ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 19.09.2024. u 16:23
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
48,60
535
11
48,70
49,40
0,21%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


ljudi moji pa ovo je prva, ponavljam prva godina da atlantska posluje s gubitko , a vi je vec zakapate. a gdjrsu sve one godine dok je poslovala s dobiti. i tada i sad to je ista kompanija koja prolazi kroz NAJGORE razdoblje u povijesti svjetskog brodoprijevozništva. pa nece valja najgore razdoblje trajati zauvijek.

2012 je dobar minus, 2013 je isto najvjerovatnije minus, a to znači da se treba strpiti još dvije godine i onda će možda biti plus.Pozdrav.

ako je rekla uprava da ne očekuju ništa bolje poslovanje nego lani , moramo joj vjerovati,valjda oni kao experti znaju bolje od nas običnih smrtnika

[b]#Samo mi nemoj pokazivati krivulje!” jer je obolila od celebralne divergencije[/b]

@investimir

da sa gubitkom i vrijeme je bježanije,pogledaj u prošlost kako je padala cijena zbog pozitivnog poslovanja.


to znači da se treba strpiti još dvije godine i onda će možda biti plus.
S naglaskom na – možda.

ma ovo je dionica koja ce stagnirati ako nece pasti pa dodje na isto .Ima puno perpekstivnijih sektora di se moze zaradit nego se ode zacementirat 2 godine

Ovo je stanje narudžbi poslije siječnja 2013. Ukupno je naručeno 1235 novih bulkera, od toga 884 za 2013., 277 za 2014., i 74 za poslije 2014.
Jasno, te brojke će se svaki mjesec povećavati.

http://www.platou.com/dnn_site/LinkClick.aspx?fileticket=hYrFvtzI1aI%3d&tabid=505

Samo u siječnju je naručen 21 novi bulker (atlantska ih za usporedbu ima 17).
Kinezi kupuju stare second hand brodove iz 90-ih, čak su kupili jedan iz 1985. Flota i dalje raste i previše starih brodova ostaje u upotrebi. Nemam dojam da će se situacija poboljšati ove, a ni sljedeće godine. Premalo je to vremena za velike promjene, a činjenice izgledaju loše i sve gore.

Ne sviđa mi se situacija na brodarskom tržištu.
Kinezi grade i subvencioniraju svoja brodogradilišta, subvencioniraju svoje brodarske tvrtke, voze za kikiriki, globalno uništavaju sve ostale koji to ne mogu pratiti.
Na moru će ostati samo kinezi ako se ovako nesmetano nastave širiti kao virus.
S druge strane se zabranjuje subvencioniranje brodogradnje i brodara u EU.
Nema adekvatnog odgovora na rastuću kinesku (nelojalnu) konkurenciju.
Ne znam šta čekaju globalni igrači! Zar im ovakva situacija odgovara?!

halfte trinken, halfte Šarcu geben

@ jubito

Ha čuj svi trenutno voze za kikiriki a ne samo Kinezi ali za to nisu krivi oni nego brodarske kompanije tj. ako ćemo po nacijama opet Grci koji nisu u stanju držati svoj ehm u hlačama nego su i ovdje svu lovu koja im je pala s neba spiskali na nove brodove.


@ jubito
Ha čuj svi trenutno voze za kikiriki a ne samo Kinezi ali za to nisu krivi oni nego brodarske kompanije tj. ako ćemo po nacijama opet Grci ….

Bitna je razlika u tome što Kinezi voze za kikiriki i to za vlastite potrebe, a uz to im u tome pomaže država.
I ja bi kupio brod da vozim ugljen za potrebe RH kad bi mi Milanović i Linić pomogli da ga kupim, kad bi mi podmirili razliku između zarade i troškova, tj. nadoknadili gubitak, a uz to otkupili sve što dovezem.

halfte trinken, halfte Šarcu geben

Pa nitko brodare nije puškom tjerao da naruče brodova koliko se god naručiti dalo i još više od toga. A sada tko ispliva, ispliva. A nije baš da je RH s tim subvencioniranjem nevinašce, i JDPL i ULPL su primili fine svote od države da bi gradili brodove u propalim hrvatskim brodogradiiištima a ne na Dalekom istoku.

Vidim da je zavladao pesimizam, nije mi jasno zašto, pa najgore za bulk brodare je prošlo, može samo bolje.
Uglavnom, FI za 2102 je bilo u okvirima očekivanja, čak nešto bolje od toga, posebice ako pogledate rezultate TNPL.
U 2013. predviđam ponovo loše operativne rezultate brodarstva (minus od 15-ak miljuna dolara) bez obzira na rast obujma svjetske trgovine od app.4%, no i značajan skok dionice krajem 3Q. Hoteli će, po svemu sudeći, imati rekordne rezultata, pa bi ih trebalo prodati krajem godine za dobru lovu i kupiti jeftino 4 second hand broda stara 3-5 godina. U doba konjukture Uprava bi trebala ponovo ulagati u nebrodarske djelatnosti, ali dobro paziti da se ne dogodi neki novi Dubrovnik airlines.

@Makalu, ovo je koordinirani pesimizam bjeloglavih supova.[emo_mrgud]
Što se tiče Hotela ja bi sada kupio Belvedere, malo demonstracije moći ne bi škodilo osim možda bjeloglavim supovima.[emo_smijeh]Dva bjeloglava supa imaju stanište na topicu AP.[emo_smijeh]

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!

New Report

Close