ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 19.09.2024. u 21:26
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
48,60
535
11
48,70
49,40
0,21%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Kinezi mogu voziti za vlastite potrebe besplatno ako tako žele!
Samo ne znam što će time postići?
Ipak je US i pogotov Njemački kapital od preko 100 milijardi eura u brodarima pa je očekivati uskoro i odgovor zapada.
A Kina bez obzira na opseg trgovine može se lako naći u izolaciji ako zapad tako odluči. Stoga vjerujem kako je ovo stanje neodrživo.

http://www.dryships.com/pages/report.asp

Hoće li ovako cijelu 2013.Pozdrav.


http://www.dryships.com/pages/report.asp

Hoće li ovako cijelu 2013.Pozdrav.


Cijena željeza je u par mjeseci narasla gotovo 100%, a prodavači još dižu cijene. Kupci (kineske željezare) nisu željeli plaćati 160$/dmt, pa jučer i prekjučer nije bilo potražnje za brodovima. Ali izgleda da su ipak popustili jer su zalihe željeza najniže od početka 2010.
http://www.hellenicshippingnews.com/News.aspx?ElementId=6943c517-c249-490e-9310-8d02c1f8477f
Uglavnom, rekao bih da od danas vozarine kreću prema gore, i da neće stati neko vrijeme.

@toplaov5
U jednom od postva sam pisao o zatvaranju indijskih rudnika Fe – to je rezultiralo povećanjem cijene Fe + rastuća potražnja..
Kreće uvoz FE iz Australije i Brazila – sad kako će se to odrazit na bdi budemo vidjeli.


Uglavnom, rekao bih da od danas vozarine kreću prema gore, i da neće stati neko vrijeme.

nebitno da li će ići prema gore, bitno je jedino kad će konačno prijeći granicu (i zadržati se iznad nje) s kojom će brodari moći voziti bez gubitaka, a ovo tješenje s rastom vozarina koji i dalje nosi gubitke brodarima je – smiješno

a ljudi moji prvi kvartal se bliži kraju , a vozarine nikad niže

[b]#Samo mi nemoj pokazivati krivulje!” jer je obolila od celebralne divergencije[/b]


nebitno da li će ići prema gore, bitno je jedino kad će konačno prijeći granicu (i zadržati se iznad nje) s kojom će brodari moći voziti bez gubitaka, a ovo tješenje s rastom vozarina koji i dalje nosi gubitke brodarima je – smiješno

Pa kako će vozarine doći do razine pri kojima se vozi bez gubitaka ako neće rasti? Ja govorim o globalnom povećanju potražnje za željeznom rudom što dovodi do povećanja pomorskog transporta odnosno održivog rasta vozarina na neke više razine.
Kad vozarine stabino pređu breakeven neće više biti ATPL po 240 kn u to budi siguran.


@toplaov5
U jednom od postva sam pisao o zatvaranju indijskih rudnika Fe – to je rezultiralo povećanjem cijene Fe + rastuća potražnja..
Kreće uvoz FE iz Australije i Brazila – sad kako će se to odrazit na bdi budemo vidjeli.

Logično je očekivati rast vozarina, ipak treba malo više vremena da se željezo u Kinu dopremi iz Brazila nego iz Indije. Mislim, nije to jedino što utječe na vozarine, ali i druge vijesti su uglavnom pozitivne.

Ovdje se netko vrijedno, konstantno i pametno trpa i moglo bi se lako dogoditi da jednog dana osvane naslov u poslovnom, Atlantska plovidba dobila većinskog vlasnika a da to ne bude nitko od sadašnje vodeće garniture. Istovremeno bjeloglavi supovi stalno puštaju maglu i skreću pažnju sa glavnog kolosijeka. Sama vrijednost nekretnina premašuje trenutnu vrijednost firme. Dakle sa 50% firme plus jedna dionica možete delati kaj vas volja, a to je prava sića. Istovremeno brodovlje dobivate za nula kuna!!!

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!

ovdje su uteg brodarine, i minus firme ovu godinu i 2013 koji se očekiva ali tko se strpi 2 godine može biti druga situacija.

ovdje su uteg brodarine, i minus firme ovu godinu i 2013 koji se očekiva ali tko se strpi 2 godine može biti druga situacija.

dobro zbori kormilar. a udruga dioničara atpl? svi lijepo da se udružimo i imamo 3/4? veto na prodaju dionica udruge i sl. ffloat je povelik. mudra glava na čelu bi bila plodonosna…

New Report

Close