.
U poslovnom svijetu važno je dobiti kredit po povoljnim uvjetima, a kasnije je to problem onog tko je dao kredit, tako je primjerice HAAB popušio lijepu lovu sa Štrokom u Dubrovniku. Tko im je kriv što su mu dali lovu.
Kod ATPL je druga priča, oni imaju know how za core business, i imaju nešto keša na računu, što u današnje vrijeme nije zanemarivo, osim toga mogu prodati nebrodarski dio businessa (agencije, hotele, zgrade) i preživjeti još min. 5 godina bez diranja u temeljnu supstancu (brodove). Znači, oni što sad kupuju drže da će ATPL dočekati novu konjukturu i ubirati plodove pomlađivanja flote, dok oni što prodaju očito misle da će firma bankrotirati, jer na drugi način ne mogu tumačiti prodaju na ovim razinama. Tko je u pravu pokazati će vrijeme.
odlican svod problema, kolga makalu. ako atlantska bankrotira, onda dionica ne vrijedi 250, nego 2,5 kn ako i toliko. ako aatlantska prebrodi ove vozarine, onda vrijedi ne 250 nego 2500. brze zarade i udi izadi tu nema, samo strpčkenja i puno hrabrosti.
Znači, oni što sad kupuju drže da će ATPL dočekati novu konjukturu i ubirati plodove pomlađivanja flote, dok oni što prodaju očito misle da će firma bankrotirati, jer na drugi način ne mogu tumačiti prodaju na ovim razinama. Tko je u pravu pokazati će vrijeme.
odlican svod problema, kolga makalu. ako atlantska bankrotira, onda dionica ne vrijedi 250, nego 2,5 kn ako i toliko. ako aatlantska prebrodi ove vozarine, onda vrijedi ne 250 nego 2500. brze zarade i udi izadi tu nema, samo strpčkenja i puno hrabrosti.
[/quote]
ne znam, ja ne vjerujem da postoji itko na ZSE tko zaista misli da bi ova firma mogla bankrotirati. neki izlaze jer se nadaju kupiti 10-20% jeftinije poslije nekog od sljedećih FI a drugi jer misle da mogu negdje drugdje prvo zaraditi kakvih 20 ili 50 ili 100% pa se vratiti ovamo na istim ili sličnim razinama s povećanim kapitalom. ti valjda vjeruju u efekte koje će na hrvatske firme imati radikalne reforme kao što je gigantskih 3% smanjenja plaća u državnim službama [emo_novac]
Istina, ipak i kratki i dugi dug prema bankama iznosi 4,5 puta vrijednosti firme(mcap)
[/quote]
onda spomeni i da zadržana dobit iznosi 3x mcap
Nije upitno da atpl nece bankrotirati ali glupo se zaglavit jos dvi godine u njoj kako je gore kolega rekao dok neki sektori rastu ili ce dosta rasti kroz taj period.Ovdje problem ako vecina investitora pozeli vani zbog problema kojeg smo naveli dionica moze pasti i na 150 kn da ne govorim i više.Brodari nisu in u jednom duzem periodu dok i vecina gradjevinara nikad nece biti in vec ih ceka sudbina dlkv a neki ce pobrat maslo.Brodarski sektor je duzi period mrtav koliko god se nekom to ne sviđa i nije pametno u njega ulaziti.Mislim da ce sve vise dolazit do izrazaja sektori, a ne ko u neka vrimena kad raste onda sve raste bez obzira šta je.
to sto ste rekli o sektorskom rastu, to je jako dobro opazanje i to potpisujem. sto se tice horizonta ulaganja, sto duzi horizont, to sigurnija dobit. daleko od toga da treba sva jaja staviti u istu kosaru, ali nesto novca “ukiseliti” i u brodarstvu, mislim da je valjana odluka. ne valja zaboraviti da je nas hvaljeni i mrzeni bakic unatrag 3 godine pricao o turiastickom sektoru to sto prica i danas, ali tada kad je kupovao po 50 ili 60 kn, su mu se smijali, a sada ti isti kupuju od njega po 150. trebalo je prije tri godine imati oci i m.da za turiste, treba sada imati oci i m.da za brodare
Nije upitno da atpl nece bankrotirati ali glupo se zaglavit jos dvi godine u njoj kako je gore kolega rekao dok neki sektori rastu ili ce dosta rasti kroz taj period.Ovdje problem ako vecina investitora pozeli vani zbog problema kojeg smo naveli dionica moze pasti i na 150 kn da ne govorim i više.Brodari nisu in u jednom duzem periodu dok i vecina gradjevinara nikad nece biti in vec ih ceka sudbina dlkv a neki ce pobrat maslo.Brodarski sektor je duzi period mrtav koliko god se nekom to ne sviđa i nije pametno u njega ulaziti.Mislim da ce sve vise dolazit do izrazaja sektori, a ne ko u neka vrimena kad raste onda sve raste bez obzira šta je.
ako budu svi ostali rasli, onda će i brodari, i to jako. prvi val jakog rasta očekujem zbog EU efekta, (naravno, to nema nikakve veze sa atpl , ali to ti je burza)tako je to. a jedan kolega je rekao da se trebamo strpit još cca 2 godine , mislim da će to biti i prije.burza uvijek prva odradi rast.
ako budu svi ostali rasli, onda će i brodari, i to jako. prvi val jakog rasta očekujem zbog EU efekta
Hm vidjet ćemo jer situacija je iz mjeseca u mjesec sve gora
http://www.jutarnji.hr/tri-cetvrtine-hrvata-nema-za-osnovne-zivotne-potrebe&ndash%3Bsokantni-rezultati-istrazivanja-gfk/1086438/